2 componentenlijm

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
vcoene
Bead Reader
2 componentenlijm

Bericht door vcoene » vr 21 jan 2005 12:04

Ik heb op het forum gelezen dat voor het plakken van swarovskisteentjes 2-componentenlijm te verkiezen is. Nu ben ik al in verschillende (hobby)winkels geweest en het enige wat ik altijd tegenkom is secondenlijm.
Wie kan mij zeggen waar (in de buurt van Antwerpen of Lier -Belgi?) ik zo'n lijm kan kopen?

groeten
Val?rie

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » vr 21 jan 2005 13:37

hoi hoi,

ik heb wel zo'n spuit voor je, met twee componenten lijm ik heb het bij de hema gekocht, maar ik vind dat het voor mij te snel op droogt. ik ben niet zo snel met plakken, dus ik gebruik nu andere lijm.

je mag hem van mij overkopen als je wilt, maar goed je mag ook zelf een kopen hihi, want ja er komen wel verzend kosten bij.
misschien kan je zelf in een bouwmarkt ofzo ff kijken of ze daar iets hebben.

ik hoor het wel joh.

liefs lieselot
leave me the birds and the beads....

m@rlies

Bericht door m@rlies » vr 21 jan 2005 17:04

Ik weet niet meer wie, maar iemand hier op het forum zei dat 2 componenten lijm van UHU endfest niet zo snel opdroogt (je hebt een uur de tijd) en dat zou te koop zijn bij een modelbouwzaak
andere 2 secondelijm van Bison kun je bij bouwzaken kopen zoals praxis enzo.

hadewijch
Bead Chatter

Re: 2 componentenlijm

Bericht door hadewijch » za 22 jan 2005 07:45

vcoene schreef:Ik heb op het forum gelezen dat voor het plakken van swarovskisteentjes 2-componentenlijm te verkiezen is. Nu ben ik al in verschillende (hobby)winkels geweest en het enige wat ik altijd tegenkom is secondenlijm.
Wie kan mij zeggen waar (in de buurt van Antwerpen of Lier -Belgi?) ik zo'n lijm kan kopen?

groeten
Val?rie
als je het bij een modelbouwwinkel kan kopen dan heb je in Antwerpen aan de fnac verschooten die verkopen ook kralen misschien kan je daar eens kijken en anders banier??
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 22 jan 2005 11:17

m@rlies schreef:Ik weet niet meer wie, maar iemand hier op het forum zei dat 2 componenten lijm van UHU endfest niet zo snel opdroogt (je hebt een uur de tijd) en dat zou te koop zijn bij een modelbouwzaak
andere 2 secondelijm van Bison kun je bij bouwzaken kopen zoals praxis enzo.
Volgens mij was dat onze vraagbaak Miekel :wink:

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » za 22 jan 2005 15:49

Ik heb toevallig net de 2 componenten lijm van UHU gekocht. Je kan er 2 uur mee werken en normale droogtijd is 12 uur.

Ik ben benieuwd :D

gootje
Bead Intelligent

Bericht door gootje » za 22 jan 2005 19:19

ik kan hem hier niet vinden, die twee componenten lijm van uhu :cry:
zou hem errug graag uit willen proberen :wink:
heeft iemand een idee of hij bij de een of andere internet shop te krijgen is ?????

gootje
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
groetjes gootje

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » za 22 jan 2005 23:41

patericia schreef:Ik heb toevallig net de 2 componenten lijm van UHU gekocht. Je kan er 2 uur mee werken en normale droogtijd is 12 uur.

Ik ben benieuwd :D

waar heb jij die dan gekocht ik heb die van bison maar dat droogt te snel dus zou gie ook wel willen van uhu

:P
groeten van brides

Gesloten