Voor de Dolce Luna fans onder ons.....

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » vr 13 feb 2004 09:52

:banaan: nou wat een service :lol:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » vr 13 feb 2004 13:01

Gelukkig sweety en ik had ook niet anders verwacht eigenlijk
dat ze het op zouden lossen :wink: :D ,maar het is wel raar
als er pakketjes verdwijnen.
Liefs judith

Miranda1982
Bead Reader

Bericht door Miranda1982 » vr 13 feb 2004 13:22

Bij mijn was precies het zelfde gebeurt ook een pakketje weg. :( Gelukkig hebben ze het wel weer opnieuw verzonden maar ik als ik dit lees dan twijfel ik er sterk aan om nog eens een bestelling te plaatsen. (of wel maar dan aangetekend).

Caviaplanet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Caviaplanet » vr 13 feb 2004 13:49

Is dat zoek raken van jullie pakketjes allemaal gebeurd met bestellingen bij Kraaltjes? Dat zou ik wel heel vreemd vinden namelijk.
Misschien heeft die mevrouw haar administratie niet op orde en was het gewoon niet verzonden? Meneer van de Dance Box vind ik heel aardig maar z'n administratie gaat ook niet goed. Gisteren lag er een bestelling in de brievenbus die ik 2/3 weken geleden al had ontvangen.
Jolanda

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » vr 13 feb 2004 13:58

Tja mijn pakketje was dus ook kwijt en het is allemaal geregeld
daar ben ik ook heel blij mee alleen als het bij meerdere mensen is
tja dan is het niet raar dat mensen gaan twijfelen :(
Liefs judith

Miranda1982
Bead Reader

Bericht door Miranda1982 » vr 13 feb 2004 14:06

Ja echt jammer dat het zo moet

Want ik denk dat ze erg populiar zijn en dit wel klanten kan gaan kosten. Ik hoop dat ze dit dan ook lezen er wat aan gaan doen.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 13 feb 2004 15:56

Ik heb er 1 x besteld en dat was goed gegaan, had zelfs nog wat extra's gekregen. Ik moet binnen kort weer een hoop bij hun bestellen, maar als ik dit zo lees weet ik niet of ik het aan durf. Maar ja als het goed is opgelost bij jullie. hmm.. ben aan het twijfelen.
Veel liefs,
Marlies

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » vr 13 feb 2004 16:07

Ik heb er inmiddels drie keer besteld en drie keer is alles goed aangekomen. Heb alleen twee keer geen bevestiging gekregen dat het verzonden zou zijn, maar wel mijn spullen netjes binnengekregen :wink:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » vr 13 feb 2004 17:41

Nou gelukkig gaat het bij de meeste mensen goed en ik heb ook
verder echt geen klachten hoor,want ik ben heel erg goed geholpen
alleen ik vraag me toch af waar de pakketjes blijven die niet
aangekomen zijn.
Liefs judith

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » vr 13 feb 2004 20:54

~love~ schreef:Nou gelukkig gaat het bij de meeste mensen goed en ik heb ook
verder echt geen klachten hoor,want ik ben heel erg goed geholpen
alleen ik vraag me toch af waar de pakketjes blijven die niet
aangekomen zijn.
Ja..ik had mijn bestelling Maandag ontvangen had op de Kralenshopdag vertelt dat mijn pakketje dus ook zou komen..ze hadden alleen geen kraal meer waarvan ik er 16 had bestelt ..dus of geld terug of iets anders ..toen heb ik die schattige tasjes genomen en een hanger..dat was eergister..vanmorgen lag het hier op de mat ..enne niet een hanger zelfs twee!!!! vind ik toch service!!

jaa zulke dingen zijn riskant maar Kraaltjes vinfd ik zelf wel betrouwbaar!! maar de TPG maakt er ook VAAK een potje van..want 40 of 50 euro is een hoop geld!! Ben blij dat het goed voor jullie is opgelost :wink: Zo hoort het ook .vind ik dan.. :wink:
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Tinkle
Bead Discoverer

Bericht door Tinkle » za 14 feb 2004 17:08

bij mij is t twee keer al wel goed gegaan en binnen twee dagen nadat ik mijn geld over had gemaakt... ik ben wel tevreden over kraaltjes...
kwijtraken bij de post kan gebeuren, maar tis wel vervelend.....

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » zo 15 feb 2004 13:09

Tja, dat is risico!
Maar aangetekend etc. vind ik ook weer sonde van m'n geld.
Ik had laatst ergens voor 75 euro besteld en heb gevraagd of ze het in meerdere delen wilde versturen en dat hadden ze ook gedaan. Dus mocht er een pakje verloren gaan, dan gaat niet alles weg.
Veel liefs,
Marlies

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » zo 15 feb 2004 16:05

Wel netjes van kraaltjes.nl. Ik heb pas ook bij hun besteld, en dat is allemaal prima gegaan. Ik was ook heel blij toen ik het pakje in huis had. Ik heb nog wel even getwijfeld of ik het per gewone post of aangetek. zou doen. Er staat ook bij dat per gewone post op 'eigen risico' is. Daarom vind ik het extra voor kraaltjes pleiten dat ze het alsnog hebben opgestuurd.

Ik heb overigens ook weleens een verkoopster van een kralenwinkel horen zeggen, dat zij liever niets per post wilden versturen vanwege de "diefstal"gevoeligheid. Blijkbaar zat hun logo op de enveloppe en was bekend wat voor winkel zij waren, en raakte nogal eens post kwijt.

Het blijft toch altijd trickie. Er zit toch voor een hoop waarde in die envelopjes. Gelukkig heb ik zal nog nooit problemen hiermee gehad.
Groetjes, Danielle

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » zo 15 feb 2004 20:37

danielle schreef:Wel netjes van kraaltjes.nl. Ik heb pas ook bij hun besteld, en dat is allemaal prima gegaan. Ik was ook heel blij toen ik het pakje in huis had. Ik heb nog wel even getwijfeld of ik het per gewone post of aangetek. zou doen. Er staat ook bij dat per gewone post op 'eigen risico' is. Daarom vind ik het extra voor kraaltjes pleiten dat ze het alsnog hebben opgestuurd.

Ik heb overigens ook weleens een verkoopster van een kralenwinkel horen zeggen, dat zij liever niets per post wilden versturen vanwege de "diefstal"gevoeligheid. Blijkbaar zat hun logo op de enveloppe en was bekend wat voor winkel zij waren, en raakte nogal eens post kwijt.

Het blijft toch altijd trickie. Er zit toch voor een hoop waarde in die envelopjes. Gelukkig heb ik zal nog nooit problemen hiermee gehad.
Ja die logo..maakt slapende honden wel wakker ..toevallig had ik er het met iemand over...
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 15 feb 2004 22:06

Even iets heel anders: ze staan op de creadagen in rijswijk en hebben daar al hun artikelen bij zich :shock: (had ik even gevraagd) :lol:
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gesloten