kreta

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
brides
Bead Dreamer
Contacteer:
kreta

Bericht door brides » vr 19 mar 2004 13:20

hallo
ik ga 15 mei naar kreta wie weet of daar kralen winkels zijn zo ja wie heeft hier adressen van en hoe heet dat daar

:lol: :D :-DD
groeten van brides

adorno
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door adorno » vr 19 mar 2004 14:33

Wij zijn een paar jaar geleden naar Kreta geweest en in de plaats Chersonissos zat toen een leuk kralenwinkel!
Ik weet er geen adres van maar het was in de winkelstraat, ze verkochten er leuke dingen voor weinig geld.
Hopelijk bestaat de winkel nog.

Fijne vakantie!

Groetjes,
Anita.

Caviaplanet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Caviaplanet » vr 19 mar 2004 15:48

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF Ik ben jaloers op je. Ben DOL OP GRIEKENLAND. Wanneer ga je? Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!
:D
Jolanda

renata
Bead Believer

vakantiekralen

Bericht door renata » vr 19 mar 2004 16:38

Hey wat leuk!

Ik ga volgend weekend naar Istanboel, en ik zat me inderdaad af te vragen of daar ook kralenwinkels zijn. Misschien vind ik wel wat op de grote bazaar. Uit turkije komen immers ook die mooie blauwe oogkralen (tegn het kwaad).

Iemand tips?

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » vr 19 mar 2004 17:47

adorno schreef:Wij zijn een paar jaar geleden naar Kreta geweest en in de plaats Chersonissos zat toen een leuk kralenwinkel!
Ik weet er geen adres van maar het was in de winkelstraat, ze verkochten er leuke dingen voor weinig geld.
Hopelijk bestaat de winkel nog.

Fijne vakantie!

Groetjes,
Anita.
dat is dus ook de plaats waar ik ga dan vind ik die wel ga toch lekker veel shoppen daar
groeten van brides

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 19 mar 2004 18:08

ken iemand in turkijen kralenwinkels???? Ik ga daar namelijk een rondreis maken, istabul troije en daar een rondje... iemand tips??

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » vr 19 mar 2004 18:14

ja ik ga ook vanut zomer naar turkije....turkseriviera/belek ....weet misschien iemand of je daar ook kralen heb ofzo :wink: ik had al van paar mensen gehoord van wel dus ben benieuwd :lol:
-=Liefs Wendy=-

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 19 mar 2004 18:27

ik ga over 7-8 weekjes... ik tel nu al bijna af... vooral met dit weer brrrrr .. heerlijk even geen stage geen stress hoop dat ze er kralen hebben

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » vr 19 mar 2004 18:32

hahah ja met dit weeer brrr maarja daar zal het wel lekker zijn...en dat is zeker aftellen bij mij duurt het nog wel ffkes :cry:
-=Liefs Wendy=-

Gesloten