weer den bosch...
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
heey...
Ik ga binnenkort met een paar vriendinnen een dagje naar Den Bosch... Nu weet ik wel welke kralenwinkels daar allemaal zitten; Jafs/beads4u, de kwast, de kralenwinkel, 1001 nachten en pipoos... Maar nu heb ik nog een paar vraagjes... Weet iemand de site van jafs/beads4u?? En in welke van deze winkels is de mogelijkheid om een armband, ketting of oorbellen te maken??Dus dat je gewoon daar de kralen kunt uitkiezen, en het geheel later afrekenen?? Oh ja... en een leuk tentje om te lunchen in Den bosch... heeft iemand daar nog een leuk idee voor??
Alvast bedankt!
Anouk
Ik ga binnenkort met een paar vriendinnen een dagje naar Den Bosch... Nu weet ik wel welke kralenwinkels daar allemaal zitten; Jafs/beads4u, de kwast, de kralenwinkel, 1001 nachten en pipoos... Maar nu heb ik nog een paar vraagjes... Weet iemand de site van jafs/beads4u?? En in welke van deze winkels is de mogelijkheid om een armband, ketting of oorbellen te maken??Dus dat je gewoon daar de kralen kunt uitkiezen, en het geheel later afrekenen?? Oh ja... en een leuk tentje om te lunchen in Den bosch... heeft iemand daar nog een leuk idee voor??
Alvast bedankt!
Anouk
kralen zijn geweldig... =)
bedankt! Nou... de eerste vraag is dus beantwoord...Victoria schreef:Nee ze heeft geen site, ze had iemand die het zou doen, maar veel geld betaald en nog niet online![]()
Ik wens je veel winkel plezier, den bosch is een leuke stad

groetjes Anouk
-
- Bead Addict
- Contacteer:
hahahahaha... geeft niet hoor... kunnen we altijd doen, mocht er verder niemand meer reagerenKruimeltje schreef:mac donalds![]()
![]()
ik ben flauw nog nooit in DB geweest dus geen idee maar ik las het toppic en vond dat ik toch iets moest zeggen![]()

groetjes Anouk
oeps... kom er nu pas achter dat ik dit eigenlijk bij het verkeerde onderdeel heb gezet

Ik eet/drink meestal iets bij de La Place (van V&D) in de Arena.
Beetje standaard enzo, maar ik heb eerlijk gezegd geen favoriet tentje in Den Bosch.
Wel weet ik dat de cafeetjes op de markt errug duur zijn.
En je hebt in Den Bosch wel gezellige achterafstraatjes, daar zitten wel leuke restaurantjes enzo, misschien zit er daar iets voor je bij.
MacDonalds zit boven de C&A.
Waar je kunt kralen weet ik helaas ook niet. Iig niet bij de Kwast en volgens mij ook niet bij Jafs, want geen tafel. Misschien bij de Kralenwinkel?
Veel plezier iig!
Beetje standaard enzo, maar ik heb eerlijk gezegd geen favoriet tentje in Den Bosch.

Wel weet ik dat de cafeetjes op de markt errug duur zijn.

En je hebt in Den Bosch wel gezellige achterafstraatjes, daar zitten wel leuke restaurantjes enzo, misschien zit er daar iets voor je bij.
MacDonalds zit boven de C&A.

Waar je kunt kralen weet ik helaas ook niet. Iig niet bij de Kwast en volgens mij ook niet bij Jafs, want geen tafel. Misschien bij de Kralenwinkel?
Veel plezier iig!
Groetjes, Nicole.
- Mireille
- Bead Believer
- Contacteer:
Anders mail/bel je De Kralenwinkel toch even of je er kunt kralen?
Telefoon: 073-6129089
info@dekralenwinkel.nl
Telefoon: 073-6129089
info@dekralenwinkel.nl
Ik heb een website-adres van Jafs maar weet niet of het nog/ al online is: http://www.liefhebberij.com" onclick="window.open(this.href);return false;
En waar je in Den Bosch heel lekker en errug gezellig kunt eten is bij Pollevie in de Minderbroederstraat. ( zijstraat van de markt, het straatje naast Perry Sport inlopen en doorlopen tot op het pleintje, is meteen aan je linkerkant).
En passent loop je dan ook langs Bert's Jewelry, kijk even in de etalge, ze hebben er errug mooie dingetjes....
Veel plezier!!!
Anya
En waar je in Den Bosch heel lekker en errug gezellig kunt eten is bij Pollevie in de Minderbroederstraat. ( zijstraat van de markt, het straatje naast Perry Sport inlopen en doorlopen tot op het pleintje, is meteen aan je linkerkant).
En passent loop je dan ook langs Bert's Jewelry, kijk even in de etalge, ze hebben er errug mooie dingetjes....

Veel plezier!!!
Anya