Utrecht??

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
angel001
Bead Discoverer
Utrecht??

Bericht door angel001 » do 09 okt 2003 07:50

hoi hoi
ik ga strax ff naar Utrecht, voor school naar de studie beurs, hahah maar ik kan het niet laten om even kralenwinkels op te gaan zoeken. :lol:
ik heb al wel even bij de adressen gekeken bij Utrecht maar daar staan er meerdere, welke is het beste/leukste om heen te gaan???? (ik kan er helaas maar naar 1tje :cry:
greetzz
miranda

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 09 okt 2003 08:20

weet niet of ik nog op tijd ben maar doe maar 'door 't oog van de kraal'. ;)

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » do 09 okt 2003 12:29

Die is idd erg leuk :wink:

angel001
Bead Discoverer

zoeken

Bericht door angel001 » vr 10 okt 2003 15:31

haha ja die had ik ook op het oog maar ik heb 1,5 uur door Utrecht gezworven en ben 10 verschillende kanten opgestuurt (heb nu iniedergeval een heel groot gedeelte van de oude gracht gezien :wink: )
Maar ik heb die winkel niet kunnen vinden :( ondanks dat ik de route beschrijving van de site had uitgeprint alleen ja straten hielden opeens of nummers waren niet te zien :?
ik heb het natuurlijk aan mensen gevraagd maar die stuurden me of naar een kantoorboekhandel of naar een wol winkel dus ja vlgns mij kende niemand de winkel :? gek maja
ik heb uiteindelijk maar bij beadies geweest (kwam ik toevallig tegen op m'n stroop tocht :D
greetzz miranda

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 10 okt 2003 15:45

jammer voor je. je was er wel in de buurt van beadies is best in de buurt, dacht ik.

Karine
Bead Interested

Bericht door Karine » vr 10 okt 2003 15:50

Jammer dat je hem niet hebt gevonden! Is inderdaad best dicht bij Beadies in de buurt! Maar dat ik ook wel een leuke winkel :)

Gast

Re: zoeken

Bericht door Gast » do 23 okt 2003 15:56

angel001 schreef:haha ja die had ik ook op het oog maar ik heb 1,5 uur door Utrecht gezworven en ben 10 verschillende kanten opgestuurt (heb nu iniedergeval een heel groot gedeelte van de oude gracht gezien :wink: )
Maar ik heb die winkel niet kunnen vinden :( ondanks dat ik de route beschrijving van de site had uitgeprint alleen ja straten hielden opeens of nummers waren niet te zien :?
ik heb het natuurlijk aan mensen gevraagd maar die stuurden me of naar een kantoorboekhandel of naar een wol winkel dus ja vlgns mij kende niemand de winkel :? gek maja
ik heb uiteindelijk maar bij beadies geweest (kwam ik toevallig tegen op m'n stroop tocht :D
greetzz miranda
Waar de oudegracht stopt moet je gewoon doorlopen want verderop gaat de oudegracht gewoon verder

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 24 okt 2003 06:58

Als je op de Oudegracht bent met Beadies aan je rechter kant, dan loop je een klein stukje door (het centrum uit, dat ligt dus achter je) tot je bij zo'n "oversteek/bruggetje" over de gracht heen komt. Daar steek je de gracht dus over, en loop je aan de linkerkant van de gracht (die ligt dan rechts van je) verder. En dan maar blijven doorlopen tot je de witte vlaggen van Door 't oog van de Kraal ziet. Kan niet missen!

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten