woopie gaat verhuizen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
patricia
Bead Designer
Contacteer:
woopie gaat verhuizen

Bericht door patricia » za 06 dec 2003 14:32

Ik was vandaag bij Woopie in Rotterdam en zij zijn van 1 tm 6 januari gesloten omdat ze 7 januari hun nieuwe winkel openen! Ze gaan namelijk verhuizen naar het pand naast hun huidige winkel en daar is een aparte ruimte voor de kinderfeestje dus dat betekend dat het niet gelijk vol is als er een kinderfeestje is. :banaan: wat nu best wel eens vervelend kan zijn! Ik heb even met de eigenaresse staan praten en ze krijgt dan ook een grotere collectie dus ben benieuwd. Het is namelijk de enige echte kralenzaak in Rotterdam....
Groetjes Patries

Like the heart beads!

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » za 06 dec 2003 14:53

Hee patries,

Is het een fijne kralenzaak ? Nu ik in DH zit wil ik ook wel eens richting Rdam gaan en volgens mij was er in Schiedam toch ook een leuk zaakje ? Kun je mij een keertje de adressen geven, en hoe ik er het handigst kom ?

Groetjes Karin

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » za 06 dec 2003 20:46

Vandaar dat ze al een hele tijd niet op de markt staat!

Karin, ze heeft wel leuke dingetjes maar kan erg duur zijn!
Ze staat in rijswijk (bij de rijswijkseweg in de buurt) op de markt!
Niet altijd maar om de week geloof ik...
Groetjes Rianne!

Mouse
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Mouse » zo 07 dec 2003 15:42

Hoi allemaal,

Bedankt voor het doorgeven Patricia. Niet dat ik er heel vaak kom, want zoals Rianne al zei, zijn ze erg duur. Verder vond ik de collectie de laatste niet echt super, maar als ik in de buurt ben, dan wil ik toch altijd wel graag gaan snuffelen, dus ik ga zeker in keertje kijken in het nieuwe winkeltje.

Karin: Als je een keer de kant van Rotterdam op wilt komen, kan ik je zeker Schiedam aanraden. Verder zit er in Spijkenisse een leuk winkeltje: Hempel, die ook erg goedkoop is. Al kan het hier wel erg druk zijn. Als je de adressen wilt hebben, kan ik ze wel voor je opzoeken en evt. vertellen hoe je er kunt komen.

Verder ben ik de laatste tijd erg weg van Beads & Bangels in Delft. Leuke originele dingetjes allemaal (ook een tussenstuk die Dolce Luna gebruikt). en ze hebben altijd leuke voorbeelden liggen, dus dat is altijd wel handig om weer op ideeen te komen.

Groetjes,
Mouse

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » vr 02 jan 2004 19:44

Hee Mouse, ik zie je berichtje nu pas....lekker laat....haha, maar wil zeker die adressen in Spijkenisse en Schiedam wel hebben en hoe ik het het beste kan bereiken (per ov).....Wil ze zeker gaan opzoeken om s te kijken !! (iemand zin om mee te gaan ??)

Groetjes !

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » za 03 jan 2004 23:08

Hoi Mouse,

ik kom ook nogal eens in Schiedam, maar heb geen flauw idee waar dat winkeltje dan zit.

Ik zou het dus ook graag weten.

groetjes,

Naomi

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 04 jan 2004 15:48

Karin ik ga graag mee! Lijkt me gezellig....
Groetjes Patries

Like the heart beads!

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » vr 09 jan 2004 16:03

ik ben er vandaag geweest en ik moet zeggen dat het er erg veel op vooruit is gegdaan. Het assortiment is zeker groter vooral de metalen/metaalkleurige tussenstukken en kralen. De prijzen zijn nog wel steeds hetzelfde :? maar ging toch niet met lege handen de deur uit... :wink: Ik zou zeggen: de moeite waard!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » za 10 jan 2004 15:01

Hmz ik hoop dat ik binnenkort eens tijd (en geld) heb om te gaan kijken maar eerst eens naar Eden in DH, ook nog nooit geweest....

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 11 jan 2004 18:12

Daar wil ik ook nog eens heen ja...maar ja geld :twisted:
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gesloten