beverwijk
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- bellafleur
- Bead Lover
- Contacteer:
ik ben zondag naar beverwijk geweest en wat hebben ze veel kettingen daar hele mooie glimmers en ook hele mooie om te slopen bij bepaalde kraampjes heb je drie kettingen voor 10 euro echt de moeite waard
groetjes fleur
groetjes fleur
Ergens onaantastbaar ver, schittert dierbaar een kleine ster, en is stil getuige van ons geluk
- bellafleur
- Bead Lover
- Contacteer:
- Angelique06
- Bead Starter
- Contacteer:
Grappig dat ik hier lees...over zwarte markt beverwijk....en dat er mensen vorige week zondag zijn geweest...en dat er toen veel sieraden kramen stonden....
Nou daar kan ik over meepraten.
Ik had dus smorgens een kraam gehuurd daar.....en kwam in hal 6 terecht....daar stonden ongeveer 40 kramen, waarvan er 12 met sieraden waren, ik heb die dag dus ook NIKS verkocht...
Tja 3 voor 10 euro is goedkoop...en mensen letten er niet op of het echte strass of nep is....
Want tegenwoordig met deze economie wil iedereen toch het goedkoopste van het goedkoopste...
Voor mij was het dus eens maar nooit weer met een kraam in beverwijk.
Nou daar kan ik over meepraten.
Ik had dus smorgens een kraam gehuurd daar.....en kwam in hal 6 terecht....daar stonden ongeveer 40 kramen, waarvan er 12 met sieraden waren, ik heb die dag dus ook NIKS verkocht...
Tja 3 voor 10 euro is goedkoop...en mensen letten er niet op of het echte strass of nep is....
Want tegenwoordig met deze economie wil iedereen toch het goedkoopste van het goedkoopste...
Voor mij was het dus eens maar nooit weer met een kraam in beverwijk.
Groetjes Angelique
jammer angelique dat je niks hebt verkocht,ook ik was er vorige week zondag
Er stonden inderdaad veel sieraden kramen, maar vond alles veel te duur.voor wat je krijgt.
Wel heb ik wat horloges gekocht om te slopen natuulijk.
En in hal 6 helemaal achterin de hoek, stond een man die kralen verkocht ik erop af....
.maar het was niks voor mij ,veel hout en daar doe ik niks mee.
De volgende keer meer succes angelique
yvonne
Er stonden inderdaad veel sieraden kramen, maar vond alles veel te duur.voor wat je krijgt.
En in hal 6 helemaal achterin de hoek, stond een man die kralen verkocht ik erop af....

De volgende keer meer succes angelique

yvonne
- Angelique06
- Bead Starter
- Contacteer:
Hoi Yvon,yvon schreef:jammer angelique dat je niks hebt verkocht,ook ik was er vorige week zondag
En in hal 6 helemaal achterin de hoek, stond een man die kralen verkocht ik erop af....![]()
.maar het was niks voor mij ,veel hout en daar doe ik niks mee.
De volgende keer meer succes angelique![]()
![]()
![]()
yvonne
Heb je mij niet gezien in hal 6...weer samen met mijn moeder....
Aangezien je mij in apeldoorn ook hebt gezien.
Ik stond dus 1 rij voor die man met al die kralen...maar ik vond het inderdaad ook niet veel soeps...
Groetjes Angelique
- Angelique06
- Bead Starter
- Contacteer:
15 jan, 22jan 29 jan en 5 februari...staan we met een kraam in cuykyvon schreef:jammer hoor, ik heb je niet gezien was je weer met je moeder?????
Waar ga je de volgende keer staan ,mischien loop ik dan ook wel weer rond./?????????
yvonne
en tweede kerstdag sta ik met een kraam bij mijn vriendin op de dansschool.
Zij doet aan linedancen...en dan hebben ze groot feest met verschillende kraampjes...en tja bij wedstrijddansen horen mooie sieraden
Groetjes Angelique
in cuyk ben ik ook eens geweest vond er niet zo veel aan,maar dat is dan ook alweer een paar jaar geleden hoor.
Ik hoop dat je daar meer succes zult hebben,zo kost het je steeds de kraam huur,wat je er niet uithaalt.
Hoe kom je trouwens toch aan al die adressen?????
Dit vind ik ook wel leuk om te doen
yvonne
Ik hoop dat je daar meer succes zult hebben,zo kost het je steeds de kraam huur,wat je er niet uithaalt.
yvonne
- Angelique06
- Bead Starter
- Contacteer:
Mijn vader zoekt dat voor ons op op internet..en belt dan...en tja meestal hebben we toch wel geluk.yvon schreef:in cuyk ben ik ook eens geweest vond er niet zo veel aan,maar dat is dan ook alweer een paar jaar geleden hoor.
yvonne
In cuyk is het gelukkig niet zo duur om een kraam te huren...
Groetjes Angelique