Kralenwinkels in het Noorden

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:
Kralenwinkels in het Noorden

Bericht door Mar-JoYa » di 25 mei 2004 10:36

Weet iemand een (leuke) kralenwinkel in Assen. Ben er wel regelmatig aan het shoppen met mijn zus, maar kan me geen kralenwinkel herinneren, zelfde geldt voor Emmen/Winschoten. Hoop dat er iemand kan helpen. Voor Groningen ken ik eigenlijk alleen Beadies en Flokstra, iemand nog op de hoogte van andere zij-straatjes-adressen daar??

Masha Danki voor het meedenken

Sophia
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Sophia » di 25 mei 2004 14:18

Als je op de site van kralen.com naar adressen gaat, dan kun je een provincie selecteren voor winkels in jouw buurt. Bijvoorbeel Kralinka in de oude kijk in 't jatstr. volgens mij.
succes

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 25 mei 2004 15:44

Dank je, ik had natuurlijk eerst even verder kunnen kijken als mijn neus lang is :oops: zal het eens checken

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » di 25 mei 2004 20:29

Hoi,

Je mag ook wel bij mij langskomen als je zin hebt, mijn hokje is nu groter...

Groetjes Myra

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 25 mei 2004 20:33

Oh, je bent verhuist natuurlijk, dat aanbod ga ik je aan houden denk ik. Alhoewel......het is nog wel in datzelfde doolhofje toch :wink: moet ik er maar een dag voor uittrekken :D

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 26 mei 2004 09:49

HEY HOI,

In Winschoten zit helaas geen kralenwinkel, in Assen heb ik gelezen dat er wel 1 zit maar kan hem niet vinden, maar daar zitten wel 2 hobbywinkels: pipoos, en nog 1 waar ik de naam niet van weet.
Emmen weet ik niet.

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » wo 26 mei 2004 09:53

tis heel makkelijk ........ wel bijna hetzelfde doolhofje maar als je het 1x weet ..............

Myra :lol:

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 26 mei 2004 10:14

kralenboetiek schreef:tis heel makkelijk ........ wel bijna hetzelfde doolhofje maar als je het 1x weet ..............

doolhofje :roll: huh?

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » wo 26 mei 2004 11:16

In Assen zit wel een leuke kralenwinkel, vond hem alleen wel een beetje duur.
Ik weet de naam niet meer :? maar hij zit boven een makelaar. Tegenover de Kolk heb je zo'n pleintje met cafeetjes/restaurantjes, daar zit ie!

In Emmen zit geen kralenwinkel alleen de pipoos.
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 26 mei 2004 18:56

Pienjo schreef:
kralenboetiek schreef:tis heel makkelijk ........ wel bijna hetzelfde doolhofje maar als je het 1x weet ..............

doolhofje :roll: huh?
Ik weet Myra te vinden, ben al eens bij haar geweest, en we hadden het even over de locatie.....vandaar..... :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten