help

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Annerie
Bead Reader
help

Bericht door Annerie » vr 12 aug 2005 21:07

nixweiss Wie weet waar ik goudkleurige slotjes kan vinden? In welke winkel?
Ik heb in Curacao gewoond en de kralenwinkel daar had alles!!! Hier zijn ze zo klein. Is er misschien een hele grote kralenwinkel ergens in Ned?

En wie weet of de kralenwinkel in Curacao ook een website heeft??
Ann

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 12 aug 2005 21:08

Hallo Ann,

Welkom op het forum.

Bijna iedere winkel en webshop hier in Nederland heeft goudkleurige slotjes. Met de zoekfunctie (rechts boven) kan je waarschijnlijk al een antwoord op je vraag vinden. Je kunt het ook proberen bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, dat is de webshop van de eigenaresse van deze site, Sandra.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 12 aug 2005 21:12

Inderdaad, bijna elke shop heeft ze, in verschillende maten. Even zoeken welke winkel je voorkeur heeft op het net. :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 12 aug 2005 21:15

Hé Saartje, jij hebt ze toch ook? Of heb ik dat verkeerd gezien?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 12 aug 2005 21:16

Tuurlijk joh, ik heb ALLES... :lol: :lol: :lol:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » za 13 aug 2005 19:11

Je hebt een pbtje :lol:
groetjes Sannie.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: help

Bericht door Sandra » za 13 aug 2005 19:14

Annerie schreef: ..
En wie weet of de kralenwinkel in Curacao ook een website heeft??
kan je beter aan de winkel vragen. ;)
ik heb binnenkort gouden slotjes weer, op dit moment staan ze niet online.

Annerie
Bead Reader

oke bedankt!!

Bericht door Annerie » zo 14 aug 2005 23:31

Hee, bedankt hoor!! Ik ga ze bestellen. Leuk om zo tips uit te wisselen. :perfect:
Ann

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » wo 17 aug 2005 09:50

HI ann,

Was dat de winkel in bloempot shopping centre ( vlakbij delifrance)?
Groetjes,
Marijke

Annerie
Bead Reader

Curacao kenner?

Bericht door Annerie » wo 17 aug 2005 23:09

Hai Marijke,

Nee, zat daar ook een kralenwinkel dan? Dat wist ik niet. Heb ik Curacao dus toch niet helemaal leren kennen. :roll: Haha. Ik ging altijd naar die op de Caracasbaaiweg, tegenover de weg naar Vreugdenhil Supermarkt. Aan de linkerkant zie je een donkerblauw gebouw. Daar is het. Woon je op Curacao?

Groetjes...
Ann

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » do 18 aug 2005 08:12

Hi,

Ja daar zat er ook een ( ze zat eerst vlak bij salina) lieve vrouw, mocht ook mee naar de Free zone ( bij hato, dus waar alles binnen komt) maar dan was het openings bedrag groot ;)

Die bij de caracasbaai weg ken ik niet... haha en dan is het eiland nog zo klein!

ik woon er nu niet ( helaas) maar heb er 18 jaar gewoond ( geboren en getogen). Ben voor mijn studie naar nederland gegaan. Maar ging wel 2x per jhaar terug ( mega heimwee! haha). Nu wat minder aangezien ik afgestudeerd ben. Ik ga deze kerst weer :) Mijn moeder woont er nog.
En jij heb je er lang gewoond?
ayo!
Groetjes,
Marijke

Annerie
Bead Reader

Kos ta bon?

Bericht door Annerie » do 18 aug 2005 09:14

:vis: Hey,

O, wat leuk om te lezen. Ik heb ook enorme heimwee en ga volgend jaar zeker ook op vakantie daar. Dan moet ik toch ook eens bij die andere kralenwinkel gaan kijken. Het is voor jou ook zeker de moeite waard om naar de 'mijne' te gaan, hoor, als je op vakantie bent. Het is echt een hele grote winkel met heeeeel veel kralen. Ze hebben echt alles. Alle kleuren, alle vormen en veel mooie swarovski ook in verschillende kleuren en maten. Alle kleuren staaldraad en meerdere soorten slotjes in goud en zilver. En alle kleuren rocailles. Hier hebben ze nog niet eens zoveel soorten kralen als ze daar in dat rek rocailles hebben staan. Ik ben nog een beetje op zoek naar een grote kralenwinkel in de omgeving Den Haag / Leiden, maar heb er nog geen 1 gevonden. Ze zijn allemaal zo klein en hebben zo weinig keuze. Ik heb nou het online kralenshoppen ontdekt, dus dan probeer ik t maar zo. Maar ik vind t toch leuker om in een winkel alles bij elkaar te zoeken en te proberen of het bij elkaar past. Dat gaat op t internet niet zo makkelijk.
Dus ik mis niet alleen 'mijn' kralenwinkel, maar ook t weer, mijn klas (heb een jaar op de Alb. Schweizerbasisschool stage gelopen), t duiken, mijn vrienden, mijn Suzuki Samurai, haha en vooral die heerlijke blauwe zee. We hebben er een jaar gewoond (zijn net terug), maar de kans is groot dat we nog een keer gaan voor 3 jaar. Mijn vriend werkt bij de Mariniers en was daar uitgezonden. Ik kon t toevallig combineren met een stage. Lucky me.
Hoe lang blijf je nog in Ned?

Ayo dushi..
Ann

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » do 18 aug 2005 11:08

hmm ik ga er zeker kijken! ik wete dat er tegeonevr ( voor mij nieuwe) mensing caminada ( vlak bij de carwash) ooit een had gezeten maar was er nooit geweest :oops:

Leuke stage gehad? ben je toevallig via het stage buro (wereld stage) daar terecht gekomen? Mijn oom is de nieuwstraat achter het stageburo aan het opknappen en ers taan al flink wat studentenhuizen. 2 kleine vriendinnetjes van me gaan daar naar school ( demi en nikki).

haha ja ik mis het duiken ook enorm! alleenkrijg mijn vriend niet zover om zijn paddi te halen, hij vind het zonde om 3 dagen van zijn vakantie onder water te liggen.. HOE ZO ZONDE?! hhaha makamba he!
Ach er zullen vele vrienden rond die tijd daar zijn (kerst he dan loopt het eiland weer vol) die wel met me mee willen duiken
ik ben al aan het aftellen, vooral nu we hier zon waardeloze zomer hebben alhowel vandaag een mooie dag is. tja werken he

HAd je je kralen meegenomen?

Pasa un bon dia!
Groetjes,
Marijke

Annerie
Bead Reader

Bericht door Annerie » do 18 aug 2005 18:58

Hee Marijke,

Nee, ik heb gewoon die school zelf gemaild en ik kon daar terecht, dus ik heb niks te maken gehad met t stagebureau. We woonden ook gewoon in een 2 pers apt en ik ben veel met marinemensen omgegaan. Vanwege mijn stage natuurlijk ook met Curacaopeople en uiteraard duikers.
Je moet je dushi echt overhalen om te gaan duiken, hoor!! Hij mist een hopi :wink:

Maar ja, ik had wel veel kralen meegenomen, ja. Alleen blijkt dat je je dan toch nog wat tekort komt hier en daar. Ik ben vooral bezig voor anderen en heb nog maar weinig voor mezelf gemaakt. En elke keer dacht ik: zoiets wil ik ook voor mezelf, maar dan kwam t er steeds niet van. En nu zit ik hier en kan ik al die mooie kralen niet meer zo makkelijk krijgen. huilen2

Trouwens, je hebt een hele leuke website. Ziet er echt professioneel uit. Ik vind die horloges supermooi. Alleen ik wacht er nog maar even mee, want ik heb net een horloge van mijn vriend gekregen. Ook heel mooi, maar zou lullig zijn als ik m zou vervangen. In Curacao ken ik iem die die horloges ook heel leuk vond en ik zal haar je websiteadres sturen. Misschien wil zij t bestellen.

Ayooo

Maho creations schreef:hmm ik ga er zeker kijken! ik wete dat er tegeonevr ( voor mij nieuwe) mensing caminada ( vlak bij de carwash) ooit een had gezeten maar was er nooit geweest :oops:

Leuke stage gehad? ben je toevallig via het stage buro (wereld stage) daar terecht gekomen? Mijn oom is de nieuwstraat achter het stageburo aan het opknappen en ers taan al flink wat studentenhuizen. 2 kleine vriendinnetjes van me gaan daar naar school ( demi en nikki).

haha ja ik mis het duiken ook enorm! alleenkrijg mijn vriend niet zover om zijn paddi te halen, hij vind het zonde om 3 dagen van zijn vakantie onder water te liggen.. HOE ZO ZONDE?! hhaha makamba he!
Ach er zullen vele vrienden rond die tijd daar zijn (kerst he dan loopt het eiland weer vol) die wel met me mee willen duiken
ik ben al aan het aftellen, vooral nu we hier zon waardeloze zomer hebben alhowel vandaag een mooie dag is. tja werken he

HAd je je kralen meegenomen?

Pasa un bon dia!
Ann

Gesloten