Ok? dames, een vreemde vraag. Kga morgen lekker een paar daagies naar Texel en ik vroeg me af of daar ook een kralenwinkel is. Ik las in het kralen.com adressenbestand dat in Den Burg een winkel is die de Witte Engel heet. Kent iemand van jullie deze winkel en zijn er nog meer winkels op Texel?
Bedankt!!
Susanne
Texel - De Witte Engel - evt andere kralenwinkel?
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Als je nog wakker bent.
Ben vorig jaar op Texel geweest, ook in de Engel. Is idd een hele leuke hobbywinkel. Kralen hadden ze al wel meer, als alleen de kleine, maar wel heel erg de standaard kralen die je overal wel ziet. toen zag ik niets heel aparts. Maar wel handig als je draad of zoiets vergeten bent. En zowiezo leuk om binnen rond te kijken
Veel plezier op Texel
Ben vorig jaar op Texel geweest, ook in de Engel. Is idd een hele leuke hobbywinkel. Kralen hadden ze al wel meer, als alleen de kleine, maar wel heel erg de standaard kralen die je overal wel ziet. toen zag ik niets heel aparts. Maar wel handig als je draad of zoiets vergeten bent. En zowiezo leuk om binnen rond te kijken
Veel plezier op Texel
Groetjes Ellen.