kralenboetiek

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » vr 15 apr 2005 17:55

was net op kralenboetiek, dus hier geen probleem

groetjes
natasja
eyes are the windows of your soul

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » vr 15 apr 2005 18:06

Ik ga nu naar mijn buurvrouw en daar naar Kralenboetiek kijken schrikken pc . Een mens moet toch wat....... :D

Lieve groet van Fairy

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » vr 15 apr 2005 18:50

Fairy schreef:
miekel schreef:Ik kan thuis ook niet op de site van kralenboetiek of aliceblue...


Heb je een link voor mij van die aliceblue. Dan kan ik dat eens proberen. Wie weet wil die ook niet bij mij.
:?: :?: :?: :?: :?:
http://winkelplein.nu/aliceblue/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » vr 15 apr 2005 20:49

Nee, lukt ook niet bij mij. Ook weer winkelplein hè. Wat zouden die provider jongens toch doen?

Lieve groet van Fairy

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 15 apr 2005 20:52

enige wat ik kan bedenken is dat winkelplein heel stom bezig is en ip-adres regelmatig verandert....
als ip verandert duurt het 'n minuut tot 2 dagen voordat iedereen weer bij juiste ip terecht komt. hoe snel iedereen bij juiste ip terecht komt hangt van allerlei dingen af.

myra, de registratie van kralenboetiek.nl he, is dat via winkelplein of heb je dat zelf geregeld via 'n ander bedrijf? heb je winkelplein al keer hierover gemaild, zeiden zij waardoor het komt?

kralenboetiek
Bead Believer
Berichten:263
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 23:58
Locatie:Groningen
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » vr 15 apr 2005 21:45

de vorige keer kwam het inderdaad door verandering van de ip adressen, ik zal eens informeren of ze weer aan het stoeien zijn ermee. Gek word ik ervan :twisted: :twisted: :twisted:

Myra

Gebruikersavatar
sonja86
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 10:28
Locatie:Zeist
Contacteer:

kralenboetiek

Bericht door sonja86 » di 19 apr 2005 09:49

hoihoi ik kan nog steeds niet op de site....
Groets Sonja

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » di 19 apr 2005 09:59

Help ik ook even mee ... :roll: want ik heb nu en van de week geen enkel probleem gehad om op de site te komen ... lucky me. :wink:
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
sonja86
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:vr 28 jan 2005 10:28
Locatie:Zeist
Contacteer:

kralenboetiek

Bericht door sonja86 » di 19 apr 2005 10:18

Mazzelaar!

Gebruikersavatar
Ayla
Bead Intelligent
Berichten:1339
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 18:02
Locatie:Grou
Contacteer:

Bericht door Ayla » di 19 apr 2005 10:34

Ik kreeg afgelopen weekend een mail van Kralenboetiek dat er een grote storing bij Euronet was, waardoor o.a. wanadoo's niet op de site konden komen.

Zelf heb ik met chello geen enkel probleem om erop te komen.

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

kralenboutiek

Bericht door frieda van dam » di 19 apr 2005 10:38

ik heb helemaal geen problemen hoe zou dat komen dat een er problemen meeheeft en de ander niet.
vreemd vreemd.
groetjes frieda :?: :?: :?:
kralengek

kralenboetiek
Bead Believer
Berichten:263
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 23:58
Locatie:Groningen
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » di 19 apr 2005 16:00

Hoihoi,

klopt inderdaad, bij Euronet waar wanadoo een dochteronderneming van is zijn grote storingen. Dit vertelde mijn webbeheerder.
Andere providers hebben geen last, zoals ik zelf, ik zit bij @home.

Groetjes Myra

Mijoux
Bead Interested
Berichten:139
Lid geworden op:ma 07 feb 2005 07:32
Locatie:Sweet Lake City

Bericht door Mijoux » di 19 apr 2005 16:05

snik snik en ik zit bij Wanadoo :?
Groetjes Mijoux

Mijoux
Bead Interested
Berichten:139
Lid geworden op:ma 07 feb 2005 07:32
Locatie:Sweet Lake City

Bericht door Mijoux » vr 06 mei 2005 12:33

Kon ik weer op kralenboetiek, bestelling geplaatst,betaald, nooit iets aangekomen. Maar..........door de super super service van Myra, krijg ik mijn geld terug gestort en kan ik weer nieuw bestellen bij haar.

Myra, je bent een kanjer ookal ben je het niet verplicht om het terug te storten, toch geeft dit aan dat je zeer betrouwbaar bent en je niets anders dan kwaliteit geeft en service. Top!!

dikke knuffel van mij en je ziet mijn bestelling gauw tegemoet.
Groetjes Mijoux

kralenboetiek
Bead Believer
Berichten:263
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 23:58
Locatie:Groningen
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » vr 06 mei 2005 16:09

Nou dank je wel :oops:

Gesloten