De kralen winkel Breda

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Daifa al-Husayn
Bead Reader
Contacteer:
De kralen winkel Breda

Bericht door Daifa al-Husayn » do 11 sep 2003 19:45

Dit slotje heb ik binnen gekregen als onderdeel van een online bestelling
bij de kralenwinkel uit breda, Mooie he :cry:

http://www.dekralenwinkel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Met vriendelijke groeten

Daifa
Aujourd'hui est le premier jour du reste de votre vie

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 11 sep 2003 19:50

Daifa misschien zou je eerst eens met de winkel kunnen communiceren erover of je geen andere kan krijgen?? maar zo hoort een slotje erniet uit te zien!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » do 11 sep 2003 20:02

Tja het is natuurlijk balen als je een bestelling doet en het ziet er dan zo uit. Maar inderdaad ben ik van mening net als Ria dat het misschien netter is om even contact op te zoeken met de winkel, zodat ze hun fout kunnen herstellen misschien hebben ze het wel over het hoofd gezien, dus laten we ze het voordeel van de twijfel geven!

Daifa al-Husayn
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Daifa al-Husayn » do 11 sep 2003 20:49

sharon schreef:Tja het is natuurlijk balen als je een bestelling doet en het ziet er dan zo uit. Maar inderdaad ben ik van mening net als Ria dat het misschien netter is om even contact op te zoeken met de winkel, zodat ze hun fout kunnen herstellen misschien hebben ze het wel over het hoofd gezien, dus laten we ze het voordeel van de twijfel geven!

Ik heb inmiddels een briefje geschreven naar de firma. Het is zo, dat als ik veel slotjes besteld had, het beter had begrepen dan wanneer ik, zoals nu maar 1 slotje heb besteld. Ik ben zelf werkzaam in een winkel...en ben mij daarom wel degelijk bewust dat ik deze winkel een kans moet geven. Hoe het afloopt, laat ik zeker even weten zowel positief als negatief, maar vooralsnog ga ik er van uit dat het goed komt. Toch wou ik dit gegeven gewoon even kwijt.

Dank voor jullie reactie ;-)

Daifa

Daifa al-Husayn
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Daifa al-Husayn » do 11 sep 2003 20:51

Sorceress schreef:Daifa misschien zou je eerst eens met de winkel kunnen communiceren erover of je geen andere kan krijgen?? maar zo hoort een slotje erniet uit te zien!!
En zeker niet als het 2 euro 95 kost

:byebye

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 11 sep 2003 21:53

Zowiezo is dat veel te duur zelfs bij Pipoos betaal je 1,45!!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Karen

De Kralenwinkel

Bericht door Karen » do 11 sep 2003 22:02

Ik moet zeggen dat ik regelmatig wat bestel bij De Kralenwinkel en dat ik tot nu toe heel goede ervaringen met ze heb. Het feit dat er bij bestellingen vanaf ? 8,- geen verzendkosten gerekend worden vind ik ook in haar voordeel spreken.

Momenteel heeft ze het geloof ik heel druk met haar nieuwe winkel. Misschien dat dit foutje daardoor gekomen is.

Groet,

Karen

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 11 sep 2003 23:49

Ik moet eerlijk zijn dat ik een paar maanden hetzelfde heb meegemaakt bij de kralenwinkel. Ik had kralen waarbij er een paar onder de zwarte puntjes/vlekken zaten en volgens haar hoorde dat zo, ik vond duidelijk dat ze vieswaren. Sommige waren zelfs dof en 2 kralen waren een beetje kapot. Verder heb ik er niet zo'n punt van gemaakt, maar ben er wel een beetje op afgeknapt om daar nogmaals te bestellen. Het is dat ik dit nu zie toevallig.
Veel liefs,
Marlies

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » vr 12 sep 2003 11:05

Ik heb het een tijdje geleden bij monique gehad, een paar dingetjes waren niet goed en het was mijn eerste grotere bestelling bij haar. Ik heb haar een mailtje gestuurd en ze heeft het zonder kosten voor mij heel netjes opgelost, dus monique kan over een tijdje weer een bestelling van mij verwachten.

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 12 sep 2003 14:52

Ach ik neem ook aan dat dit niet express gaat, mensen willen verkopen want anders zet je niet zo site op. Maar het is altijd vervelend als zoiets gebeurd want je heb je zo verheugd op de spullen, zelf heb ik dit ook wel eens gehad, je baalt gewoon ontzettend! Nou Daifa ik ben benieuwd hoe het afloopt, maar ik heb het volste vertrouwen dat het goed komt!

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 12 sep 2003 15:13

Ik denk dat ze het gewoon h???l druk heeft met haar winkel en de internetshop, dat kan je trouwens lezen op haat site. OK het is niet leuk, maar het enige wat je kan doen is haar mailen en een andere vragen, volgens mij zal dat geen enkel probleem zijn... (Ik heb toch ook al zo'n slotje gekocht voor minder dan ? 1.50 hoor !!!!)
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 12 sep 2003 15:30

sharon en sorceress hebben eigenlijk wel gelijk. je kunt beter contact opnemen met de internetshop voordat je het meteen hier plaatst. ik vind het niet zo erg, maar het is wel nogal slechte reclame voor de internetshop. als je een winkel hebt, dan heb je niet een paar sluitingen, maar bijvoorbeeld 100 stuks. Daar zitten dan helaas weleens beschadigde tussen. Maar als je het erg druk heb en gehaast bezig bent met het afhandelen van een bestelling, dan zie je dat soort dingen weleens over het hoofd. Ik zou het dan ook heel vreemd vinden als ze niet een nieuwe sluiting zal sturen, want volgens mij is het gewoon een foutje.

Dus maak je geen zorgen, zoals de zuid afrikaners zeggen: 'alles sal reg kom'. ;)

Daifa al-Husayn
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Daifa al-Husayn » vr 12 sep 2003 19:25

sandra schreef:sharon en sorceress hebben eigenlijk wel gelijk. je kunt beter contact opnemen met de internetshop voordat je het meteen hier plaatst. ik vind het niet zo erg, maar het is wel nogal slechte reclame voor de internetshop. als je een winkel hebt, dan heb je niet een paar sluitingen, maar bijvoorbeeld 100 stuks. Daar zitten dan helaas weleens beschadigde tussen. Maar als je het erg druk heb en gehaast bezig bent met het afhandelen van een bestelling, dan zie je dat soort dingen weleens over het hoofd. Ik zou het dan ook heel vreemd vinden als ze niet een nieuwe sluiting zal sturen, want volgens mij is het gewoon een foutje.

Dus maak je geen zorgen, zoals de zuid afrikaners zeggen: 'alles sal reg kom'. ;)
De reden van mijn bericht is omdat ik goede dingen heb gelezen over de kralen winkel. En ik bij mijn eerste kleine bestelling, een beetje terleurgesteld was hier over. Dat ik het hier plaats is niet met de bedoeling om deze zaak af te breken, ( wat ik ook niet gedaan heb), maar juist als opbouwend bedoel, zowel voor de ander die geen klacht indient als die zoiets krijgt. En zowel voor de winkel om zijn service waar te maken. Als ik het niet zou plaatsen, zou ik er nooit meer bestellen, en weet de winkelier van niets. Het is juist als goed bedoeld, en een stukje recht hoort daar bij op de goede manier.

Overigens, met de kralen die geleverd zijn is in het geheel niets mis mee !
En het is een superactie om boven de 8 euro portvrij te verzenden !

Ik hoop dat ik binnekort kan vertellen, hoe goed ik als klant weer tevreden ben gesteld, op welke manier dan ook.

Daifa al-Husayn
Bead Reader
Contacteer:

Re: De kralen winkel Breda

Bericht door Daifa al-Husayn » zo 21 sep 2003 15:20

Daifa al-Husayn schreef:Dit slotje heb ik binnen gekregen als onderdeel van een online bestelling
bij de kralenwinkel uit breda, Mooie he :cry:

http://www.dekralenwinkel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Met vriendelijke groeten

Daifa
Ik zou even laten weten hoe het is gegaan met de klacht over het door hun geleverde slotje. "ik heb een nieuw slotje gekregen" Het blijkt gelukkig geen probleem te zijn alles mag worden geruild volgen het bij gesloten briefje, maar ik moest voortaan niet zo officieel doen
( ze bedoelde mijn klachten briefje denk ik ). Dus bij deze is het probleem opgelost.

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 21 sep 2003 15:48

Oh dat is super nieuws, nou veel plezier met het slotje!

Gesloten