Nieuwe winkel Utrecht

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
blijebeadies
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door blijebeadies » vr 12 aug 2005 22:45

Bedankt voor je tip, ik ga morgen naar Utrecht dus ik ga zeker even kijken! :D
groetjes van een
fimoverslaafde Free :)

Afbeelding

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » do 18 aug 2005 14:54

Is er inmiddels alweer iemand langs geweest? De vrouw in de winkel zei dat ze binnenkort weer veel zilveren dingen zou binnen krijgen, ben wel benieuwd!
Bye bye,
Roos

MariekeV
Bead Producer

Bericht door MariekeV » di 23 aug 2005 15:28

Moei-Quai schreef:Weet je ongeveer waar beadies zit? Als je vanaf beadies doorloopt, verder het centrum uit zeg maar, is de haverstraat de eerste of tweede (weet 't niet meer precies) straat aan je rechter hand.
Hoop dat je 't kan vinden want duidelijker kan ik t niet echt uitleggen geloof ik :S

Succes!

Ben er vanmiddag geweest, en het is de 1e straat rechts na beadies. Viel me wel heel erg tegen! Ben er maar snel weer uitgegaan!

Serena
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Serena » di 23 aug 2005 15:29

waarom dan?
Afbeelding *SHABBY**

MariekeV
Bead Producer

Bericht door MariekeV » di 23 aug 2005 15:50

Serena schreef:waarom dan?
Ten eerste had ze maar heel weinig. En het was ook niet mijn smaak... Er was veel meer keus aan kant en klare kettingen. Maar misschien vinden andere mensen het wel een leuke winkel!

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » wo 24 aug 2005 16:23

Ben vanmiddag ook langs de 'nieuwe' kralenwinkel geweest ... was heel makkelijk te vinden ... Moei-Quai, als routeplanner ben je wat mij betreft geslaagd! :lol: Viel ook mij errug tegen. Paar leuke kettingen in de etalage en winkel, maar bitter weinig kralenkeus. De (echt) zilveren kralen/spacers (bail-style) die ik zag vond ik enorm duur ... voor een spacer werd meer dan 1 euro gevraagd. :shock: Een paar mooie half-edelsteensnoeren met even mooie prijsjes ... voor mij niet betaalbaar. Kortom, als je nou toch in die Beadies/Kralenwinkel-hoek aan de snuffel bent kun je er net zo goed even langslopen om misschien wat inspiratie op te doen :wink: maar lekker kraaltjes kopen ... nee!
Groetjes Wendy

Gesloten