door t oog van de kraal

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
patricia
Bead Designer
Contacteer:
door t oog van de kraal

Bericht door patricia » di 21 okt 2003 16:24

Weet iemand of zij ook strasstenen en kastjes hebben? Wil er morgen namelijk even naar toe...

Hoe is t assortiment? volgens mij best groot of niet...?

Groetjes Patries
Groetjes Patries

Like the heart beads!

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 21 okt 2003 20:13

Ze hebben strasstenen, als je de winkel binnenkomt meteen rechts. Ze hebben volgens mij niet de echte trendy dingen. Links achteraan in de winkel hebben ze dure en bijzondere kralen.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 22 okt 2003 06:52

Het is een leuk winkeltje met aardige mensen, maar met plakstenen en plakkastjes (ze hebben van allebei maar 1 soort) zijn ze schreeuwend duur. En wat Hennie ook al een beetje zegt: ze zijn niet echt hip, maar juist als je iets bijzonders of iets "ouderwets" zoekt dan moet je bij hun zijn. Voor de hippere dingen moet je bij de kakkers van Beadies (ook aan de Oudegracht, maar meer in het centrum) zijn.

Groetjes,

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Daifa al-Husayn
Bead Reader
Contacteer:

Re: door t oog van de kraal

Bericht door Daifa al-Husayn » wo 22 okt 2003 07:44

patricia schreef:Weet iemand of zij ook strasstenen en kastjes hebben? Wil er morgen namelijk even naar toe...

Hoe is t assortiment? volgens mij best groot of niet...?

Groetjes Patries
Als je er toch bent moet je even bij beadies binnen lopen daar hebben ze veel trendie spul.
Laatst gewijzigd door Daifa al-Husayn op wo 22 okt 2003 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Aujourd'hui est le premier jour du reste de votre vie

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » wo 22 okt 2003 09:58

Ik ben al meerdere keren bij Beadies geweest maar die meiden die daar staan staan mij echt niet aan....
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Daifa al-Husayn
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Daifa al-Husayn » wo 22 okt 2003 12:00

patricia schreef:Ik ben al meerdere keren bij Beadies geweest maar die meiden die daar staan staan mij echt niet aan....
mee eens maar daar kom ik niet voor, ik kom voor de leuke spullen.
Aujourd'hui est le premier jour du reste de votre vie

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 22 okt 2003 12:35

Als je niet tegen kakkers met een hete aardappel in hun strot kunt, en die op een vreselijk aangeleerde manier praten (je weet wel, met zo'n studenten-"r") :roll: dan moet je niet naar Beadies gaan, en goedkoop zijn ze ook niet.

Verder moet je een goede zaklamp meenemen want in de sfeerverlichting die ze hebben hangen kan je van geen enkele kraal zien wat de exacte kleur is, dus als je combinaties wilt maken dan heb je echt een goede zaklamp nodig. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben erg hippe spullen.

Ga anders eens naar Kraaloog in Amersfoort? Mooie winkel, ruim opgezet, heeeele aardige eigenares, veel kralen maar vooral veel tussenzetsels en hangers.

Of Beadazzled in Hilversum, ook leuk, ook een aardige eigenares (is er helaas niet altijd), en hippe dingen.

Groetjes,

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten