Bali

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
red lady
Bead Dreamer
Bali

Bericht door red lady » di 09 jan 2007 12:12

hoi
mijn dochter gaat in juli naar Bali zon2 , is iemand van jullie daar wel eens geweest?
ik wilde namelijk graag weten of daar kralenwinkeltjes zijn( net of ik nog niet genoeg heb hahaha) .
misschien dat er iemand van jullie daar ooit op vakantie is geweest.
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

santos_05
Bead Anonymous

Bericht door santos_05 » wo 21 feb 2007 10:55

4 maart vertrek ik naar Bali, dus ik ga voor je kijken :lol:
Als je denkt dat een kleinigheid geen verschil maakt, ga maar eens met een mug op de kamer slapen!

Nieuw op dit forum

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 21 feb 2007 11:28

Wij zijn op huwelijksreis naar Bali geweest. Wij hebben daar niet echt héél veel winkels gevonden, in de hoofstad Denpasar zijn er wel enkele, maar die zitten echt overal, en ik ben ze eerder toevallig tegengekomen, dus ik heb er geen adressen van. In Ubud was er ook een kralenwinkel.

Verder wel een heel mooi land, ik heb er mijn hartje aan verloren en hoop er binnekort nog eens heen te gaan! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

santos_05
Bead Anonymous

Bericht door santos_05 » vr 23 mar 2007 08:50

In Legian heb ik de meeste kralenwinkels gezien, daar hadden ze 1 winkeltje waar ze katoenen draad met kraaltjes verkopen! Van 10000 - 20000 Roepie per ketting, ong 90/180 cent per ketting en dan kan je nog afdingen.. helaas mocht ik alleen het geld opmaken, dus had 6 kettingen voor 55000 Roepie.
Als je denkt dat een kleinigheid geen verschil maakt, ga maar eens met een mug op de kamer slapen!

Nieuw op dit forum

red lady
Bead Dreamer

Bericht door red lady » vr 23 mar 2007 10:46

santos_05 schreef:In Legian heb ik de meeste kralenwinkels gezien, daar hadden ze 1 winkeltje waar ze katoenen draad met kraaltjes verkopen! Van 10000 - 20000 Roepie per ketting, ong 90/180 cent per ketting en dan kan je nog afdingen.. helaas mocht ik alleen het geld opmaken, dus had 6 kettingen voor 55000 Roepie.
heey leuk dat je hier op reageert , die info zal ik aan mijn dochter doorgeven . dank2
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

Vie by Nature
Bead Anonymous
Contacteer:

Bali

Bericht door Vie by Nature » ma 11 jun 2007 14:10

Hoi Allemaal,
Ik ben ook van plan om in januari naar Bali en Java te gaan. Naar het schijnt moet het hier ook mogelijk zijn om natuursteen te kopen. Ik heb ook gehoord dat je juist niet in de winkels moet zijn maar op de Pasars (markten). Mijn schoonouders komen namelijk bijna ieder jaar in Bali

Groetjes
Veronique

nile
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door nile » di 12 jun 2007 08:35

En Bali zilver is goedkoper!

Gesloten