Winkels in Zoetermeer en omstreken?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:
Winkels in Zoetermeer en omstreken?

Bericht door flapflap » di 30 jan 2007 15:37

Wie heeft er nog tips voor mij?

Ik ken al Branello, in de Dorpsstraat in Zoetermeer, erg duur maar ze hebben wel veel (tegenwoordig zit er ook een hobbyzaak aan vast).

En vandaag ben ik voor het eerst geweest in Nootdorp, ook in de Dorpsstraat, bij Hobbijou. Leuk winkeltje, vriendelijke service en ze doen ook heeel veel aan workshops en cursussen.

Dan zou er nog een winkel in Pijnacker moeten zitten, wie weet of die er nog zit?
En verder hier in de buurt? Over Delft en Den Haag bestaan al aparte topics dus die hoeven hier niet.

(enneh ik weet dat hierover ook al wat oude topics zijn, maar die leken mij erg verouderd dus toch maar een nieuwe gestart)
~Audrey~

kis855
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kis855 » di 30 jan 2007 16:21

ja in pijnacker zit kerabijoux, is een erg leuk (klein) winkeltje met aardige mensen die je graag helpen.

Branello vind ik erg duur en niet echt vriendelijke mensen :(

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 30 jan 2007 16:40

kis855 schreef:Branello vind ik erg duur en niet echt vriendelijke mensen :(
En als je weken vantevoren een afspraak hebt gemaakt voor het bezoeken van de groothandel, dan sta je op de bewuste dag voor een gesloten deur :evil: en blijkt na wat telefoontjes dat de eigenaresse in Utrecht inkopen aan het doen is bij dezelfde groothandels waar je zelf ook inkoopt. Dus ga ik niet meer zo'n eind voor l*l rijden, want Utrecht is voor mij bijna om de hoek.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

kis855
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kis855 » di 30 jan 2007 16:50

La Bigiotteria di Esther schreef:
kis855 schreef:Branello vind ik erg duur en niet echt vriendelijke mensen :(
En als je weken vantevoren een afspraak hebt gemaakt voor het bezoeken van de groothandel, dan sta je op de bewuste dag voor een gesloten deur :evil: en blijkt na wat telefoontjes dat de eigenaresse in Utrecht inkopen aan het doen is bij dezelfde groothandels waar je zelf ook inkoopt. Dus ga ik niet meer zo'n eind voor l*l rijden, want Utrecht is voor mij bijna om de hoek.
de groothandel is nu helemaal gesloten, waarschijnlijk hadden meer mensen slechte ervaringen.. ben er zelf 1 keer geweest, was ook geen succes.

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » wo 31 jan 2007 07:25

Het is dat ze de enige zijn in Zoetermeer, als ik met spoed iets nodig heb ga ik daar nog wel eens heen, maar niet als ik het even kan vermijden.

Jammer, want het is een mooi winkeltje, ziet er leuk uit en ze zitten op een super locatie.
~Audrey~

kis855
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kis855 » wo 31 jan 2007 13:44

flapflap schreef:Het is dat ze de enige zijn in Zoetermeer, als ik met spoed iets nodig heb ga ik daar nog wel eens heen, maar niet als ik het even kan vermijden.

Jammer, want het is een mooi winkeltje, ziet er leuk uit en ze zitten op een super locatie.
als ik met spoed iets moet hebben ga ik meestal naar pijnacker, ze zijn alleen niet elke dag open. maar op de website staan wel de openingstijden.

Ze hebben inderdaad een hele goede locatie, maar het is natuurlijk wat je er zelf van maakt...

PS: Ik woon tegen zoetermeer aan, dus als je snel iets nodig hebt kan je me altijd even bellen of mailen

Lore
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Lore » wo 31 jan 2007 15:38

Wat Zoetermeer betreft, ik heb geen echte winkel, maar wel een webwinkel (http://www.threedesign.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) in Zoetermeer en ik sta ook vaak op beurzen en creamarkten in Zoetermeer en omgeving. Verder is het ook altijd mogelijk om producten af te halen na afspraak.

Misschien toch nog een aanvulling voor Zoetermeer.

Groetjes,
Lore

Ilsy81
Bead Dreamer

Bericht door Ilsy81 » vr 10 aug 2007 17:35

in Rijswijk zit ook een leuke kralen winkel.

Volgens mij heet het "kraal en mineraal" winkelcentrum de boogaart oid?

Groetjes, Ilsy

Catja
Bead Fan

Bericht door Catja » za 11 aug 2007 09:16

Die in Rijswijk zit tegenover de V&D (in de passage) boven aan de roltrap
Maar ik vind dat winkeltje heel erg duur
Verder zit er in de boogaard ook nog Pipoos stukje verder ook boven
Je kan dan beter naar Pijnacker gaan
Is een heel leuk winkeltje

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 13 nov 2007 21:49

Wat ik nog wilde melden, ik was een paar weken geleden bij Branello in de Dorpsstraat en het winkeltje ernaast, wat ze ook hadden gehuurd als hobbywinkeltje, had opheffingsuitverkoop! Alles 50% korting :D

(heb het nog even nagevraagd maar de kralenwinkel loopt wel goed, dus daar voorlopig nog geen uitverkoop... jammer!)
~Audrey~

geke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door geke » wo 14 nov 2007 09:13

is dat hobbywinkeltje nog open en wat is hun assortiment.Beter nog is er op internet wat over te vinden ?
Moet er binnenkort in de buurt zijn en dan kan ik misschien langsgaan

groetjes
Geke

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » wo 14 nov 2007 22:41

Ik weet niet zeker of ze nog open zijn, ik was er zelf een week of 2 geleden.
Ze hadden toen nog wel van alles wat, vooral veel papier en verf enzo, maar voor de rest ook van alles wat.

Maar mochten ze inmiddels toch dicht zijn is het zeker de moeite waard om in het winkeltje ernaast te kijken :wink: Branello is wel duur maar wel leuk om rond te kijken.
~Audrey~

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » vr 11 jan 2008 22:30

Ik 'open' vandeweek mijn 'winkeltje aan huis'. Maar dat is Voorschoten, ik weet niet aan welke kant van Zoetermeer je iets zoekt?
Irene van der Maas

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 11 jan 2008 22:40

Oehhh dat is ook leuk :D
Ik had ook iets gezien van Threedesign, die hebben een soort clubdagen ofzo?
Weet iemand of dat wat is?
~Audrey~

Gesloten