Ervaringen met snelheid kralenstunter?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Nanda
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Nanda » do 16 feb 2006 15:40

Mijn bestelling lag ook vandaag niet op de deurmat :cry:
heb meteen een mailtje gestuurd.
Ik ben heel benieuwd naar hun reactie :cry:

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » do 16 feb 2006 21:25

Erg slordig allemaal vind ik... dit is ook niet de enige plek waar ze niet zo positief genoemd worden.. niet handig voor ze..

groetjes
eyes are the windows of your soul

marionvankints
Bead Interested

Bericht door marionvankints » do 16 feb 2006 21:39

Ik had ook bij De Kralenstunter besteld, op vrijdag. Vrij snel kreeg ik de order thuis gestuurd, waarna ik het geld heb overgemaakt. Ik heb een mail gestuurd wanneer ik de zending kon verwachten. Op dinsdag kreeg een berichtje dat de bestelling was verzonden. Vrijdag had ik nog niets ontvangen. Ik was bang dat de zending was zoekgeraakt. Ik heb het 06 nummer gebeld en er werd uitgezocht wat er aan de hand was. Kreeg vrijdagavond een mailtje dat een medewerkster het pakketje weg zou brengen, ziek was geworden en het pakketje thuis had laten liggen. Ze boden hun excuses aan en vonden het zelf ook erg slordig. Bij de volgende bestelling krijg ik ter compensatie 10% korting. Wel netjes. Uiteindelijk heb ik afgelopen dinsdag de bestelling gekregen. Het was compleet en zag er goed uit.
Ik denk dat de beste manier is om zoveel mogelijk te mailen/bellen, zodat je hun aandacht blijft houden en zij erachteraan gaan.

Groetjes
Marion

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » do 16 feb 2006 22:03

Ik had zondag dus een hèèèèèèle grote bestelling geplaatst bij de stunter,en vandaag werd het keurig verpakt bezorgd.

bij mij is alles goed gegaan en ben dik tevreden :D

groetjes yvonne :P

Mar=ka
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Mar=ka » za 18 feb 2006 10:54

Ik hoor net via via dat er een overlijdensgeval was afgelopen week. Ik denk dat hier de vertraging in zit ladies.
Groetjes,
Mariska

ekster35
Bead Dreamer

Bericht door ekster35 » za 18 feb 2006 10:58

Ik bestel er regelmatig en heb nooit problemen gehad!
het leven is fijn als er kralen zijn!

Nanda
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Nanda » za 18 feb 2006 11:32

Mijn vorige bestelling gaf ook geen problemen. Werd keurig op tijd bezorgd. Er miste wel een paar kralen die zouden worden nagestuurd. Helaas zijn deze nooit aangekomen :cry:

Gisteren nog een mailtje gestuurd zoals ze hadden gevraagd. Deze mail is nog niet beantwoord.

Ik wacht nog even af, anders neem ik vandaag nogmaals contact op....

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » za 18 feb 2006 13:07

ekster35 schreef:Ik bestel er regelmatig en heb nooit problemen gehad!
Ik ook!
Groetjes, Melanie

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 18 feb 2006 13:16

Oké, genoeg berichten over kralenstunter lijkt mij. Ik doe er een slotje op voordat het uitdraait op een reclametopic.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten