Shoppen in Rotterdam

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Lisette
Bead Reader
Shoppen in Rotterdam

Bericht door Lisette » do 28 okt 2004 13:03

Morgen ga ik shoppen in Rotterdam, en ik zag bij de adressen dat er aardig wat kralen shops zijn. Nu is mijn vraag, zitten deze winkels een beetje in het centrum? Mijn moeder en ik zijn namelijk nogal richting gevoelloos :oops:
Hoop dat jullie kunnen helpen.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 28 okt 2004 15:15

Pee en ik gaan ook....

Ik stuurje even een pbtje... helaas weet ik het ook allemaal niet precies...

iemand tips?!?! hoe ik hier allemaal kom?!?!

Avalonia kralen & sieraden
Overblaak 68
Rotterdam
Telefoonnummer: 010 4048881 Hobbyshop J.J. Cijs

Kleine Beer 3
Rotterdam
Telefoonnummer: 010 2519032

Knip In Creatief
Zwaanshals 572
Rotterdam
Telefoonnummer: 010- 4658518

Trendy Gift Shop
Pleinweg 142-D
3083 EP Rotterdam
Telefoonnummer: 010 4818281

Wim Bakker
pannekoekstraat
Rotterdam
Telefoonnummer: 010 4334544

Woopie
oostzeedijk beneden 111-115
Rotterdam
Telefoonnummer: 06 24582356
de laatste 2 zitten bij zuidplein ergens toch?!
Liefs
Linda

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 28 okt 2004 15:23

jammer kan de topic over de kubuswoningen niet meer vinden, kan iemand zeggen hoe die heette of waar die ook alweer zat?
Liefs
Linda

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » do 28 okt 2004 15:33

Nou daar gaan we dan!

Overblaak 68
Je gaat naar Blaak, dit is in het centrum, er zit ook een metrohalte. Als je eenmaal de V&D (gezicht ernaar toe) gevonden hebt neem je de straat die rechts langs de V&D loopt. Deze loop je helemaal uit en dan kom je op een groot plein. dat is de Blaak. Je ziet daar de kubuswoningen. je gaat daar de trap op en komt bovenop een pleintje daaar zit de kralenzaak.

Hobbyshop J.J. Cijs Zit bij het station alexander maar is gewoon een hobbyzaak en heeft niks bijzonders.

Wim Bakker
pannekoekstraat
Als je op Blaak bent en je komt vanaf V&D dus je hebt Blaak voor je dan steek je deze over, lnags de bibliotheek en je gaat links de straat in en gelijk rechts. kom je op een soort pleintje met winkels (weet niet hoe het daar heet) dan ga je dat over en aan het einde zie je de pannekoek straat rechts van je. Wim bakker zit verderop met grote schermen. Valt wel op.

Woopie

Je loopt terug naar Blaak en neemt daar tram lijn 1 naar de Esch. Uitstappen bij Willem ruyslaan en aan de linkerkant trap af naar beneden. Daar zie je Woopie!

De andere zaken ken ik niet en nee Pienjo Woopie en de ander zitten niet bij Zuidplein!
Veel plezier! Wanneer gaan jullie?
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 28 okt 2004 15:43

patricia schreef:Nou daar gaan we dan!

Overblaak 68
Je gaat naar Blaak, dit is in het centrum, er zit ook een metrohalte. Als je eenmaal de V&D (gezicht ernaar toe) gevonden hebt neem je de straat die rechts langs de V&D loopt. Deze loop je helemaal uit en dan kom je op een groot plein. dat is de Blaak. Je ziet daar de kubuswoningen. je gaat daar de trap op en komt bovenop een pleintje daaar zit de kralenzaak.

Hobbyshop J.J. Cijs Zit bij het station alexander maar is gewoon een hobbyzaak en heeft niks bijzonders.

Wim Bakker
pannekoekstraat
Als je op Blaak bent en je komt vanaf V&D dus je hebt Blaak voor je dan steek je deze over, lnags de bibliotheek en je gaat links de straat in en gelijk rechts. kom je op een soort pleintje met winkels (weet niet hoe het daar heet) dan ga je dat over en aan het einde zie je de pannekoek straat rechts van je. Wim bakker zit verderop met grote schermen. Valt wel op.

Woopie

Je loopt terug naar Blaak en neemt daar tram lijn 1 naar de Esch. Uitstappen bij Willem ruyslaan en aan de linkerkant trap af naar beneden. Daar zie je Woopie!

De andere zaken ken ik niet en nee Pienjo Woopie en de ander zitten niet bij Zuidplein!
Veel plezier! Wanneer gaan jullie?
pee en ik gaan morgen... duss we zijn je dankbaar....!!
Liefs
Linda

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » do 28 okt 2004 15:43

Er zit bij blaak helemaal geen v&d!!!! Station beurs is wel vlak bij de V&D. Als je bij metro blaak naar boven komt sta je al naast de kubus woningen!

Groetjes,
Natasja
eyes are the windows of your soul

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 28 okt 2004 15:45

hmmm..... :shock:
Liefs
Linda

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 28 okt 2004 15:46

Joyas de beschrijving klopt inderdaad niet helemaal als je de halte blaak neemt! Als je de halte Beurs neemt dan klopt de beschrijving wel!
Laatst gewijzigd door DMBijoux op do 28 okt 2004 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 28 okt 2004 15:48

BTW voor de dames de trendy gift shop zou ik schrappen! IS niet veel bijzonders! en zijn op vreemde tijden dicht. In de stad op het binnewegplein (heet het geloof ik) zit ook nog een Pipoos! Tegenover Boekhandel Donner.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » do 28 okt 2004 15:51

Als je niet bekend bent in Rotterdam is het wel ingewikkeld. "je gaat naar blaak, er is een metro halte, alsje de v&d ziet dan.... . Ik snap de route wel maar snap je wat ik bedoel?
Het is net alsof het vanaf station blaak af gelopen moet worden!
Ik bedoelde het niet vervelend.

groetjes
Natasja

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » do 28 okt 2004 15:52

oooow pffffeeeew ik dacht al dat ik ingewikkeld zat te doen hahahahahahha.

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » do 28 okt 2004 15:57

Sorry hoor meiden zat zo met blaak in mn hoofd dat ik een typefout maakte. Ik ga er eigenlijk vanuit dat je ook geowon gaat shopen en vafa centraal gewoon de stad in loopt.
:oops: :wink:
Overblaak 68
in het centrum. Als je eenmaal de V&D (gezicht ernaar toe) gevonden hebt neem je de straat die rechts langs de V&D loopt. Deze loop je helemaal uit en dan kom je op een groot plein. dat is de Blaak. Je ziet daar de kubuswoningen. je gaat daar de trap op en komt bovenop een pleintje daaar zit de kralenzaak.

Veel succes!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 01 nov 2004 09:58

En hoe was t meiden???
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 01 nov 2004 10:40

Owja zou het bijna vergeten!
Eerst zijn we langs gegaan bij Avalonia.
In de trein hadden we nog wel ff discussie of we er nu in Blaak uit moesten of niet. Gelukkig vertelde een leuke jongeman :wink: dat we er in Blaak uit moesten. Met de beschrijvingen van jullie was het niet moeilijk om Avalonia te vinden. Ik heb er voornamelijk strass gekocht voor die (moeilijke, mooie) tussenzetsels. En nog wat kralen.
Daarna zijn we naar de hobbywinkel gegaan. We hadden de straat snel gevonden, maar we waren voorbij de winkel gelopen! Eerst maar even ergens geluncht en toen zagen we de winkel, ook hier wat gekocht, alleen ik vond dat ze niet veel bijzondere kralen hadden. (Veel had ik ook al eens ergens anders gezien.)
Daarna op naar Whoopie! Ook deze konden we makkelijk vinden, hier ook best een poos rondgelopen. Hier heb ik wat tussenzetsels gekocht en de andere tussenzetsels verder aangevuld met steentjes die nog misten. Ik denk dat ik er nu wel een mooie ketting van kan maken, die er anders uit komt te zien dan die in Trend Creatief Sieradenspecial, en dat was ook de bedoeling!
We hebben uiteindelijk de helft van de dag gevuld met kralenshoppen en de andere helft met shoppen!
Leuk dagje dus!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 01 nov 2004 10:49

Klinkt goed!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gesloten