Hof van Gelre

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Harmonyke
Bead Fan
Hof van Gelre

Bericht door Harmonyke » vr 15 aug 2008 19:29

Heeft reeds iemand daar al iets gekocht. Ik heb bericht gekregen op 12/08 dat ze de dag voordien mijn pakketje hebben opgestuurd, maar nog niks gekregen? Zou dit normaal zijn?
Helemaal weg van fimo en kralen!!

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Re: Hof van Gelre

Bericht door Lissie » vr 15 aug 2008 20:54

Harmonyke schreef:Heeft reeds iemand daar al iets gekocht. Ik heb bericht gekregen op 12/08 dat ze de dag voordien mijn pakketje hebben opgestuurd, maar nog niks gekregen? Zou dit normaal zijn?
Ja ik heb er 1 keer rijgstrass gekocht. Het doosje was onderweg stuk gegaan :? maar het pakketje was er wel netjes op tijd.

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » za 16 aug 2008 17:04

Ik heb er afgelopen week voor de 2e keer iets besteld 1ste keer gratis daar mogen shoppen omdat ik een prijs had gewonnen met de sieradenwedstrijd :lol: . Allebei keren supersnel geleverd!

Groetjes Erica

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » ma 18 aug 2008 10:37

Net hen een mailtje gestuurd, want mijn pakketje al een week geleden opgestuurd naar mij maar nog niet toegekomen.

In de mail stond dat het dinsdag op de post gedaan geweest is, en de vorige mail zei maandag. Hopelijk zijn de kralen heel leuk die ik besteld heb en niet beschadigd hé!!

Is het tegen vrijdag er niet, dan is het de laatste maal dat ik besteld heb. Weet dat het een eindje kan duren, maar is toch heel lang hoor!!

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 18 aug 2008 18:48

Ik zou ze wel even de kans geven voordat je conclusies trekt. Het kan ook aan TNT liggen, die bezorgen ook niet altijd even netjes.
Als het er vrijdag niet is, zou ik even een mailtje sturen en vragen of ze het nog een keer kunnen opsturen.

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » di 19 aug 2008 21:22

Bij ons doet TNT nog weleens bij de buren, en die zijn Erg Laks. Wij geen briefje van TNT en zij komen pas par dagen later.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Re:

Bericht door Emberlynn » di 19 aug 2008 21:31

Lissie schreef:Ik zou ze wel even de kans geven voordat je conclusies trekt. Het kan ook aan TNT liggen, die bezorgen ook niet altijd even netjes.
Als het er vrijdag niet is, zou ik even een mailtje sturen en vragen of ze het nog een keer kunnen opsturen.
Ja, helemaal mee eens!! Erg belangrijk want het is niet altijd de schuld van de webwinkel hoor!
Altijd even een mailtje sturen en dan kom je er bij een goede webwinkel wel uit samen! Zo heb ik (helaas) ook al wel eens pakketjes opnieuw moeten versturen :cry:
Succes
Groetjes Emberlynn

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » wo 20 aug 2008 18:36

Intussen mijn pakketje gekregen, postbode zag het waarschijnlijk niet zitten om het mee te nemen. Dus de collega van deze week, het meegebracht!! :applaus: :applaus:

Enorm content!! Zelfs een extratje gekregen, passend in het concept van mijn ketting.

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » wo 20 aug 2008 19:46

Zie je wel; hartstikke fijn!
Groetjes Emberlynn

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer: