veranderde verzendkosten Auntie's Beads?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
samira
Bead Fanatic
veranderde verzendkosten Auntie's Beads?

Bericht door samira » za 27 mei 2006 22:48

Heeft iemand onlangs bij Auntie's Beads besteld? Was er lang niet geweest maar heb het idee dat hun internationale verzend-beleid is veranderd ... dit staat er "International packages under four pounds may be shipped Global Priority. Auntie's Beads is not responsible for the customs, duty, or brokerage fees on global orders. If an order is refused, the customer is responsible for return shipping charges. Shipping will not be refunded for most returned packages. Shipped via USPS." Da's dus het global priority platte enveloppe-werk ... daar kunnen ze toch geen 15 tot 20 dollar voor "chargen"? Wie o wie weet meer!
Groetjes Wendy

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 27 mei 2006 22:51

de grote platte priority envelopen kosten 9 $ en de kleine 5$. ze zullen het wel op shipping and handling gooien.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » zo 28 mei 2006 10:06

Ik heb ffe een proef-order gedaan en dan rekenen ze 12 dollar voor USPS Priority.
Groetjes, Danielle

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » zo 28 mei 2006 12:24

Da's dan toch weer een pak goedkoper dan een tijdje geleden. Toen was het geloof ik 25$...
Beady Greetzzz,

Kamelot

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » zo 28 mei 2006 20:15

danielle schreef:Ik heb ffe een proef-order gedaan en dan rekenen ze 12 dollar voor USPS Priority.
Tuurlijk! Slim van je! :lol:
kamelot schreef:Da's dan toch weer een pak goedkoper dan een tijdje geleden. Toen was het geloof ik 25$...
Ja precies ... dus met hun global priority verhaal had ik even goeie moed ... even ... want ik vind die 12 dollar toch niet gering.

Dank voor het reageren dames!
Groetjes Wendy

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » ma 29 mei 2006 10:11

samira schreef: Ja precies ... dus met hun global priority verhaal had ik even goeie moed ... even ... want ik vind die 12 dollar toch niet gering.
Inderdaad. Normaal had ik dan de neiging gewoon wat meer spulletjes te bestellen, omdat de verzendkosten per stuk dan lager liggen. Helaas zijn mijn laatste 10 pakjes uit Amerika allemaal onderschept aan de douane en dan moet je er nog eens 10€ bijrekenen... :s
Beady Greetzzz,

Kamelot

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » ma 29 mei 2006 20:10

Kamelot schreef:
samira schreef: Ja precies ... dus met hun global priority verhaal had ik even goeie moed ... even ... want ik vind die 12 dollar toch niet gering.
Inderdaad. Normaal had ik dan de neiging gewoon wat meer spulletjes te bestellen, omdat de verzendkosten per stuk dan lager liggen. Helaas zijn mijn laatste 10 pakjes uit Amerika allemaal onderschept aan de douane en dan moet je er nog eens 10€ bijrekenen... :s
Getverderrie Kamelot ... da's balen en dus duur kralen de laatste tijd! :cry:
Groetjes Wendy

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » di 30 mei 2006 09:35

samira schreef:
Kamelot schreef:
Getverderrie Kamelot ... da's balen en dus duur kralen de laatste tijd! :cry:
Zeker weten... :? Maar 'k kan het niet laten eh ;)
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gesloten