Goedkope kralen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
T@mara
Bead Producer
Contacteer:
Goedkope kralen

Bericht door T@mara » za 22 okt 2005 17:29

Ik ben sinds kort bezig met sieraden maken, alleen ik heb nu wel door dat het geen goedkope hobby is.
Ik heb al verschillende kralen en andere benodigdheden aangeschaft.
Maar mijn vraag is weet iemand misschien waar ze in Rotterdam goedkope kralen hebben?? Eventueel op de markt ofso:?:
Bij Pipoos ben ik ook al geweest..
Iemand tips/ervaring met...

Groetjes T@mara :)

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » za 22 okt 2005 18:15

hoi tamara
ik vind zelf de kralen en hobbywinkels in rotterdam en omstreken erg duur. zeker sinds ik de webshops heb ontdekt.
ik kocht mijn kralen al jaren in winkels en nu kan ik me soms niet voorstellen hoe duur het daar is!
dus eigenlijk zou ik zeggen kijk een bij webshops rond.

wil je wel in een winkel dan vind ik pipoos heel duur.... in rotterdam zit ook nog wim bakker met kralen in de pannekoekenstraat en daarnaast nog een kralenwinkel.
ook op de blaak zit een winkeltje, maar beide laatste zijn wel wat duur.

dan heb je nog whoopie op de oostzeedijk, ben ik zelf nog nooit geweest.

in omstreken van rotterdam ken ik alleen spijkenisse met hempel die wel heel veel heeft!

heel veel succes, ik hoop dat je wat leuks en goedkoops kan vinden!!

groetjes.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 22 okt 2005 18:26

Tamara je mag altijd bij mij thuis komen kijken hoor , Ik woon in Rotterdam Zuid. Je kan ook in mijn webshop kijken naar het assortiment.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » za 22 okt 2005 18:27

en binnenkort ook bij mij :wink:
eyes are the windows of your soul

la-luna
Bead Starter

Bericht door la-luna » za 22 okt 2005 18:27

Ben vandaag bij woopie geweest op de oostzeedijk maar schrok van de prijzen, het was er wel erg druk.
Pronkjuweel op de pannekoekstraat is ook vrij prijzig, dan zijn de prijzen bij wim Bakker nog iets vriendelijker maar die heeft niet zo erg veel.
Ben eigenlijk ook nog steeds op zoek naar een betaalbaar adresje

Linda Post
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Linda Post » zo 23 okt 2005 08:59

Mja eh, ik zou zeggen kom eens in Rozenburg bij Posly kralen en SNOEP :D kijken.

Dat is misschien wel wat verder uit de buurt.
Je zou misschien ook kunnen kijken in de kleinere stadjes, al weet ik dan weer niet of er wel wat zit. Heb je echt wat aan dit antwoord :?

In Schiedam zijn er 3 kralenwinkels, op de Hoogstraat, op het broersveld (het Sieradenwinkeltje) en aan het einde van de Hoogstraat (de Kleine Godin) al weet ik hun prijzen niet hoor!

Groetjes,
Linda

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » di 25 okt 2005 13:11

Bedankt voor jullie reacties!! Ik denk inderdaad dat ik maar eens op het internet moet gaan kijken, en dan al mijn 'toekomstige aankopen' opsparen en in 1 keer bestellen...
Ik heb trouwens pas van een vriendin wat mooie houten kralen gehad, haar moeder had bij de achterdeur zo'n soort 'vliegengordijn' hangen, voor als in de zomer de deur open staat (als jullie weten wat ik bedoel :P)
dat was kapot gegaan en nu had ze het helemaal uit elkaar gehaald met als gevolg dat ze denk ik zo'n 1,5 kilo kralen had ofso...
:shock:
Dus gelijk een tip, kijk ook eens naar goedkope/leuke kralengordijnen 8)

Groetjes Tamara

Biancie
Bead Interested

Bericht door Biancie » di 25 okt 2005 14:53

Hai Tamara!

Wat jij zegt klinkt heel bekend ik ben ook nog niet zo lang kralenverslaafd en het liefst kocht ik elke dag kralen :D De internetshops zijn idd veel goedkoper hoor!!! Enne... de Xenos en de speelgoedwinkels zou ik ook in de gaten houden! Heel veel plezier!!!
*~* Beauty is in the eyes of the beholder *~*

Bubbels
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Bubbels » di 25 okt 2005 16:35

linda schreef: In Schiedam zijn er 3 kralenwinkels, op de Hoogstraat, op het broersveld (het Sieradenwinkeltje) en aan het einde van de Hoogstraat (de Kleine Godin) al weet ik hun prijzen niet hoor!
de kleine godin is ook vrij prijzig hoor. het sieradenwinkeltje is voor rotterdam en omstreken volgens mij wel het goedkoopst. ik ga er ook geregeld. maar zoals iedereen al zei, internet blijft qua prijzen het beste.
Groetjes

Gesloten