Victoria Dance Fashion

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » do 02 dec 2004 13:52

Ik bestel vaker bij victoria's en heb nog nooit probelemen ondervonden. Het kan eens voorkomen dat een product net uitverkocht is maar laatst belde ze me daarover, dus kijk hier wel een beetje van op. Jammer!
Groetjes Monique

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » do 02 dec 2004 14:02

Heel vervelend voor je Lin! Ik heb eigenlijk alleen maar goed ervaringen bij haar. ok heb nu 2 keer gehad dat het wel een weekje duurde voordat ik mn bestelling had maar als ik het snel nodig had vermelde ik het bij opmerkingen op het bestelformulier en meestal dan wel binnen een paar dagen binnen... Wel vervelend voor je zeg!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Lin
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Lin » do 02 dec 2004 14:56

Ik heb NOGMAALS gemaild, heb gezegd dat ik graag weet waar het op staat, ik ben er echt wel boos om.

Lin

Lin
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Lin » do 02 dec 2004 15:16

ik heb antwoord, ze heeft mijn centen ontvangen, en zal het pakketje doorsturen, gelukkig zal het goed aflopen nu :D

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » do 02 dec 2004 15:36

Ik had ook wat bij haar besteld vrijdag en had het vandaag binnen alleen alle items waar ik er 2 van had besteld zat er maar 1 van in. Ik heb haar gelijk gebeld en ze doet het gelijk op de post. Ze heeft het heel erg druk en dat is natuurlijk ook wel zo. Wij willen graag onze spulltjes op tijd voor de kerst drukte maar dan word het voor haar ook heel druk. Ik zal morgen de rest wel ontvangen denk ik.

Ik denk dat bellen ook makkelijker is.

groetjes,
Natasja
eyes are the windows of your soul

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » do 02 dec 2004 16:01

bij mij duurt het ook altijd een week voor ik het binnen krijg, maar dat geldt ook voor een aantal andere internetbedrijven. Maar toen ik iets met spoed nodig had en dat bij opmerkingen had gezet, had ze het sneller verzonden zonder dat ze de betaling binnen had, maar had ik wel al meerdere malen bij haar betsteld. Ik heb ook weleens wat tekort gehad, maar ja ik maak ook fouten wanneer ik het druk heb, geen problemen gehad het werd snel nagezonden.

Castorella
Bead Discoverer

Bericht door Castorella » do 02 dec 2004 16:07

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik had een bestelling gedaan, gelijk betaald. Had dr nog gebeld met een vraag over de bestelling. Na een week had ik nog niks binnen, dus gemaild. Geen antwoord. Nog een keer gemaild en weer geen antwoord. Na 2 weken belde ik op, had ze heel m'n bestelling niet binnen gehad zei ze maar wel het geld. En ze wist ineens ook niet meer dat die bestelling van mij af kwam terwijl ik er nog over gemaild en gebeld had.
Ik heb ??n keer bij Victoria besteld en dat ging ook ongeveer zo als bij Ilona. Toen ik na drie weken nog iets ontvangen had heb ik haar gemaild. Vervolgens belde ze me op dat ze 'de zending over het hoofd had gezien', het geld gekregen had en het zo snel mogelijk in orde zou maken. Een uur later belde ze nog een keer en zei dat ze van een bepaald product op mijn lijstje het bestelnummer niet kende. Ze vroeg wat ik precies allemaal had besteld; alsof ik dat nog wist na drie weken met een grote bestelling. :shock: Ik vond het heel raar dat zij de nummers van haar eigen site niet kende en dacht dat ik ze wel zou weten, terwijl ik gewoon produkten naar mijn winkelmandje had geklikt.

Anyway, daarna kwam het snel goed. Maar irritant was het wel en ik heb sindsdien niet meer bij haar besteld (maar ga dat wel weer eens doen want ze heeft mooie spulletjes! :applaus:).

Veel succes in ieder geval!

Castorella

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 02 dec 2004 17:03

Evelien schreef:Wel balen zeg!
Het is alleen niet zo dat de posbank het geld langer vast houd. Betaling van de ene naar de andere bank lopen via Interpay, en daardoor duurt het langer...Altijd handig om te weten als je ergens op wacht...
dat is niet helemaal waar. ik heb sinds kort een raborekening en sindsdien ontvang ik heel vaak binnen 1 dag geld uit belgie. dat was bij de postbank nooit het geval. het kan zijn dat postbank het dan wel al heb, maar het niet meteen toont, dat ie het geld een paar dagen voor zichzelf houdt. maar ik merk iig duidelijk verschil.

Evelien
Bead Interested

Bericht door Evelien » do 02 dec 2004 18:56

Oh dan is Rabobank zeker aantrekkelijker om te gebruiken dus!
Had laatst mijn loon veel te laat binnen, terwijl mijn baas het wel had overgemaakt. Toen had ik gebeld naar de Postbank hoe het zat en toen vertelde ze me dat verhaal van Interpay...

