kralen in Valkenswaard

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
volvoke
Bead Dreamer
Contacteer:
kralen in Valkenswaard

Bericht door volvoke » vr 02 jan 2004 09:50

Ik ga in de krokusvakantie even uitrusten in centerparcs de Kempervennen en nu vroeg ik mij af :doubt: of daar in de nabijheid ook hobbywinkels te vinden zijn .
Groetjes Nadine :)
leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » vr 02 jan 2004 17:16

In Eindhoven liggen er twee (eentje is pas nieuw daar ben ik nog niet geweest), maar in Valkenswaard ligt er volgens mij geen.

Jessica
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jessica » vr 02 jan 2004 19:28

ik zie hier net bij adressen dat er in valkens waard ook een soort kralen winkel is http://www.lushluba.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Jessica

volvoke
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door volvoke » vr 02 jan 2004 20:13

Bedankt hoor ,
Ik ga zeker een kijkje nemen bij lushluba
:kwijl:
Nadine
leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » za 03 jan 2004 10:22

:roll: Wauw die winkel ziet er mooi uit! Helemaal mijn smaak :D

PS. Kempervennen is leuk! Ik kwam er al als kleutertje, hihi :P
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » za 03 jan 2004 16:28

Wow, daar ga ik binnenkort ook eens heen. Had ik het maar eerder gezien, want ik stond vandaag bij het kralenatelier in Eindhoven voor de gesloten deur.. helaas.

leonie
Bead Reader

Bericht door leonie » zo 04 jan 2004 12:19

inderdaad het is een leuke winkel en ben er pas voor het eerst geweest, zeker gaan kijken.
ik ben trouwens gisteren bij queens kralenatelier geweest en die was gewoon open of ben je in de stad geweest bij het kralenatelier?

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » zo 04 jan 2004 13:43

Ja, bij het kralenatelier alleen. Ik ga niet graag naar de stad, en al helemaal niet op zaterdag. Dus meestal parkeer ik mijn auto vlak bij het kralenatelier en wip effies binnen. Kun je me een goede wegbeschrijving geven naar Queens atelier? Ligt het echt middenin de stad?

leonie
Bead Reader

Bericht door leonie » zo 04 jan 2004 19:11

queens kralenatelier ligt niet midden in de stad, het ligt van de stad uit een 10 a 15 min lopen, een goede weg omschrijving is misschien het beste te zien bij msn routeplanner, maar als je op de boschdijk zit vanuit station, dan moet je de eerste straat rechts en dan de tweede links en dan zit je op de kruisstraat en dan is het de tweede of derde links dat weet ik niet precies, maar je kunt er gratis parkeren, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 05 jan 2004 19:38

Dankjewel, het zal er helaas voorlopig nog niet van komen. We hebben gisteren een vakantie geboekt. Money, money, money....

Gesloten