Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van
http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar
http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of
http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Winkel in Spanje gevonden ;)
Bericht
door DMBijoux » di 18 feb 2003 18:31
JazzMoon en KASBAH
Av. Juan Carlos I, 28
18690 Almu??car
Granada
Spain
We are two minutes from the beach so bring your towel! Thanks for your interest.
Cherry
Voor de spanje gangers

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
danielle
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door danielle » vr 21 feb 2003 12:24

Grappig zeg, was net aan het uitzoeken om eventueel van het voorjaar daar naartoe te gaan (zelfde plaatsje).
Groetjes, Danielle
http://www.danilei.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » vr 21 feb 2003 12:40
nou dan kan je ons vertellen of ze er leuke dingen hebben

Ik kwam haar tegen op een Amerikaans forum en dacht hebbe dat adres

was blijkbaar goede gedachte
heel veel plezier!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
danielle
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door danielle » vr 21 feb 2003 13:56
Nog meer reden om te gaan dus.
Groetjes, Danielle
-
danielle
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door danielle » vr 07 mar 2003 17:39
Hoi,
We hebben inmiddels geboekt (joepie

) en gaan naar Almunecar (badplaatsje meer bekend bij de spanjaarden zelf, dan andere toeristen). Dat wordt nog even blokken voor wat Spaanse woordjes.
Maar ik ben ook nog op zoek naar andere kralen-adresjes in Zuid-Spanje. Ik bedoel dan de omgeving Malaga, Nerja, Granada.

Weet je een adresje laat het ffe weten.
Groetjes, Danielle
-
marloes
Bericht
door marloes » za 31 mei 2003 18:03
Ik ben net terug uit Spanje. Wij hebben een leuke kralenwinkel in Malaga gevonden. Vrijwel in het centrum.
De kralen zijn er redelijk goedkoop.
Ik kan zo het adres niet vinden, maar als je interesse hebt kan ik het wel opzoeken.
Houd wel rekening met de openingstijden. Ik geloof dat ze alleen ''s morgens open waren van 10.00 uur tot ongeveer 13.30 uur.
Groetjes Marloes
-
Gast
Bericht
door Gast » ma 02 jun 2003 20:28
Hallo,
Ik ben nu in Spanje. Als je het adres nog kunt vinden graag. Wij gaan waarschijnlijk nog wel die kant op.
Bedankt alvast.
-
Kimmie
- Bead Reader
Bericht
door Kimmie » di 03 jun 2003 11:20
okay, iedereen die een zwak voor kralen heeft en zich moeilijk kan bedwingen in een kralenwinkel, moet dus ABSOLUUT niet naar Barcelona gaan. De Carrer de Calles is ??n groot kralenparadijs. Mijn redding was dat er een groot aantal zaken alleen maar wholesale deden en ik te verlegen was om te zeggen dat ik daar geen problemen mee had....
Ik ben bij de drie adressen geweest die op deze site vermeld staan en ik was ongelofelijk blij dat ik dit de laatste dag van de vakantie heb gedaan, want alles is tot op de laatste cent opgegaan.....
Bij de douane moest mijn koffer door de scanner, die man achter dat scherm heeft echt 5 minuten naar dat scherm zitten staren en toen vroeg hij aan mij: wat heb je gekocht? Ik echt als zo'n klein meisje: Kralen meneer.... Hij lachen. Ik had geloof ik ruim 4 kilo bij me en ik hoefde mijn koffer niet open te maken, dus daar was ik wel blij om.
Als iemand geinteresserd is in wat ik allemaal gekocht heb daar kan me een mailtje sturen of even op msn aanspreken, ga van de week foto's maken.
groetjes, Kim
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » di 03 jun 2003 13:38
hahahahahahahhaahaha grappig van de douane.

en nou ben ik wel nieuwsgierig naar de groothandel adressen...dat zat in de buurt van de andere adressen?
-
Marlies
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Marlies » di 03 jun 2003 21:37
Inderdaad erg grappig!
Ben ook wel nieuwsgierig geworden, alleen jammer dat ik dit jaar niet naar Spanje ga maar naar Portugal. Hopelijk kan ik daar ook slagen.
Veel liefs,
Marlies
-
Jolanda
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door Jolanda » wo 04 jun 2003 13:33
Wij gaan waarschijnlijk richting Frankrijk ergens in de buurt avn de Middelandse Zee.
Kijken of ik mijn vriend zo ver kan krijgen om een dagje naar Barcelona te gaan. 4 kilo klinkt wel veelbelovend!!!
Gr Jolanda
-
danielle
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door danielle » za 07 jun 2003 21:08
Het winkeltje in Almunecar (Spanje) is een leuk winkeltje met een klein assortiment kralen en wat benodigdheden. Voor de rest worden er voornamelijk kant en klare kralensieraden verkocht. Verder nog wat andere aparte spulletjes en ze verkopen ook boeken en er is een kleine werkplaats. Gewoon leuk om ffe langs te gaan als je er toch bent.
http://www.kasbah28.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Danielle