Bolitas Maastricht

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
patricia
Bead Designer
Contacteer:
Bolitas Maastricht

Bericht door patricia » ma 06 okt 2003 20:01

Hallo

Wie is er wel een sbij Bolitas in Maatricht geweest? ik liep er gisteren langs en is t zo klein als het eruit ziet??
Hoe is t assortiment?

Groetjes patries
Groetjes Patries

Like the heart beads!

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » ma 06 okt 2003 20:24

Het is inderdaad heel klein, ze hebben er best veel, maar ik vind het geen leuke winkel, zal wel aan mij liggen. het is er erg donker en je moet in die letterbakladen zoeken, heb ik een hekel aan en ik vind het er over het algemeen erg duur b.v. die gekleurde metalen roosjes, overal zijn ze 0,62 daar zag ik ze voor meer dan ? 1

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 07 okt 2003 07:18

H? Hennie, als je niet van letterbakken houdt (ik ook niet hoor), dan moet je echt eens naar Kraaloog in Amersfoort gaan.
En ik ben 2 jaar geleden bij Bolitas geweest, ik vond het best een leuke winkel maar inderdaad vrij duur en veel te donker, net zoals bij de meeste kralenwinkels. Daarom neem ik tegenwoordig altijd een zaklampje met hele sterke verlichting mee als ik naar een kralenwinkel ga, want anders kom je met dingen thuis die verschrikkelijk bij elkaar blijken te vloeken. (En ook daar heb je bij Kraaloog geen last van. :wink: )
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » di 07 okt 2003 09:04

Bij Beadazzled is er wel genoeg licht, maar wel letterbakken en... heel duur ;).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » di 07 okt 2003 09:04

Ik ben in t weekend altijd bij mijn vriend in maastricht (ja ik zoek t dichtbij huis) maar als ikdan kralen wil ga ik naar button & beads. Wel een leuk zaakje met vrij veel keus...

Maar bolitas kijk ik dan wel een keertje als ie open is, al ben ik nu wel bevooroordeeld :wink:

:byebye Patries

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 07 okt 2003 12:23

Ja, button&beads vind ik ook wel leuk, toen ik er laatst was stond er ook een heel vriendelijk meisje in de winkel ( is toch leuk) .
Esther, ik was een tijdje terug in Amersfoort maar Kraaloog was dicht, ik heb wel even naar binnen gekeken en het zag er leuk uit, tenminste wat ik kon zien. Ik snap niet waarom het vaak zo donker is ( nou eigenlijk snap ik het wel, het is het sfeertje waar je een bepaalde doelgroep mee trekt, en daar behoor ik niet toe, ik kom alleen voor de kralen :wink: )
En die letterbakken, soms zit je bijna op de grond om wat uit te kiezen, of krijg je pijn in je rug omdat je steeds gebukt staat, of wil iemand net in de bak boven je kijken en meestal heb ik lang werk met uitkiezen. Die letterbakken zijn heel leuk voor thuis.
Daarom vind ik door ,t oog van de kraal een fijne winkel, doet misschien ouderwets aan, maar je kan alles tenminste goed zien en het staat op tafelhoogte.
Soho in Alkmaar vind ik ook prettig, maar wel duur :?

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 07 okt 2003 17:38

Waar ligt door het oog van de kraal? Is dat niet in Utrecht? Ben laatst bij pro-art geweest in Nijmegen. Geen letterbakken maar plankjes met potjes. Ook niet echt ideaal, want de potjes die achteraan staan kun je niet zo goed bekijken. Maar goed, ben nog in niet veel winkels geweest maar die in Eindhoven vind ik tot nu toe de fijnste!

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 07 okt 2003 18:28

Door 't oog van de kraal is in Utrecht. Ik heb in en bij Amsterdam gewoond daarom ken ik die winkel goed en ik vind die man erg aardig, nooit te beroerd om wat uit te leggen. Sinds een paar jaar ben ik weer terug in limburg dus dat is even wennen wat kralenwinkels betreft.

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » di 07 okt 2003 20:43

Hoi Patricia,

Ik kom zelf regelmatig in 'Mestreech' en dus ook vaker bij Bolitas. Het is idd zoals gezegd klein en donker. Het is niet mijn favoriete kralenwinkel, maar ik ga er vaak heen voor een bepaalde kraal die ik nergens anders kan krijgen. De meid die er werkt vind ik een beetje raar, ze kijkt nooit echt vriendelijk en ik vind de keuze beperkt. Vooral kralen kralen maar bijna niks van hangers of leuke tussenstukjes, en dat vind ik zelf altijd wel erg leuk. Maar ik zou er toch zeker s een keertje binnenlopen, is toch altijd wel de moeite waard hoor !

Groetjes Karin

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » wo 08 okt 2003 20:36

Ik was in mei in Maastricht voor een weekendje. Ik ben toen bij Bolitas en Beads en Buttons geweest. Ik had juist een heel leuk gesprek met de vrouw van de winkel. Ik vond er ook kralen die ik "nergens" anders gezien had (ik kende toen alleen hoorn, alkmaar, amsterdam). Ik vond Beads en Buttons niet zo plezierig, er stonden bijna nergens prijsjes op en ik durfde het ook niet telkens te vragen :oops: en die kralenbakken....en het was er ontzettend druk, nee niks voor mij. Fijn h? al die verschillende meningen....
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 08 okt 2003 20:39

Zo zie je maar, zelf kijken is nog het beste.

renathee
Bead Anonymous

Re: Bolitas Maastricht

Bericht door renathee » ma 09 apr 2012 13:49

Ik was deze week in Maastricht, bij beads en buttons, maar zal er nooit meer naar toe gaan.
De dame achter de toonbank was niet vriendelijk bijna arrogant . Jammer.
Nu maar weer het web afspeuren , das ook leuk maar duur twat langer.

JMHols
Bead Monster

Bericht door JMHols » ma 09 apr 2012 15:21

renathee schreef:Ik was deze week in Maastricht, bij beads en buttons, maar zal er nooit meer naar toe gaan.
De dame achter de toonbank was niet vriendelijk bijna arrogant . Jammer.
Nu maar weer het web afspeuren , das ook leuk maar duur twat langer.
Ja, en die verzendkosten vind ik altijd zo zonde van het geld.

creakaatje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door creakaatje » ma 09 apr 2012 20:58

Handig om hier te lezen wat jullie wel en niet prettig vinden aan kralenwinkels :D
vooral omdat ik in mijn winkel geen letterbakken en wel goede verlichting heb :banaan:

kralenwinkels hebben het zwaar ten opzichte van webwinkels, maar voor wie de kralen wil voelen en naast elkaar kunnen leggen: bij kadodoen in Veldhoven kan dat :mrgreen:

de prijzen gaan per gewicht, 0 tot en met 49 gram 10 ct per gram, 50 tot en met 99 gram 9 ct per gram en alles daarboven 8 ct per gram. niks tellen, alleen wegen [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Gesloten