Kralentuin Goes

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Mandy
Bead Believer
Contacteer:
Kralentuin Goes

Bericht door Mandy » di 15 feb 2005 09:35

Hoi dames,

Is iemand van jullie als eens in de kralenwinkel De Kralentuin in Goes aan de 's-Heer Hendrinkskinderendijk geweest?

Ik denk erover eens een paar daagjes naar mijn ouders te gaan zodat ik lekker op mijn lauweren kan rusten en met mijn mama lekker in Middelburg en Goes kan gaan shoppen. Kan oma een beetje met Isis in de weer en ik hopelijk een beetje rusten...tussen het shoppen door....hahaha.

Ik ben heel erg benieuwd naar het assortiment van de kralentuin...en of het betaalbaar is. In Middelburg zit Ippy of Ippies of zoiets...een mooie winkel met mooi assortiment. Wel een beetje prijzig, dat wel.
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

suus
Bead Discoverer

Bericht door suus » di 15 feb 2005 10:49

ja door ben ik wel meerdere keren geweest. Het is even zoeken, maar wel een leuke winkel. Er staat een leuke vrouw in altijd bereid te helpen en geinteresseerd in wat je wil maken. Je moet alleen even goed opletten hoe je rijd, de straat is nl eenrichtingsverkeer. (Maar als je van de andere kant komt en doorrijd tot je niet verder mag is het misschien nog 1 min lopen.)
Succes, susanne

Mandy
Bead Believer
Contacteer:

Hoi Suus

Bericht door Mandy » di 15 feb 2005 10:52

Hebben ze veel keuze daar in grote en kleine kralen en metalen onderdelen en draad enzo?

Ik weet wel waar het is...vlak achter mijn ouders, nl. Alleen komen wij alleen maar op zondags bij mijn ouders omdat wij helemaal in Oss wonen...vandaar dat ik er nu dan een keer doordeweek of zaterdag heen wil...
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

suus
Bead Discoverer

Bericht door suus » di 15 feb 2005 11:55

ze heeft veel kralen maar geen metalen onderdelen. Ze heeft heeft veel metaaldraad, dat kan je per ......kopen Geen losse klossen in ieder geval.
groeten susanne

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 15 feb 2005 16:04

de prijzen liggen veel lager dan bij Ippys... Ik ben er vorige weke nog geweest. veel verschillende rode, groen, blauw en paarse kralen.... en veel facet. een paar onderdelen maar niet veel...
Liefs
Linda

Gesloten