Ik heb in Curacao gewoond en de kralenwinkel daar had alles!!! Hier zijn ze zo klein. Is er misschien een hele grote kralenwinkel ergens in Ned?
En wie weet of de kralenwinkel in Curacao ook een website heeft??
kan je beter aan de winkel vragen.Annerie schreef: ..
En wie weet of de kralenwinkel in Curacao ook een website heeft??
Maho creations schreef:hmm ik ga er zeker kijken! ik wete dat er tegeonevr ( voor mij nieuwe) mensing caminada ( vlak bij de carwash) ooit een had gezeten maar was er nooit geweest![]()
Leuke stage gehad? ben je toevallig via het stage buro (wereld stage) daar terecht gekomen? Mijn oom is de nieuwstraat achter het stageburo aan het opknappen en ers taan al flink wat studentenhuizen. 2 kleine vriendinnetjes van me gaan daar naar school ( demi en nikki).
haha ja ik mis het duiken ook enorm! alleenkrijg mijn vriend niet zover om zijn paddi te halen, hij vind het zonde om 3 dagen van zijn vakantie onder water te liggen.. HOE ZO ZONDE?! hhaha makamba he!
Ach er zullen vele vrienden rond die tijd daar zijn (kerst he dan loopt het eiland weer vol) die wel met me mee willen duiken
ik ben al aan het aftellen, vooral nu we hier zon waardeloze zomer hebben alhowel vandaag een mooie dag is. tja werken he
HAd je je kralen meegenomen?
Pasa un bon dia!