Is Creadream met verlof ?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Chantale
Bead Believer
Is Creadream met verlof ?

Bericht door Chantale » do 22 mar 2012 11:53

Is Creadream momenteel gesloten ?
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij creadreams en net als ik de bestelling afrond zie ik dat er nog dingen tekort besteld zijn :-(( :mrgreen:
Om verzendingskosten te besparen heb ik al twee keer een mail gestuurd om te vragen of het mogelijk is om nog de bestelling uit te breiden, ik heb echter nog geen antwoord gekregen.
Ik moet het bedrag van de bestelling nog storten. Kan ik die eventueel annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Kikkertje
Bead Hysteric
Contacteer:

Re: Is Creadream met verlof ?

Bericht door Kikkertje » do 22 mar 2012 12:23

Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ze net aan het bevallen is...

Ik weet niet hoe Sandra het geregeld heeft rondom de bevalling. Iemand anders misschien?
Groetjes, Marjan

Chantale
Bead Believer

Bericht door Chantale » do 22 mar 2012 14:13

Ik heb ondertussen al antwoord gekregen :oops: ik had een mail gestuurd vanop mijn werk en de klant "schepenbodes" kenden ze daar natuurlijk niet :oops: het komt dus inorde :-DD

JMHols
Bead Monster

Bericht door JMHols » do 22 mar 2012 14:28

Gelukkig maar. Ik had laatst ook dat ik er iets bij wou bestellen, dat was geen enkel probleem.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 23 mar 2012 21:21

Ik ben wel met verlof, CreaDream niet. ;) Ik zie dat de bestelling inmiddels is verstuurd, hopelijk heb je het al ontvangen of ontvang je het anders morgen.

Chantale
Bead Believer

Bericht door Chantale » ma 26 mar 2012 07:24

Ik denk dat het voor vandaag zal zijn. In elk geval ben ik ontzettend tevreden over de produkten van Creadream :applaus: ze maken je hobby toch wel redelijk betaalbaar, dat is leuk meegenomen :D

Gesloten