SUPERTIP NOORD-LIMBURGERS!!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:
SUPERTIP NOORD-LIMBURGERS!!

Bericht door Angelaa » za 10 jun 2006 21:08

Ik vind het zelf een supertip, maar ben in een vrij grote hobbywinkel geweest daar hebben ze echt alles op het gebied van sieraden groot assortiment kralen, metalen ornamenten etc.
ze zitten op meerdere plaatsen in limburg waar ik ben geweest is in Tegelen die is vrij groot qua kralen.

hier t adres:
t Boekensteuntje
Grotestraat 50
Tegelen
(t) 077-3730592

t Boekensteuntje
Sint Gerardusstraat 1
5953 HC
Reuver
(t)077 - 4743646

t Boekensteuntje
Bovenstraat 50
6101 EA Echt
tel: 0475 489188

Hoop dat de limburgers er iets aan hebben.
Ik kom zelf heel vaak in die buurt sta op een camping daarzo al vanaf mijn 0de ;)
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Schanulleke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Schanulleke » zo 11 jun 2006 08:36

Ik kom niet zo vaak in die plaatsen maar zulke tips zijn altijd handig. Wellicht een idee om de adressen op te nemen bij kralen.com. Kan men ze altijd snel terugvinden.
Namasté,
Schanulleke

"Leven is het meervoud van lef"

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » za 17 jun 2006 09:48

Ik sta op Camping de Berckt in Baarlo al 17 jaar :lol: misschien ken je dat.
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 17 jun 2006 10:29

Schanulleke schreef:Wellicht een idee om de adressen op te nemen bij kralen.com. Kan men ze altijd snel terugvinden.
Als je ze naar Sandra mailt dan kan ze ze aan de adressenlijst toevoegen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » za 17 jun 2006 13:43

Die van Tegelen en Reuver wist ik al.
Ik wist niet dat ze inmiddels een filiaal in Echt hebben.

Mijn moeder zei me een tijdje terug al dat hij in Tegelen wou uitbreiden met het kralen assortiment.

Hij zat vroeger ook in blerick, maar toen had hij nog niets van kralen en zo. :(

Moet ik toch nog maar eens een keertje naar tegelen doorrijden als ik weer een keer in Venlo kom.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Gesloten