potjes in belgie

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
potjes in belgie

Bericht door Sandra » ma 01 mar 2004 08:32

ik kreeg dit gemaild en omdat ik daar geen antwoord op heb plaats ik het maar hier. ;)
Waar vind ik in Belgi? betaalbare potjes om mijn krallen en andere versiering op te bergen zonder dat dit open kan gaan tijdens het vervoer hier van?

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » ma 01 mar 2004 11:15

Wat ik weleens gezien heb is dat er olvarit potjes (babyvoeding) voor worden gebruikt. De meeste mensen gooien deze toch weg!
Ook een idee is om de kokertjes van fotorolletjes te gebruiken, misschien kun je informeren bij een fotozaak omdat mensen het kokertje vaak meenemen naar de winkel maar het gaat niet mee in de envelop.
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

volvoke
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door volvoke » ma 01 mar 2004 12:28

hallo
ik gebruik ook vaak urinepotjes(plastic) wel nieuwe wel te verstaan ,die kan je kopen bij de apotheker en die sluiten perfect ,ook gebruik ik mijn lege potjes(glas) van nivea en andere cremes :lol:
leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 01 mar 2004 16:35

Ik gebruik niet echt potjes, maar de opbergdozen van de brico . Die sluiten wel niet perfect bovenaan, dus er zit nog een 'spleetje' tussen. Maar dan steekk ik er een stuk mousse tussen, dan kunnen de kralen er niet vanuit... :wink:
Voor potjes, zou ik de fotorolletjesdoosjes aanraden.
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Vero
Bead Discoverer

Bericht door Vero » ma 01 mar 2004 21:35

ik heb in de GB supermarkt dosen gekocht om naaigaren en toebehoren op te bergen . Die sluiten ook perfect en die hebben maar 2.5 euro gekost . Er zijn per doos 18 vakjes .Ze is27 cm op 20 cm Misschien vind je ze ook in een of andere naaiwinkel hoor .succes .
groetjes

anneke
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door anneke » di 02 mar 2004 07:50

Ik heb heel handige doosjes uit het Elfenatelier (Leuven). Ze hebben allemaal onderverdelingen en de kraaltjes blijven mooi in het vakje waar ze horen (ook als ze door mekaar geschud worden door vervoer of zo). Ze kosten 3,5 euro per stuk. Wel handig. Dan kan je ze per kleur of per soort sorteren...Ik heb ze al op heel wat plaatsen gezien (vb. doe-het-zelf zaken; waar ze denk ik nog goedkoper zijn). In de Banier hebben ze er denk ik ook.
Groetjes!
An

Gesloten