groothandels

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
anouk
Bead Anonymous
groothandels

Bericht door anouk » ma 25 aug 2003 08:15

Ik ga binnenkort een winkeltje openen en ik weet dat veel mensen naar utrecht gaan,daat daar een groothandel zit,is deze ook het goedkoopste en met de meeste keuzes?Ik heb een tijdje geleden ook een adresje van iemand gekregen van een groothandel in rotterdam,het zijn mensen afkomstig uit India die deze zaak runnen en alleen engels spreken,ik ben dit adres kwijt geraakt,wie kan mij helpen aan dit adres?
Ik ga binnenkort een winkeltje openen en een deel daarvan wordt een kralenatelier,dus ik zou graag zoveel mogelijk info willen ontvangen hierover

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 25 aug 2003 08:54

Wil niet rot doen hoor maar je vraag eigenlijk in iedere vraag het zelfde misschien kan je dit in 1 posting doen voortaan :) Ik heb je al een antwoord gegeven in 1 van de ander epostings! De KVK kan je hier een heel eind mee op weg helpen! Een hoop mensen willen hun eigen source niet weg geven :) Ik kan je geen source geven want ik koop haast alleen in het buitenland!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 25 aug 2003 09:53

ik heb ook een adressenpagina, waar ook de adres van rotterdam is vermeld.

Gast

Bericht door Gast » ma 25 aug 2003 10:10

sandra schreef:ik heb ook een adressenpagina, waar ook de adres van rotterdam is vermeld.
Hoe kan ik deze adressen pagina bekijken?
alvast bedankt.

Gast

Bericht door Gast » ma 25 aug 2003 10:15

Sorceress schreef:Wil niet rot doen hoor maar je vraag eigenlijk in iedere vraag het zelfde misschien kan je dit in 1 posting doen voortaan :) Ik heb je al een antwoord gegeven in 1 van de ander epostings! De KVK kan je hier een heel eind mee op weg helpen! Een hoop mensen willen hun eigen source niet weg geven :) Ik kan je geen source geven want ik koop haast alleen in het buitenland!
Ik heb alleen geprobeerd de vragen per vraag in te delen,dacht mischien is dit overzichtelijker,ik weet dat ik bij de kvk veel informatie kan krijgen en die heb ik ook al gehad,maar soms kun je toch nog andere dingen te weten komen.Maar toch bedankt voor je tips.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 25 aug 2003 11:15

Anonymous schreef:
sandra schreef:ik heb ook een adressenpagina, waar ook de adres van rotterdam is vermeld.
Hoe kan ik deze adressen pagina bekijken?
alvast bedankt.
? ik heb een knop Adressen , kan je die niet vinden dan?? sorry dat ik het zeg, maar zelf iets proberen, zoals pagina zoeken, is niet zo moeilijk.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 25 aug 2003 11:26

De mensen uit India zitten op De Pleinweg in Rotterdam het nummer weet ik niet maar de zaak heet geloof ik trendy Gifts.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » do 28 aug 2003 10:20

Anouk, komt dat winkeltje in Eindhoven? Zou wel tof zijn :D
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gesloten