ervaring met: wire-sculpture.com

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
m@rlies
ervaring met: wire-sculpture.com

Bericht door m@rlies » do 04 aug 2005 13:04

Is er iemand die hier al een keer besteld heeft?
Heb zelf nog nooit uit het buitenland besteld, maar ze hebben hier errug leuke dingen.
Dus graag wou ik jullie ervaring met deze verkoopsite :D

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » vr 05 aug 2005 02:06

Ik heb hier nog nooit iets besteld, maar ik vind hun slogan op de homepage wel erg uh.. optimistisch :)

Never before revealed! "Jewelry Making Techniques that can make you $1000 a week!" :wink:

Het is wel handig dat je via het winkelwagentje systeem ook de verzendmethode kunt kiezen, zo weet je tenminste meteen wat je aan verzendkosten kwijt bent.

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » vr 05 aug 2005 07:49

Hoihoi,

Ik heb er een keer besteld.. de verzendkosten zijn verschrikkelijk hoog.. het duurde meer als een maand voor ik mijn pakje in huis had..
En er zat een bon bij van de douane dat ik invoer rechten moest betalen.. Omdat men het in een pakje had verstuurd.. en dan controleren ze het altijd... e er zat een factuur bij in waarop gewooon een stuk of 4 dingen stonden die helemaal neit leverbaar waren.. en de verzendkosten die zo hoog waren stonden ook onderaan de bon.. dus de douane kijkt naar de factuur onderaan naar het totaal en daar kon ik invoerrechten over betalen!!
Dus en over de porto.. en over 4 dingen die er niet eens bij zaten...

Heb er nog over heen en weer gemaild.. maar ze verzonden altijd in doosjes ivm beschadigen.. en de factuur mochten ze neit meer bijwerken als die eenmaal geprint was.. zelfs neit als er bepaalde dingen niet op voorraad waren.. Ik ben boos heen en weer blijven mailen en heb een klein deel van de invoerkosten trug gekregen..

Je begrijpt dat was eens en nooit weer..

Misschien dat er nu dingen veranderd zijn... dat weet ik niet..

GRoetjes Eelke

m@rlies

Bericht door m@rlies » vr 05 aug 2005 09:21

HMMM bedankt voor de reacties!
Ik had al gezien dat de verzendkosten boven de 26 euro zijn (dankzij Ilse) en ik zou dan samen inkopen met Ilse maar als ik dat zo hoor :?

Gesloten