Vorige week heb ik bij een bepaalde webshop (zal naam niet noemen) twee halsjes besteld. Deze heb ik maandag bij het postkantoor opgehaald en je raad het natuurlijk al, een van de halsje was beschadigd. En naar mijn mening is het niet echt een beschadiging van het bezorgen of iets dergelijks.
Ten eerste zat het zwarte halsje in een open zakje terwijl het witte halsje eerst met folie was ingepakt en daarna nog eens in een dichte zak. En daarna bleek dus dat bij het zwarte halsje het leer op sommige plaatsen beschadigd was. Ik heb direct een mail verstuurd en deze beschadiging gemeld. Helaas heb ik daar nog niets op terug gehoord, maar op de website staat wel dat er binnen 7 dagen melding moet worden gemaakt. Dus nu hoop ik maar dat dit goed afloopt want ik zou het wel erg zonde vinden van mijn geld. Het zwarte halsje ziet er in vergelijking met de witte echt minder mooi uit.
Heeft iemand hier verder nog ervaringen mee? Ik ben best wel een beetje teleurgesteld.



Alvast bedankt!