webwinkels die veel fimogereedschap verkopen?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Dito
Bead Interested
webwinkels die veel fimogereedschap verkopen?

Bericht door Dito » ma 26 feb 2007 19:21

Ik ben hier nieuw maar ik ga voor ik me voorstel toch ff mijn grootste vraag hier plaatsen.
Ik werk nu al een hele tijd met fimo, maar de hobbywinkel waar ik mijn fimo koop richt zich de laatste jaren meer en meer op de hobbytrends en niet op wat ik nuttig gerief noem. Ik herinner me dat ze vroeger enorme grote display tafel hadden met zowat alle fimo kleuren en specifiek het gerief voor het maken van poppen, alle mogelijke mallen en uitsteekvormpjes etc etc. Indertijd hadden we nog een slecht gasfornuis om te koken dus fimo bakken was toch uitgesloten, dus heb ik het toen nooit in mijn hoofd gehaald.

Om mijn lang verhaal wat af te ronden, ik weet dat ik veel materiaal zeker wel zou kopen, wat ik oa. nog zoek is:

-pastamachine (moet niet de allerbeste zijn, moet betaalbaar zijn)
-van die flexibele mesjes, zowal vlak als geribbeld
-mini uitsteekvormpjes, ik heb al de kleinste koekjesvormen (3cm) maar ik naar die in de buurt van doorsnede 1 - 1,5 cm
-inclusions zoals micapoeder en metaalfolie...
-textuurvellen die mee in de pastamachine kunnen
-... Ik denk dat ik het belangrijkste al heb maar alles wat handig is zou ik direct bijkopen ^-^
-polymeer klei aan een goeie prijs is ook mooi meegenomen

Momenteel werk ik met allemaal geïmproviseerde gereedschappen dus ik weet dat ik wel alles goed zou kunnen gebruiken en er zeker wel wat geld aan wil uitgeven.

Ik zoek dus naar een webwinkel die dit alles heeft zodat de verzendkosten gedrukt worden. Sowieso is de kans klein ik het in België ga vinden, dus Nederland of Duitsland ofzo mogen. (als ik maar het geld kan overschrijven en het niet de halve wereld hoeft te reizen)

Ik heb veel van wat ik zocht gezien bij dragonmagic, maar als er nog goede winkels zijn wil ik het graag weten.

m@rlies

Bericht door m@rlies » ma 26 feb 2007 19:25

Behalve een pastamachine heeft http://www.dragonmagic.nl" onclick="window.open(this.href);return false; alles te koop wat je opnoemt.

Een pastamachine kun je bv bij kijkshop.

Dito
Bead Interested

Bericht door Dito » ma 26 feb 2007 19:32

Voor de pastamachine had ik al de zoekfunctie van het forum gebruikt en ik zag dat kijkshop geen mogelijkheid is voor België.
Ik had het gevoel ik gisteren een pastamachine zag staan bij dragonmagic en vandaag niet meer? zelfde voor een textuurvel met schelpenpatroon dat ik vandaag niet meer zie staan.
Kan dat dingen die niet in stock zijn automatisch verdwijnen ofzo?

m@rlies

Bericht door m@rlies » ma 26 feb 2007 19:36

Pfoe, daar kan ik je geen antwoord op geven, het beste kun je het aan Ria vragen, zij is de eigenaresse van de web shop.

Dito
Bead Interested

Bericht door Dito » ma 26 feb 2007 19:38

Ja, mischien kan ik beste eens mailen dan ervoor, maar voorlopig toch nog ff rondkijken echt dringend is het allemaal niet he (en hoe langer ik wacht hoe meer ik kan sparen)

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 26 feb 2007 20:12

ja zelf zou ik ook dragon magic voorstellen
Ria heeft een goeie service en mooie spullen
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 26 feb 2007 20:21

Ik heb wel een pastamachine ter overname voor je. Hij is 2x gebruikt voor fimo-achtige klei (sculpey geloof ik) dus niet voor eten. Ik woon in Nederland maar kan zorgen dat hij a.s. maandag in België is, de verzendkosten moet je dan met een Belgisch vriendinnetje van me regelen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 26 feb 2007 20:25

hey Esther kom je de belgjes nog eens bezoeken :wink:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 26 feb 2007 20:30

In de toekomst wel Hadewijch, maar Saartje komt zondag met haar man en papa en mama naar Nederland, we gaan stevig kralenshoppen :) .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 26 feb 2007 20:34

hey keileuk :kwijl: :kwijl: :kwijl:
ik zou zeggen laat u volledig gaan en mooi spullen kiezen hé :wink:

Joska
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Joska » ma 26 feb 2007 20:59

De aldi heeft deze week een pastamachine te koop voor 9,99!
Blijf jezelf, er zijn al genoeg anderen!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 26 feb 2007 21:04

Tja ik hoef mijn shop niet meer te noemen :) thanks ladies :perfect:

Mochten er echt specifieke dingen zijn die je zoekt kan je altijd even mailen.

Pastamachines heb ik nooit gehad voor de verkoop. Binnenkort wel weer stylestones, pearlex en pinata speciaal voor de klei.

Artikelen die op zijn worden inderdaad automatisch onzichtbaar gemaakt in de webshop anders kan je ze blijven bestellen en moet ik je teleurstellen en daar hou ik ook niet van. ;) als ik ergens bestel.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Dito
Bead Interested

Bericht door Dito » di 27 feb 2007 00:46

ja ik vermoede al zoiets over dat verdwijnen, had pas nadat ik het door dat jij van die winkel was trouwens.

Ik denk ik een keertje zal bestellen en deze week dan snel eens kijken bij de aldi voor de pastamachine. Ik heb een snelle toegang tot drie aldi winkels dus :p als hij er is zal ik m wel vastkrijgen he.
Dan zou ik samen toch wel alles kunnen vinden wat ik nog dacht te willen.

edit: ik vond deze pagina http://www.versteven.be/aldi/belg2007.htm blijkbaar verschijnen de aldi pastamachines enkel in Nederland
Waar er blijkbaar wél eentje te vinden zou kunnen zijn (en ik denk ik daar ooit eens domweg ene ben voorbij gelopen: Casa, op hun site eens bij hun producten voor de keukeninrichting kijken... vanonder in het midden staat toch eentje te blinken. Maar ik vind nergens iets van de prijs of iets zo

felix
Bead Reader

pastamachine

Bericht door felix » do 24 mei 2007 09:38

hallo

ben ook een belgje en heb een pastamachine gekocht vorige maandag bij de casa
ziet er goed uit maar heb nog geen tijd gehad om hem te proberen de prijs is iets van 19.99

hopend u van dienst te zijn

felix

Dito
Bead Interested

Re: pastamachine

Bericht door Dito » zo 03 jun 2007 23:36

felix schreef:hallo

ben ook een belgje en heb een pastamachine gekocht vorige maandag bij de casa
ziet er goed uit maar heb nog geen tijd gehad om hem te proberen de prijs is iets van 19.99

hopend u van dienst te zijn

felix
ik heb de pastamachine van de casa ook, werkte goed maar de breede lintjes werken al niet meer nu. Heb dekplaatjes eraf gevezen en blijt dat de tandwieltjes niet correct draaien :( ik hoop dat jij meer geluk hebt met de jouwe dan. Heb mijne in de panne gekocht, is voor mij niet echt dichtbij om ff me terug te gaan.

Gesloten