Amsterdam

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 01 mei 2005 16:20

Jacqie schreef:Beadazzeld heeft volgens mij een kaartje op de site staan, die winkel ligt op een zijstraat van de Albert Cuyp, eerst de markt op en op de helft de eerste recht dacht ik. Ik vond dat een hele mooie zaak met aparte kralen.
heeft iemand een link van beadazzeld?
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 01 mei 2005 16:29

http://www.beadazzled.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 01 mei 2005 16:58

Esther schreef:www.beadazzled.nl
dankje!
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 04 mei 2005 19:31

Eeen zeer geslaagd dagje weer! Super leuk om even in Jett's huisje te kijken.. wat is het SCHITTEREND Daar... ik heb mijn ogen uitgekeken en die lampjes wauww!!! helaas konden we niet te lang blijven... maar een top dagje!
enne nog bedankt voor de tip van de kaart... we zijn overal redelijk snel aangekomen zo!
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 04 mei 2005 22:42

Zooo ook ik ben nog ff achter de pc gedoken!
Ik had opeens een hoop inspiratie zeg! Na al dat gekijk naar die kralen!
De conducteur in de trein vond het zelfs een gezellige boel... je moet toch wat als je 2,5 uur in de trein vertoeft...
Jett superbedankt voor de koffie en het lekkers! Als je nog eens lampjes maakt hou ik me zeker aanbevolen vond ze super!!!! :thumb:
En een erg mooi huis op een mooi stekkie heb je!!!!!!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gesloten