bij de kralenwinkel uit breda, Mooie he

http://www.dekralenwinkel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Met vriendelijke groeten
Daifa
sharon schreef:Tja het is natuurlijk balen als je een bestelling doet en het ziet er dan zo uit. Maar inderdaad ben ik van mening net als Ria dat het misschien netter is om even contact op te zoeken met de winkel, zodat ze hun fout kunnen herstellen misschien hebben ze het wel over het hoofd gezien, dus laten we ze het voordeel van de twijfel geven!
De reden van mijn bericht is omdat ik goede dingen heb gelezen over de kralen winkel. En ik bij mijn eerste kleine bestelling, een beetje terleurgesteld was hier over. Dat ik het hier plaats is niet met de bedoeling om deze zaak af te breken, ( wat ik ook niet gedaan heb), maar juist als opbouwend bedoel, zowel voor de ander die geen klacht indient als die zoiets krijgt. En zowel voor de winkel om zijn service waar te maken. Als ik het niet zou plaatsen, zou ik er nooit meer bestellen, en weet de winkelier van niets. Het is juist als goed bedoeld, en een stukje recht hoort daar bij op de goede manier.sandra schreef:sharon en sorceress hebben eigenlijk wel gelijk. je kunt beter contact opnemen met de internetshop voordat je het meteen hier plaatst. ik vind het niet zo erg, maar het is wel nogal slechte reclame voor de internetshop. als je een winkel hebt, dan heb je niet een paar sluitingen, maar bijvoorbeeld 100 stuks. Daar zitten dan helaas weleens beschadigde tussen. Maar als je het erg druk heb en gehaast bezig bent met het afhandelen van een bestelling, dan zie je dat soort dingen weleens over het hoofd. Ik zou het dan ook heel vreemd vinden als ze niet een nieuwe sluiting zal sturen, want volgens mij is het gewoon een foutje.
Dus maak je geen zorgen, zoals de zuid afrikaners zeggen: 'alles sal reg kom'.
Ik zou even laten weten hoe het is gegaan met de klacht over het door hun geleverde slotje. "ik heb een nieuw slotje gekregen" Het blijkt gelukkig geen probleem te zijn alles mag worden geruild volgen het bij gesloten briefje, maar ik moest voortaan niet zo officieel doenDaifa al-Husayn schreef:Dit slotje heb ik binnen gekregen als onderdeel van een online bestelling
bij de kralenwinkel uit breda, Mooie he![]()
http://www.dekralenwinkel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Met vriendelijke groeten
Daifa