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » do 02 dec 2004 19:09

wat erg voor jullie ik bestel er regelmatig en heb nooit problemen met haar gehad mooi me spullen gekregen en als er wat mis was zoals al een keer door de post ze heeft het meteen nog eens opgestuurt want ik had een leeg gerooft pakketje ze is er wel nog mee bezig heb ik onder nomen maar ik kan niks zeggen behalve dat ze een prima service heeft tenminste bij mij is het zo
groeten van brides

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » vr 03 dec 2004 12:09

Helaas ben ik niet meer zo te spreken over de werkwijze van Victoria. Ik kreeg toevallig zojuist mijn bestelling binnen. Ik had beadcaps nodig en omdat de verzendkosten best hoog zijn heb ik nog iets wat andere dingen besteld; dan is het tenminste nog een beetje de moeite waard.

Nu heb ik alles ontvangen behalve de kralenkapjes ! Dat kan natuurlijk gebeuren maar ik ben absoluut niet te spreken over de manier waarop dit gaat. Ik heb haar zojuist een mailtje gestuurd waarin ik mij ongenoegens bekend maak. Ik zal hier een kopietje plaatsen, dan begrijpen jullie hopelijk waar het mis gegaan is.

Hallo Victoria,
Vandaag ontving ik mijn bestelling. Helaas zaten de beadcaps er niet bij.
Ik ben absoluut niet tevreden over de wijze waarop dit afgehandeld is.
Volgens de website waren de beadcaps op voorraad. Als blijkt dat dit NIET zo is, dan zou ik dit graag van jullie willen horen voordat de bestelling verzonden wordt. HET GING MIJ NAMELIJK ALLEEN OM DE BEADCAPS ! De rest was bijzaak.Uit het feit dat geld is meegestuurd in de envelop moet ik nu concluderen dat de beadcaps niet nagestuurd worden. Wanneer je ze later weer wel in je assortiment zou hebben, dan zou ik ze opnieuw kunnen bestellen maar dan heb ik feitelijk 2 x verzend/administratiekosten betaald. Dat was niet de bedoeling ! Op deze manier betaal ik onderhand meer aan verzendkosten dan dat ik aan spullen ontvang !! Verzendkosten zijn een hoge kostenpost en die probeer ik (en vele anderen) zo veel mogelijk te beperken.
Verder zit ik met een sieraad dat half af is vanwege de ontbrekende beadcaps.

Het schort dus behoorlijk aan communicatie. Ik vind dit geen service !!
Verder stuur je gewoon contant geld in een envelop mee. Het risico dat de postbode de envelop op een verkeerd adres bezorgt is voor mij.
Het minste wat je had kunnen doen is het geld terugboeken op mijn rekening i.p.v. met de post mee te geven.
Dit getuigt niet van professionaliteit.

Is het mogelijk dat de beadcaps nageleverd worden zonder wederom 2,50 ? aan verzendkosten ?
Via internetbankieren kan ik het bedrag binnen enkele minuten aan je overmaken.
Ik zou graag je mening willen horen.

Ik moet hier nog een antwoord op krijgen maar ik ben ook wel benieuwd naar jullie mening hierover.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » vr 03 dec 2004 12:13

Ik vind het een goeie mail!
Als ze ook maar een beetje service geeft stuurt ze het nu zonder verzendkosten!
En dat ze geld in de envelop stopte is onbegrijpelijk!!!!

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » vr 03 dec 2004 13:33

Kheb dat helaas ook al is gehad met steentjes die ik had besteld..
Die waren ook voor mij het voornaamste,maar helaas kreeg ik geld in een zakje i.p.v steentjes :(
Ben er verder niet meer op ingegaan,maar ik baalde wel..
Verder heb ik geen negatieve woorden erover alleen dat het meestal wat langer duurt als andere inernetshops..
Liefs judith

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » vr 03 dec 2004 14:55

heb vandaag gelijk de onderdelen ontvangen die gister in mijn pakje ontbraken!

super, toch?

groetjes,
natasja
eyes are the windows of your soul

Bernadette
Bead Interested

Bericht door Bernadette » vr 03 dec 2004 15:09

ik heb een tijdje geleden ook bij victoria voor het eerst besteld. bij mij ging het ook moeizaam. ik had besteld, geld gestort en hoorde ook maar niks. ik heb haar ongeveer na anderhalve week opgebeld of ze mijn bestelling wel binnen had gekregen. niet dus, wel het geld. ik heb toen de bestelling opnieuw een paar keer verstuurd, maar dit lukte steeds niet. geprobeerd in een bestand te zetten en naar haar te evrsturen. lukte ook niet. uiteindelijk is het wel via de site gelukt, en ik had de bestelling niet lang daarna binnen. al met al toch ongeveer drie weken na ik de eerste bestelling deed. vindt dit wel jammer, want vooral de swarovski hartjes en sterretjes zijn bij haar goedkoper dan de meeste anderen.
Groetjes Ber.

Afbeelding

Gesloten