Bolitas Maastricht
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
Hallo
Wie is er wel een sbij Bolitas in Maatricht geweest? ik liep er gisteren langs en is t zo klein als het eruit ziet??
Hoe is t assortiment?
Groetjes patries
Wie is er wel een sbij Bolitas in Maatricht geweest? ik liep er gisteren langs en is t zo klein als het eruit ziet??
Hoe is t assortiment?
Groetjes patries
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
Het is inderdaad heel klein, ze hebben er best veel, maar ik vind het geen leuke winkel, zal wel aan mij liggen. het is er erg donker en je moet in die letterbakladen zoeken, heb ik een hekel aan en ik vind het er over het algemeen erg duur b.v. die gekleurde metalen roosjes, overal zijn ze 0,62 daar zag ik ze voor meer dan ? 1
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
H? Hennie, als je niet van letterbakken houdt (ik ook niet hoor), dan moet je echt eens naar Kraaloog in Amersfoort gaan.
En ik ben 2 jaar geleden bij Bolitas geweest, ik vond het best een leuke winkel maar inderdaad vrij duur en veel te donker, net zoals bij de meeste kralenwinkels. Daarom neem ik tegenwoordig altijd een zaklampje met hele sterke verlichting mee als ik naar een kralenwinkel ga, want anders kom je met dingen thuis die verschrikkelijk bij elkaar blijken te vloeken. (En ook daar heb je bij Kraaloog geen last van.
)
En ik ben 2 jaar geleden bij Bolitas geweest, ik vond het best een leuke winkel maar inderdaad vrij duur en veel te donker, net zoals bij de meeste kralenwinkels. Daarom neem ik tegenwoordig altijd een zaklampje met hele sterke verlichting mee als ik naar een kralenwinkel ga, want anders kom je met dingen thuis die verschrikkelijk bij elkaar blijken te vloeken. (En ook daar heb je bij Kraaloog geen last van.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Ja, button&beads vind ik ook wel leuk, toen ik er laatst was stond er ook een heel vriendelijk meisje in de winkel ( is toch leuk) .
Esther, ik was een tijdje terug in Amersfoort maar Kraaloog was dicht, ik heb wel even naar binnen gekeken en het zag er leuk uit, tenminste wat ik kon zien. Ik snap niet waarom het vaak zo donker is ( nou eigenlijk snap ik het wel, het is het sfeertje waar je een bepaalde doelgroep mee trekt, en daar behoor ik niet toe, ik kom alleen voor de kralen
)
En die letterbakken, soms zit je bijna op de grond om wat uit te kiezen, of krijg je pijn in je rug omdat je steeds gebukt staat, of wil iemand net in de bak boven je kijken en meestal heb ik lang werk met uitkiezen. Die letterbakken zijn heel leuk voor thuis.
Daarom vind ik door ,t oog van de kraal een fijne winkel, doet misschien ouderwets aan, maar je kan alles tenminste goed zien en het staat op tafelhoogte.
Soho in Alkmaar vind ik ook prettig, maar wel duur
Esther, ik was een tijdje terug in Amersfoort maar Kraaloog was dicht, ik heb wel even naar binnen gekeken en het zag er leuk uit, tenminste wat ik kon zien. Ik snap niet waarom het vaak zo donker is ( nou eigenlijk snap ik het wel, het is het sfeertje waar je een bepaalde doelgroep mee trekt, en daar behoor ik niet toe, ik kom alleen voor de kralen
En die letterbakken, soms zit je bijna op de grond om wat uit te kiezen, of krijg je pijn in je rug omdat je steeds gebukt staat, of wil iemand net in de bak boven je kijken en meestal heb ik lang werk met uitkiezen. Die letterbakken zijn heel leuk voor thuis.
Daarom vind ik door ,t oog van de kraal een fijne winkel, doet misschien ouderwets aan, maar je kan alles tenminste goed zien en het staat op tafelhoogte.
Soho in Alkmaar vind ik ook prettig, maar wel duur
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Waar ligt door het oog van de kraal? Is dat niet in Utrecht? Ben laatst bij pro-art geweest in Nijmegen. Geen letterbakken maar plankjes met potjes. Ook niet echt ideaal, want de potjes die achteraan staan kun je niet zo goed bekijken. Maar goed, ben nog in niet veel winkels geweest maar die in Eindhoven vind ik tot nu toe de fijnste!
Hoi Patricia,
Ik kom zelf regelmatig in 'Mestreech' en dus ook vaker bij Bolitas. Het is idd zoals gezegd klein en donker. Het is niet mijn favoriete kralenwinkel, maar ik ga er vaak heen voor een bepaalde kraal die ik nergens anders kan krijgen. De meid die er werkt vind ik een beetje raar, ze kijkt nooit echt vriendelijk en ik vind de keuze beperkt. Vooral kralen kralen maar bijna niks van hangers of leuke tussenstukjes, en dat vind ik zelf altijd wel erg leuk. Maar ik zou er toch zeker s een keertje binnenlopen, is toch altijd wel de moeite waard hoor !
Groetjes Karin
Ik kom zelf regelmatig in 'Mestreech' en dus ook vaker bij Bolitas. Het is idd zoals gezegd klein en donker. Het is niet mijn favoriete kralenwinkel, maar ik ga er vaak heen voor een bepaalde kraal die ik nergens anders kan krijgen. De meid die er werkt vind ik een beetje raar, ze kijkt nooit echt vriendelijk en ik vind de keuze beperkt. Vooral kralen kralen maar bijna niks van hangers of leuke tussenstukjes, en dat vind ik zelf altijd wel erg leuk. Maar ik zou er toch zeker s een keertje binnenlopen, is toch altijd wel de moeite waard hoor !
Groetjes Karin
-
Piërra
- Bead Believer
Ik was in mei in Maastricht voor een weekendje. Ik ben toen bij Bolitas en Beads en Buttons geweest. Ik had juist een heel leuk gesprek met de vrouw van de winkel. Ik vond er ook kralen die ik "nergens" anders gezien had (ik kende toen alleen hoorn, alkmaar, amsterdam). Ik vond Beads en Buttons niet zo plezierig, er stonden bijna nergens prijsjes op en ik durfde het ook niet telkens te vragen
en die kralenbakken....en het was er ontzettend druk, nee niks voor mij. Fijn h? al die verschillende meningen....
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...
Piërra
With every bead of my heart...
Re: Bolitas Maastricht
Ik was deze week in Maastricht, bij beads en buttons, maar zal er nooit meer naar toe gaan.
De dame achter de toonbank was niet vriendelijk bijna arrogant . Jammer.
Nu maar weer het web afspeuren , das ook leuk maar duur twat langer.
Ja, en die verzendkosten vind ik altijd zo zonde van het geld.renathee schreef:Ik was deze week in Maastricht, bij beads en buttons, maar zal er nooit meer naar toe gaan.
-
creakaatje
- Bead Interested
- Contacteer:
Handig om hier te lezen wat jullie wel en niet prettig vinden aan kralenwinkels
vooral omdat ik in mijn winkel geen letterbakken en wel goede verlichting heb
kralenwinkels hebben het zwaar ten opzichte van webwinkels, maar voor wie de kralen wil voelen en naast elkaar kunnen leggen: bij kadodoen in Veldhoven kan dat
de prijzen gaan per gewicht, 0 tot en met 49 gram 10 ct per gram, 50 tot en met 99 gram 9 ct per gram en alles daarboven 8 ct per gram. niks tellen, alleen wegen![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
vooral omdat ik in mijn winkel geen letterbakken en wel goede verlichting heb
kralenwinkels hebben het zwaar ten opzichte van webwinkels, maar voor wie de kralen wil voelen en naast elkaar kunnen leggen: bij kadodoen in Veldhoven kan dat
de prijzen gaan per gewicht, 0 tot en met 49 gram 10 ct per gram, 50 tot en met 99 gram 9 ct per gram en alles daarboven 8 ct per gram. niks tellen, alleen wegen