ik kwam toevallig deze site tegen op het web
http://www.perlesandco.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kennen jullie deze shop? En wat zijn jullie ervaringen met deze kralenshop?
Groetjes
Steffi
dress_2_impress_jewellery schreef:Je moet een log in hebben voor je kan bestellen en dan moet je van alle gegevens (naam enz je kent dat wel) invullen maar ook een websitemaar ik heb geen eigen website, hoe kan ik dan daar bestellen
.
Hoi! Ik zou zeker even mailen. Ik heb zelf ook een webwinkel en ik vind dat het gewoon goed moet zijn. Is er iets niet compleet of niet goed, dan zou ik het juist graag horen. Ik zou het erg vervelend vinden en het snel goed willen maken.dress_2_impress_jewellery schreef:Vorige week besteld en vandaag mijn bestelling aangekregen. Ja heb wel een tijdje gewacht met bestellen (eerst wat gespaard).
Ik was echt super happy toen ik mijn pakje open deed en de kleuren en alles was prima in orde en toen ging ik alles natellen of alles klopte en erbij was.
Toen kwam ik ineens tot het besluiten dat ik 3 zakjes had waarvan er telkens 1 itempje te kort wasen die had ik wel nodig
om mijn juweeltjes af te werken dus... dat vind ik wel vervelend.
Zou ik een mailtje sturen om te reclameren, want voor de rest ben ik echt tevreden, maar zit er toch wat verveeld mee of overdrijf ik?
Groetjes Steffi