kralenboetiek
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- miekel
- Bead Addict
- Berichten:2144
- Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
- Locatie:Zuid-Holland
- Contacteer:
http://winkelplein.nu/aliceblue/" onclick="window.open(this.href);return false;Fairy schreef:miekel schreef:Ik kan thuis ook niet op de site van kralenboetiek of aliceblue...
Heb je een link voor mij van die aliceblue. Dan kan ik dat eens proberen. Wie weet wil die ook niet bij mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes, Annemieke


enige wat ik kan bedenken is dat winkelplein heel stom bezig is en ip-adres regelmatig verandert....
als ip verandert duurt het 'n minuut tot 2 dagen voordat iedereen weer bij juiste ip terecht komt. hoe snel iedereen bij juiste ip terecht komt hangt van allerlei dingen af.
myra, de registratie van kralenboetiek.nl he, is dat via winkelplein of heb je dat zelf geregeld via 'n ander bedrijf? heb je winkelplein al keer hierover gemaild, zeiden zij waardoor het komt?
als ip verandert duurt het 'n minuut tot 2 dagen voordat iedereen weer bij juiste ip terecht komt. hoe snel iedereen bij juiste ip terecht komt hangt van allerlei dingen af.
myra, de registratie van kralenboetiek.nl he, is dat via winkelplein of heb je dat zelf geregeld via 'n ander bedrijf? heb je winkelplein al keer hierover gemaild, zeiden zij waardoor het komt?
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Berichten:263
- Lid geworden op:vr 25 apr 2003 23:58
- Locatie:Groningen
- Contacteer:
kralenboetiek
hoihoi ik kan nog steeds niet op de site....
Groets Sonja
Groets Sonja
kralenboetiek
Mazzelaar!
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Berichten:4508
- Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
- Locatie:grimbergen
- Contacteer:
kralenboutiek
ik heb helemaal geen problemen hoe zou dat komen dat een er problemen meeheeft en de ander niet.
vreemd vreemd.
groetjes frieda

vreemd vreemd.
groetjes frieda
kralengek
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Berichten:263
- Lid geworden op:vr 25 apr 2003 23:58
- Locatie:Groningen
- Contacteer:
Kon ik weer op kralenboetiek, bestelling geplaatst,betaald, nooit iets aangekomen. Maar..........door de super super service van Myra, krijg ik mijn geld terug gestort en kan ik weer nieuw bestellen bij haar.
Myra, je bent een kanjer ookal ben je het niet verplicht om het terug te storten, toch geeft dit aan dat je zeer betrouwbaar bent en je niets anders dan kwaliteit geeft en service. Top!!
dikke knuffel van mij en je ziet mijn bestelling gauw tegemoet.
Myra, je bent een kanjer ookal ben je het niet verplicht om het terug te storten, toch geeft dit aan dat je zeer betrouwbaar bent en je niets anders dan kwaliteit geeft en service. Top!!
dikke knuffel van mij en je ziet mijn bestelling gauw tegemoet.
Groetjes Mijoux
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Berichten:263
- Lid geworden op:vr 25 apr 2003 23:58
- Locatie:Groningen
- Contacteer: