Verzendkosten kralenboutique monique

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:
Verzendkosten kralenboutique monique

Bericht door Haematodipsia » vr 05 mei 2006 20:32

Ik heb bij die webshop kralen uitgekozen maar nu twijfel ik over de verzendkosten. Er zijn verschillende mogelijkheden:
- onder de 20euro : 2.00 euro
- boven de 20 euro : gratis
- buitenlandse verzending: 2.50
- verzekerd

Maar in de algemene voorwaarden staat dat bestellingen boven de 20 euro gratis verzonden worden. Heeft iemand er ervaring mee?

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » vr 05 mei 2006 20:40

Klopt toch dan?
Boven de 20 euro gratis verzenden....

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 05 mei 2006 20:54

Ja inderdaad ik heb al een mail teruggekrgen, ik was weer te ongeduldig. :D Maar ik was een beetje in de war en vroeg me af of boven 20 euro gratis enkel geldt voor nederland. Maar het is dus ook voor Belgie

Groetjes,

Elke

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » vr 05 mei 2006 21:11

Oh ok sorry
ik zag niet dat je in belgie woonde haha
snapte de verwarring al niet, sorry, :wink:

badeend
Bead Interested

Bericht door badeend » vr 05 mei 2006 21:37

lijkt mij dat de verzendkosten nu ook gratis zijn het scheelt maar 50 cent met binnen en buitenland.

ik zou het heel erg vinden als ze dan nog voor het buitenland wel iets rekenen als het maar 50 cent zou schelen!
Groetjes Michelle

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 06 mei 2006 08:41

scheelt wel meer dan 50 cent hoor. ;) tenzij je niet priority verstuurd, misschien scheelt het dan minder, maar ik ben binnen Nederland meestal rond de 1,56 a iets van 2,50 kwijt, en naar belgie tussen de 3 a 5,-.

Gesloten