Kralen of Hobbywinkel Rosmalen?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
lisza
Bead Designer
Contacteer:
Kralen of Hobbywinkel Rosmalen?

Bericht door lisza » do 19 mei 2005 19:59

Hoi Allemaal,
weet iemand of er in Rosmalen kralen of Hobbywinkels zijn?? Dus niet inDen Bosch maar echt Rosmalen.....Heb de zoekfunctie al gebruikt maar dat leverde helaas niets op..

Groetjes Lisa
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » do 19 mei 2005 20:49

Staat er op kralen.com ook niets???
Anders misschien de plaatselijke vvv bellen?
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 20 mei 2005 08:46

Ik geloof dat er wel een hobby/fournituren winkeltje is met een klein kralenassortiment, maar waar dat zit weet ik niet. Heb het ooit van een oud collega vernomen die ook sieraden maakt.
Veel liefs,
Marlies

Dini
Bead Believer

Bericht door Dini » vr 20 mei 2005 10:14

Ja die is er die zit waar wekelelijks de markt wordt gehouden ,maar heeft niet veel byzonders hoor makkelijk als je snel ringetjes nodig hebt e.d maar erg duur daar mee

Mari?lle
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Mari?lle » vr 20 mei 2005 11:33

Hoi Lisa,

In Rosmalen zit Annie's Speelgoed en Hobbyparadijs daar verkopen ze wel kralen, onderdelen etc. Maar inderdaad stelt het niet veel voor en zijn ze ook behoorlijk prijzig. Deze winkel is gevestigd aan de Driesprong midden in het centrum van Rosmalen.

Groetjes,
Mariëlle

Dini
Bead Believer

Bericht door Dini » vr 20 mei 2005 11:39

dat zeg ik gamma lachen1

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » za 21 mei 2005 00:47

hhaahah dank jullie wel dames, ben daar vandaag even geweest en het was inderdaad niet zo heel erg veel bijzonders....Heb wel wat leuke goedkope kralen ingeslagen en de neiuwste kleuren van de Gelly Glaze pen! dus toch enigzinds geslaagd.
Maaja dat was ook alleen maar omdat ik de hele dag bij me opa en oma was want oma was jarig, en ik heb daar de hele dag geholpen. Maar ik dacht als ik nou even er tussen uit kan dan is dat ook wel lekker. en wat is leuker om dan even naar kralen op zoek te gaan???

Dank jullie wel dus...!!!

Groetjes Lisa
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Gesloten