Roosendaal

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Saartje
Bead Addict
Contacteer:
Roosendaal

Bericht door Saartje » vr 11 jul 2003 20:56

Is er van jullie al iemand in de hobbywinkels : Kasteele Creatief of P&P Hobbyspeciaalzaak (vermeld op kralen.com) geweest? Is het de moeite en hebben ze veel keuze in kralen?
Ik ga nl. morgen met men moeder shoppen in Roosendaal en we gaan natuurlijk een kraaltje meepikken... :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

karen

roosendaal

Bericht door karen » za 12 jul 2003 00:45

Dag Saartje,

Ik ben een maand geleden bij Kasteele geweest. Het is best een leuk hobbywinkeltje en ze hebben ook best veel kralen. Een aantal had ik nog nergens anders gezien en omdat ik vrij fanatiek ben wil dat wel wat zeggen. Maar ja, ik kom uit Nijmegen en bezoek bijna dagelijks Pro-Art (kralenshop), dus ik ben een verwend nest wat kralen betreft.

Mocht ik echter nog eens in Roosendaal moeten zijn, dan ga ik er wel even langs.

Shop ze!

Karen

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » za 12 jul 2003 19:57

Ik ben dus vandaag in Roosendaal geweest en had dus 2 adressen op zak (zie boven). Toen we eerst een koffietje gingen drinken, zagen we wat verder nog een hobbywinkeltje (dat niet op mijn lijstje stond, viel al goed mee). Daar hadden ze ook best veel, zelfs kralenrijgborden voor ? 5.00 !!!
Heb meteen ??n gekocht. Daarna zijn we naar Kasteele geweest, daar hebben ze echt heel veel(in vergelijking tot bij ons in Belgi?). Daar ook best veel gekocht! De laatste winkel, was wat minder, maar ze hadden toch ook best wat.
In ieder geval, ik heb aardig wat gekocht, het was een leuke shopdag en bovenal een lekker weertje !!!! :wink:

Gast

Bericht door Gast » za 02 aug 2003 23:34

hoi saartje,

weet je toevallig nog hoe dat andere winkeltje heette? of waar het precies is, want ik zit binnen 10 minuten in roosendaal, en dat is dus wel lekker dichtbij om kralen in te slaan :D

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » zo 03 aug 2003 09:53

Hoi ik weet hoe dat winkeltje heet het zit in de biggelaar
bovenin en het heet Conny's creatief.
Het winkeltje zit er nog maar pas :D

Zelf kom ik niet meer bij Kasteele heb een beetje mot met de
eigenaresse gehad vind het wel jammer,want tja ze hebben
best veel.
Alleen zij vertrouwde mij en iemand anders niet terwijl ik daar voor
vele euro's en ook nog guldens uitgeven heb en nog nooit maar
dan ook nooit wat gestolen heb wat niet eens in me op komt ze
heeft dus 2 goeie klanten minder.
Verder niks negatief over de winkel zelf hoor ik kwam er erg graag.

Groetjes Judith

sanne

Bericht door sanne » zo 03 aug 2003 19:11

ah, bedankt (die gast was ik dus, vergeten in te loggen)

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » do 07 aug 2003 11:25

Hehe, net terug van vakantie.... Warm he...!!!!
Dat andere winkeltje is idd Conny's creatief en daar hebben ze ook best een ruim aanbod en helemaal niet duur, best de moeite om eens langs te gaan!!! Kasteele heeft natuurlijk het grootste aanbod...

Gesloten