tips voor barcelona

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
renata
Bead Believer
tips voor barcelona

Bericht door renata » za 22 mei 2004 20:32

Ik vertrek donderdag naar Barcelona (ol?) en uiteraard ben ik benieuwd of iemand daar al kraalshops gespot heeft en/of tips heeft.
byeeeee

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 23 mei 2004 11:10

geen idee maar prettige vakantie!!

mariska
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door mariska » zo 23 mei 2004 15:42

ik denk dat je hier wel wat aan hebt:

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ght=spanje" onclick="window.open(this.href);return false;

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 23 mei 2004 20:35

Ja joh, daar heb je enorm leuke winkels, echt goedkoop!! Ik ben er zelf ook al geweest, ik geloof dat de adressen bij kralen.com staan.
Casa Sara is echt een aanrader!!! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

renata
Bead Believer

Bericht door renata » zo 23 mei 2004 20:58

Leuk die lijst! Ik heb hem meteen uitgeprint en in mijn tas gestopt. Dat vergeet ik in ieder geval niet. Ben benieuwd waar ik me terug kom. Ik zal ook wel kijken of ik dat blad kan vinden.

PS wat is het spaanse woord voor kraal?
byeeeee

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » ma 24 mei 2004 08:09

fijne vakantie alvast :wink: 8) zonse 8)
-=Liefs Wendy=-

@nneke
Bead Intelligent

kralen in Spanje ...

Bericht door @nneke » ma 24 mei 2004 11:19

Ik geloof dat kralen abalorios of zo heten . maar weet ut niet zeker.
leuke vakantie gewenst.
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Liesje
Bead Reader

Bericht door Liesje » ma 24 mei 2004 18:02

wow gaaaf!!
ik ga 17 juni ook naar barcelona, lekker kralenshoppen!!
ik heb er super zin in
Liefs van Liesje

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » wo 26 mei 2004 23:05

Let op dames, ben bij Casa Sara geweest en je kan er alleen CONTANT afrekenen (was voor mij dus beetje pech :( )

Wel heel leuk.

groetjes,
liefs
liefs,

Naomi

renata
Bead Believer

Bericht door renata » do 03 jun 2004 15:10

Barcelona was top, bij de casa sara geweest meteen de eerste dag, even rondgesnuffeld en bedacht om de ??n na laatste dag (maandag) mijn slag te slaan. Gevraagd of ze open waren (si, si) en je raadt het al: DICHT!! :evil: :x :x . Daar gingen m'n inkoopplannen en ik had leuke dingen gezien. Grrrr.
Gelukkig had ik bij een ander winkeltje wel al wat gekocht, maar voornamelijk materialen (kalotten in 4 verschillende kleuren, knijpkralen, karabijnslotjes en een paar hangertjes). Ik heb wel heel veel van de slotjes en kalloten, dus wellicht bied ik een deel wel binnenkort aan.
Maar goed, weer een goede reden om terug te gaan. En meteen na het landen alles te kopen!! :wink:
byeeeee

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 03 jun 2004 15:43

renata schreef:Barcelona was top, bij de casa sara geweest meteen de eerste dag, even rondgesnuffeld en bedacht om de ??n na laatste dag (maandag) mijn slag te slaan. Gevraagd of ze open waren (si, si) en je raadt het al: DICHT!! :evil: :x :x . Daar gingen m'n inkoopplannen en ik had leuke dingen gezien. Grrrr.
Gelukkig had ik bij een ander winkeltje wel al wat gekocht, maar voornamelijk materialen (kalotten in 4 verschillende kleuren, knijpkralen, karabijnslotjes en een paar hangertjes). Ik heb wel heel veel van de slotjes en kalloten, dus wellicht bied ik een deel wel binnenkort aan.
Maar goed, weer een goede reden om terug te gaan. En meteen na het landen alles te kopen!! :wink:
ahhh jammer dat de winkel dicht was! 4 kleuren, zilver, goud, koper en brons?? of wat?? Gelukkig heb je nog wel leuke dingen gekocht, hoe was het weer er?Nog veel van de stad bekeken?

renata
Bead Believer

Bericht door renata » do 03 jun 2004 16:07

weer was geweldig, 3 ochtenden lekker op het strand gelegen. Verder weer veel dingen gezien: sagrada familia, picassomuseum, palu guell. Het is de 4e keer in 3 jaar dat ik er nu ben geweest dus de meeste dingen heb ik de vorige keer al gezien. Maar het blijft een fantastische stad om te komen, heerlijk eten, lekker gezellig gewoon.

Kalotten inderdaad in oud zilver(bijna grijs), brons (bruinachtig), oud goud (?? denk ik, niet dat glimmende maar meer zoals oud zilver maar dan met gelig tintje) en zilver. En hetzelfde voor de knijpkralen. Wat heb ik verder ook alweer.... ben het nu alweer vergeten. Stom h?, geheugen als een zeef soms..
byeeeee

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 03 jun 2004 16:16

renata schreef:weer was geweldig, 3 ochtenden lekker op het strand gelegen. Verder weer veel dingen gezien: sagrada familia, picassomuseum, palu guell. Het is de 4e keer in 3 jaar dat ik er nu ben geweest dus de meeste dingen heb ik de vorige keer al gezien. Maar het blijft een fantastische stad om te komen, heerlijk eten, lekker gezellig gewoon.

Kalotten inderdaad in oud zilver(bijna grijs), brons (bruinachtig), oud goud (?? denk ik, niet dat glimmende maar meer zoals oud zilver maar dan met gelig tintje) en zilver. En hetzelfde voor de knijpkralen. Wat heb ik verder ook alweer.... ben het nu alweer vergeten. Stom h?, geheugen als een zeef soms..
hihi kom eerst maar eens bij van je reis... ik wil ook nog eens naar barcelona :lol: (staat op mijn verlanglijstje)

Lies
Bead Fan

Bericht door Lies » vr 04 jun 2004 06:56

Ik wil ook al heel lang naar Barcelona.
Maar het komt er gewoon niet van. Pff... ik ga er eens werk van maken.

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » za 05 jun 2004 09:24

renata schreef: Gevraagd of ze open waren (si, si) en je raadt het al: DICHT!! :evil: :x :x . Daar gingen m'n inkoopplannen en ik had leuke dingen gezien. Grrrr.
Om hoelaat ben je daar geweest? Want de Spanjaarden hun "si?sta" is heilig!! De winkels zijn er gesloten in de namiddag (van 14u tot 17u).... :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gesloten