Gezocht: Kralenwinkel Gouda/Rotterdam e.o.

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Carien
Bead Anonymous
Gezocht: Kralenwinkel Gouda/Rotterdam e.o.

Bericht door Carien » za 15 mei 2004 17:00

Hoi,

Weet iemand een leuke kralenwinkel in Gouda/Rotterdam e.o. die niet te duur is?

En wat zijn jullie ervaringen met kopen via internet? Is het duurder/goedkoper dan in een gewone winkel?

Groetjes, Carien

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 15 mei 2004 17:46

ik zou even op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; kijken en dan naar adressen... er zijn er genoeg in Rotterdam (al ken ik ze zelf niet)

Op je vraag of een webwinkel goedkoper is.... vaak wel... maar hier zijn al vele topics over geweest dus zoek even op het forum en je vind vanalles!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 15 mei 2004 18:19

Ik zit in Rotterdam maar ik heb geen echte kralenshop :)alleen internetwebshoppie. Misschien dat Woopie leuk is voor je alleen wordt er gezegd dat ze duur zijn!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 15 mei 2004 19:31

een internetshop is vrijwel altijd goedkoper dan een winkel, aangezien de internetshop geen huurkosten heeft. ook heeft een internetshop minder kosten, aangezien die niet per se werknemers nodig heeft. een internetshop hoeft nl niet 6x per week open te zijn, zolang de artikelen maar op tijd verstuurd zijn.

nancy
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door nancy » zo 16 mei 2004 20:44

Hoi carien,

Ik kom zelf ook uit gouda en als ik in de stad ben. Kijk ik altijd goed of ik iets kan vinden. Maar helaas
We moeten het doen met 2 hobby winkels. Deze verkopen een klein beetje kralen.
Misschien heb je eriets aan

groetjes
nancy

Beads Me
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Beads Me » ma 17 mei 2004 14:14

Hoi Carien,

In woon zelf ook in Rotterdam. Tegenwoordig haal ik mijn spulletjes het liefst bij de Groothandel, maar hiervoor kwam ik ook vaak bij Wim Bakker Verf en Hobby (in de Pannenkoekstraat-centrum). Hier hebben ze een redelijke voorraad kralen. Bedeltjes e.d. hebben ze niet echt en als ze ze hebben zijn ze erg duur.

Dan heb je inderdaad Woopies nog, is erg leuk maar inderdaad aan de prijzige kant.

En verder kom je dan toch uit bij de Pipoos in de stad uit of Cijs op de Oosterhof. Deze heeft ook een redelijke voorraad kralen e.d.

Ik weet niet of Spijkenisse te doen is voor je, maar hier zit Hempel. Echt een hele leuke zaak met kralen, hangers, bedels e.d. En op zich allemaal redelijk geprijsd...

Groetjes Angelique

Carien
Bead Anonymous

Bericht door Carien » wo 19 mei 2004 20:59

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga toch maar eens bij Woopie kijken. Wat is ook gevonden heb, is een winkel in Woerden --> All Kinds. Is iemand hier weleens geweest?

Groetjes, Carien.

Gesloten