Leuke kralenmixen!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » za 16 aug 2003 12:42

Ha ha ik ken dat, ik mag voorlopig ook even geen kralen kopen. Heb al erg veel gekocht deze maand. Ik ga wel even een blik werpen op deze site, ben erg benieuwd waar jullie het allemaal over hebben. Maar eerst nog maar even de andere 90 forumberichtjes :roll: lezen.
Liefs,
Pi?rra

Peetie
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Peetie » vr 22 aug 2003 10:53

Nou, ik heb vorige week een heleboel kralen besteld bij beadpeddler en heb ze gister al per post ontvangen. Bij thuiskomst stond er een doosje vol verrassingen klaar!

Het mailcontact met de beheerder van de site (Sandra) verliep uitstekend, ze mailde zelfs nog dat 1 kraal was uitverkocht en heeft dit bedrag natuurlijk van de rekening afgetrokken.

Ik heb ongveer 5 x een halve kilo mixen besteld en vooral de gespikkelde en lampwork en Venetiaanse kralen zijn echt heeeeel mooi!! En nu heb k er zoveel, ik kan wel voor een heel weeshuis kettingen maken, hihihhi. Ook heb ik een heleboel 'spacers' gekocht, zo'n staafje met 3 gaatjes om rijtjes-kettingen en armbandjes te maken, heel handig.

Ik zal voor de kralenmeeting in september een aantal zakjes maken met kralen waar ik er echt heel veel van heb, en wat van die spacers meenemen, dan kunnen we misschien iets ruilen ofzo.

Nou, nu nog afwachten hoe het met de credit card afschriften gaat, maar aangezien het allemaal zo ontzettend betrouwbaar overkomt, maak ik me daar echt geen zorgen over!

Groetjes, Petra
Afbeelding

marieken
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door marieken » vr 22 aug 2003 15:26

Hallo,

Zijn er nog mensen die bestellen??? Ik zou namelijk graag met iemand anders willen bestellen. Misschien iemand uit de buurt van Zwolle???

Kralen zijn inderdaad niet duur en heel erg mooi. Ik heb geen creditkaart. Ooit een gehad en alleen maar gezeur mee gehad.

Ik wil dan ook wel van tevoren geld overmaken naar degene die ze in Ned. Dat vind ik geen probleem.

Ik hoor het wel.

Groetjes Marieke M.

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » vr 22 aug 2003 15:40

Wat Marieke zegt lijkt mij ook wel wat.
Ik heb ook geen creditcard en de kralen zijn wel erg mooi.
Als iemand een idee heeft???

Groetjes Judith

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 22 aug 2003 17:34

Inderdaad is het misschien een idee, dan deel je ook de verzendkosten enz.

wend
Bead Starter

Bericht door wend » vr 22 aug 2003 18:34

Goed! Ik doe mee, ik heb een paypal account dus kan ik ook veilig betalen.

En ik woon in Apeldoorn, dus in de buurt van Zwolle!

Ik ga dit weekend even kijken wat ik nog wil hebben. Als ik wat wil bestellen laat ik het even weten in dit forum en dan gaan we het gewoon samen doen!

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 22 aug 2003 18:54

Leuk idee, maar Ik woon niet in de buurt van jullie maar zou op zich graag mee doen.

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Goed idee!!

Bericht door Saskia » vr 22 aug 2003 21:51

Als er definitief iets besteld gaat worden, met hoeveel doen jullie dat dan?
Ik zou ook wel mee willen doen, heb veel mooie kralen op de site gezien.
Heeft iemand bezwaar tegen nog een 'meebesteller'?

Groetjes Saskia

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » vr 22 aug 2003 22:17

Ik wil ook meedoen hoor.
Woon dan wel aan de andere kant van Nederland,maar dat moet
geen problemen opleveren lijkt me.
Ik hoor het wel.

Groetjes Judith

Sandradebruin
Bead Starter

Bericht door Sandradebruin » vr 22 aug 2003 22:22

Hallo hardwerkende sieradenmaaksters,

Errug leuke site! Ik heb op dit moment niet genoeg geld om te bestellen (zal jullie een worst zijn :) ). Wie doet er aan het einde van de maand een bestelling? Dan wil ik wel met je meedoen. Ze hebben inderdaad leuke kralen. Ik hoor het wel wanneer en wie er gaat bestellen.
Liefs,
Sandra

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » za 23 aug 2003 09:41

Ik zou dolgraag meedoen, maar hangt er een beetje vanaf wanneer jullie gaan bestellen. Als dat goed is tuurlijk. Ik houd wel in de gaten of ik een berichtje zie...
Zo'n paypal dingetje lijkt me mega handig maar ik durf toch niet zo goed, niet zozeer voor de veiligheid maar volgens mij ga ik dan nog meer kopen dan ik nu al doe. :lol:

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 23 aug 2003 12:09

Als jullie kralenmixen gaan bestellen kan ik dan een paar 'druks' meebestellen?
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Sandradebruin
Bead Starter

Bericht door Sandradebruin » zo 24 aug 2003 19:41

Eind van de maand of volgende maand wil ik wel een bestelling plaatsen. Ik laat het jullie weten wanneer ik dat ga doen.
Liefs,
Sandra

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » zo 24 aug 2003 20:38

Ik hou het in de gaten.

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » di 26 aug 2003 19:31

Ik heb vorige week 4,5 kilo kralen besteld op deze site, wel veel verzendkosten ?39,25 maargoed, dat haal ik er wel weer uit, hoop ik tenminste :wink: Alleen nu kreeg ik vandaag een brief dat ik dus nog invoerrechten en BTW erover moet betalen. Mijn pakje ligt dus ergens bij de douane en als ik de gegevens gemaild of gestuurd heb, wordt het naar me toe gestuurd. Het wordt dan onder rembours verstuurd en dan moet ik aan de postbode dat extra bedrag nog betalen. Dat vond ik echt een tegenvaller hoor want ik ben bang dat het weer een behoorlijk bedrag wordt :cry: Alleen de invoerrechten waren volgens mij al ?9,50 (als ik het goed begrepen heb want ik vond het allemaal niet echt duidelijk op de site). Ik heb hierover nog niks gelezen in deze topic, hebben de mensen die ook besteld hebben bij deze site dit niet gehad dan? Ik laat jullie nog horen hoeveel geld het me nog extra heeft gekost!!
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

Gesloten