winkels in de buurt van Zeewolde...

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:
winkels in de buurt van Zeewolde...

Bericht door Pienjo » do 15 jun 2006 18:53

Ik ga volgende week een dagje naar centerparks (zeewolde) en vroeg me af of daar leuke kralenwinkels in de buurt zitten. ik heb al op kralen.com gekeken en kom op de volgende winkels in flevoland terecht: maar zijn deze de moeite???

Sally's Kralenatelier
Kempenaar 04 - 41
8242 BE Lelystad
0320 842438

Dolls & Decorations
brongouw 127
Almere

Impy Kreatief
Madridweg 7
Almere
036 5371186

Ruan Creatief
Brouwerstraat 16-22
Almere
036 5331377

Hobby-Time
Marktstraat 8
3891EX Zeewolde
036-5226103 Studio Creativo

Jol 28-02
8243 GW Lelystad
0320-229450
Liefs
Linda

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » do 15 jun 2006 20:39

Zeewolde is ook vrij dichtbij Nunspeet, daar zit ook een hele leuke winkel (Foks Jewels). Ik ken de winkels in de polder zelf niet. In Ermelo schijnt ook wat te zitten, maar dat zegt mij helemaal niets.
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 15 jun 2006 20:53

Mieke schreef:Zeewolde is ook vrij dichtbij Nunspeet, daar zit ook een hele leuke winkel (Foks Jewels). Ik ken de winkels in de polder zelf niet. In Ermelo schijnt ook wat te zitten, maar dat zegt mij helemaal niets.
bedankt voor de tip, zit deze winkel in het centrum, waar kan ik hem ergens vinden?
Liefs
Linda

ger
Bead Fan

Bericht door ger » do 15 jun 2006 21:32

Dolls & Decorations ben ik wel eens geweest. Klein winkeltje maar leuke spulletjes. Let wel even op de openingstjden. Ik kwam alleen in Almere in de schoolvakanties en dan was deze winkel ook vaak gesloten.

Veel plezier in Zeewolde!

Jolanda Foks Jewels
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jolanda Foks Jewels » do 15 jun 2006 22:03

Hallo,

Ik hoop dat ik hier op mag reageren want de winkel in nunspeet is van mij, wij zitten net een straat langs de winkelstraat en als je wilt dat ik uitleg hoe je er komt dan bel je maar even naar de winkel kijk voor openingstijden maar op de website.
heel veel plezier op je vakantie en hopelijk tot gauw.

groetjes Jolanda

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » do 15 jun 2006 22:07

Jolanda Foks Jewels schreef:Hallo,

Ik hoop dat ik hier op mag reageren want de winkel in nunspeet is van mij, wij zitten net een straat langs de winkelstraat en als je wilt dat ik uitleg hoe je er komt dan bel je maar even naar de winkel kijk voor openingstijden maar op de website.
heel veel plezier op je vakantie en hopelijk tot gauw.

groetjes Jolanda
En je winkel is mooi!! 8)
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gesloten