L.T.C. in Leiden

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » zo 21 sep 2003 16:21

zo dat scheelt best veel! Meestal betaal je voor een rol van 10m ?4,50.
Hebben ze ook meerdere kleuren? :wink:
Afbeelding Groetjes Marije

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » zo 21 sep 2003 16:27

:D Zo jij bent snel :D :o ... Nee Fleur helaas niet wel wat gewone visdraad voor de kleine kraaltjes.... veel paletten , hout gekleurd.. je kan daar ook lekker zitten.. vroeger schenen zij veel meer te hebben gehad op sieraden gebied...Nou ja het scheelt in ieder geval aardig wat vergeleken met andere winkels. :lol:

Liefs Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » zo 21 sep 2003 16:39

E wat kosten de knijpkralen daar?
Groetjes Rianne!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 21 sep 2003 16:41

ik vraag me af of dit voor iedereen bedoeld is. volgens mij mag je bij deze groothandel alleen inkopen als je een hobbyshop hebt en dus niet voor eigen gebruik. of heb ik het mis?

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » ma 22 sep 2003 11:15

:)Hoi Sandra , Nee ...IEDEREEN mag er naar binnen...Winkel of geen winkel, je pakt een tabblad waar bestel formulier op zit dan kan je in de showroom je keuzes maken wat je wilt, het word van achter gehaald... zij rekenen wel BTW maar ik heb daar nix aan in jou geval misschien wel inverband met jou shop... de mensen daar zijn heel vriendelijk! en klanten komen van heiden en ver...ik geloof dat je zelfs kan bestellen{telefonisch?} en dat zij jou dat opsturen maar hoe dat gaat weet ik niet precies maar iedereen is welkom daar het bedrijf bestaat denk ik 30 jaar was klein liep wel "s langs maar wist niet wat het was ...Voor de kralen hoef je het niet te doen want tis niet veel ... voor de rest hebben zij alles, fimo, wol , katoen, handwerkfornituren en wat sieradenonderdelen..........alles is uitgestald aan de muur... dus nogmaals iedereen kan er in!!! :wink:

Liefs Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 22 sep 2003 11:58

en krijg je de prijzen meteen te zien? of hebben ze 2 prijzen, namelijk prijzen voor winkel en prijzen voor particulier? komt in ieder geval niet vaak voor, groothandel die iedereen toe laat.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 22 sep 2003 12:18

LTC is een groothandel voor scholen eigenlijk waar je als partikullier ook naar binnen mag ;) kwam er vroeger wel is maar al jaren niet meer eigenlijk misschien omdat ik betere prijzen bij de echte groothandels vondt!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » ma 22 sep 2003 12:19

Ik heb hun prijslijst net even snel doorgekeken & vond de prijzen eigenlijk wel aanvaardbaar. Misschien ga ik er binnenkort toch maar even langs als ik tijd & geld heb!
knuffel Marieke

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » ma 22 sep 2003 12:35

Het ligt eraan wat je koopt denk ik .. ik zelf haal mijn draad , knijpkralen. kalotten, voor de knijpkralen betaal ik {iedereen} 7,05 voor 500stuks inclusief BTW..en de draad {Acculon}3,05 voor 10 meter inclusief de BTW.. De scholen doen ze geloof ik niet meer .. tis nu voor iedereen.

Liefs Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Irene

Bericht door Irene » ma 22 sep 2003 20:05

Ik heb even de catalogus van de LTC erbij gepakt....

Zeer dun staaldraad, 0,20 mm dik. Op spoelen van 100 meter kost 7,80
Tigertail, spoel van 10 meter: 3,54

Irene
Irene's Sieraden en Kralen
http://wwwireneskralen.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » ma 22 sep 2003 21:18

:? vreemd ik kom er al jaren heb toch echt vorige week {betaal altijd} de prijzen betaald die ik hier vermeld hebt wat betreft de acculon en knijpkralen..

Liefs Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » ma 22 sep 2003 21:22

Hoi Irene, de staaldraad is gewoon de normale dikte...{die ze in de kralenwinkel ook verkopen} en spoelen hebben ze naar mijn weten alleen als Nylon en Waxkoord

Liefs Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Irene

Bericht door Irene » di 23 sep 2003 04:22

Ik citeer uit de LTC gids .....
Irene

Gesloten