kralenwinkel in pijnacker

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
kralenwinkel in pijnacker

Bericht door Sandra » di 19 aug 2003 19:54

Hallo Sandra,

Ik heb een kralenwinkel ontdekt die nog niet in je rijtje staat.
Het probleem is dat ik niet weet hoe de winkel heet.
Hij zit in Pijnacker, stationstraat. (Zuid Holland)

Ik heb op internet zitten zoeken hoe hij heet en het adres, maar komt
nergens voor.
Maar misschien heb je er wat aan, want ik was zelf al richting Delft voor de
kralen, toen iemand zei dat in Pijnacker er ook een zit.(dichter bij mijn
huis)

Groetjes,
Karen te Kiefte
mocht iemand weten hoe het heet dan hoor ik dat heel graag. ;)

Sandradebruin
Bead Starter

kralenwinkel in Pijnacker

Bericht door Sandradebruin » wo 20 aug 2003 21:38

Hallo,

Pffffffffff, wat heb jij mij aan het denken gezet! Zelf woon ik in Delft en ik ben er ook ??n keer geweest. Het zit op een hoek en zij verkoopt ook keramiekspullen. Zij heet Kok maar de rest weet ik niet. Ik heb het adres opgezocht in detelefoongids.nl en dat is helaas mislukt. Het is niet zo uitgebreid als de cd-foongids daar kun je op adres zoeken. Probeer dat eens. Ondertussen ga ik ook door met mijn speurwerk. Ik kan het niet uitstaan dat ik het niet weet. Wel weet ik dat er nog een winkel in die straat zit Kok woondecoratie misschien kun je hun bellen zij weten precies hoe het heet winkeltje heet en op welk adres ze zitten. (ik heb ze ook gebeld omdat ik dacht dat zij de kralenwinkel waren) Succes, als ik meer weet dan laat ik het je weten. Wij houden elkaar op de hoogte.

PS het is een leuk winkeltje en niet te duur.
Liefs,
Sandra

marjolein de niet

Re: kralenwinkel in pijnacker

Bericht door marjolein de niet » vr 22 aug 2003 15:53

Het winkeltje heet Cera byoux. Het zit op de hoek van de stationsstraat en kerkweg. Ze hebben leuke dingen en zijn niet overdreven duur.
Ik heb geen telefoonnummer

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » ma 17 nov 2003 12:20

Hoi Sandra (de bruin)

Jij had het zaterdag over dit winkeltje.
Ik wilde morgen eigenlijk even gaan kijken.
Kan jij me een adres geven of anders een uitleg hoe ik er kan komen?
Ik ben erg benieuwd!

Liefs Jolanda

Sandradebruin
Bead Starter

Bericht door Sandradebruin » ma 17 nov 2003 15:21

Het ligt vlak achter het winkelcentrum de Ackerhof. Ze zit op een hoek van de Kerkweg nr. 68 (weet ik niet zeker).

Telefoonnummer: 015-3695087
Liefs,
Sandra

Gesloten