Te hoge verzendkosten?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Marion
Bead Discoverer
Te hoge verzendkosten?

Bericht door Marion » zo 01 feb 2004 15:59

Beste allemaal,

Ik heb pas een bestelling gedaan bij een internetwinkel (zal geen naam noemen) waarbij ik EUR 14,07 kwijt was. Onder de EUR 20,00 werd het TPG tarief gehanteerd. Nu heb ik de spullen binnen, maar ik moest EUR 6.84 aan verzendkosten betalen.....lijkt mij een beetje erg veel.

Heeft iemand hier ervaring mee, voordat ik het ga navragen bij die winkel?

Hoop het, ik hoor het wel.

Groetjes Marion
Ik blijf kralen halen.......

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 01 feb 2004 16:07

Hoi marion, Ik weet niet hoe anderen het doen maar ik reken ten alle tijden gewoon normaal tpg tarief. Er zijn shops die geven na besteding van een x bedrag de verzendkosten gratis. Maar ik zou gewoon eventjes de shop emailen en ernaar vragen want 6.84 klinkt niet logisch.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 01 feb 2004 16:29

Inderdaad, ik kan 6,84 me eigenlijk niet voorstellen. Misschien versturen ze aangetekend? Maar dat kost ?5,75... Vreemd.
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Marion
Bead Discoverer

Bericht door Marion » zo 01 feb 2004 16:33

Bedankt voor jullie reacties, ik heb er maar een mail tegenaan gegooit...ben benieuwd naar de reactie.

Ik zal het sowieso laten weten.

Groetjes Marion

Marion
Bead Discoverer

Bericht door Marion » zo 01 feb 2004 17:53

Heb net gemaild en kreeg gelijk antwoord. Het word direct teruggestort!!! Goede service he???

Dat wilde ik toch nog even doorgeven aan jullie.

Groetjes Marion

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 01 feb 2004 18:10

Nou zie je is toch geen probleem :) en Jij bent blij en hun weten nu dat hun webstore niet goed werkt ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » di 03 feb 2004 18:04

Even OT:

ALs je iets aangetekend laat versturen betekent dat dan dat het sneller binnen is...? Of gaat het net zo snel als anders?
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Linda Post
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Linda Post » di 03 feb 2004 18:30

Nou het gaat niet sneller, maar je bent er meer zeker van dat het aankomt. :)

Ik verstuur de pakketjes liever aangetekend, het is al betaald en ik zou het erg vervelend vinden als het pakje dan kwijt zou raken.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 03 feb 2004 19:39

patricia schreef:Even OT:

ALs je iets aangetekend laat versturen betekent dat dan dat het sneller binnen is...? Of gaat het net zo snel als anders?
er is wel een manier waarop je kan zorgen dat je meer zekerheid heb dat het de volgende dag aankomt, hoe dat heet weet ik niet meer. verder is er ook iets van verzekerd opsturen, hoe dat precies zit weet ik ook niet. maar aangetekend is een soort bewijs dat het is aangekomen. je kan ook speciaal aangetekend versturen, dat alleen de eigenaar het mag ondertekenen. stel er wordt een laptop opgestuurd, dan geven ze het in zo 'n geval niet aan iemand anders, wat handig kan zijn als je buurman ofzo niet te vertouwen is. ;)

Gesloten