een rondbektang

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
m@rlies
een rondbektang

Bericht door m@rlies » do 13 jan 2005 18:48

Dag dag,

Ik ben op zoek naar een goede rondbektang, ben al bij verscheidene bouwzaken, treinzaak, modelbouwzaak geweest maar niemand heeft wat ik zoek :( dus misschien kunnen jullie mij helpen.

De rondbektang moet (in korte tijd) van vrij breed naar heel smal gaan (en dan bedoel ik heeeeel smal) jullie zouden mij heel blij maken als iemand een adresje voor mij heeft :D

Alvast bedankt voor de moeite!

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 13 jan 2005 19:04

Toevallig vind ik nu deze, Heeft iemand er ervaring mee?
Afbeelding

Andere tips zijn welkom.

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » do 13 jan 2005 19:13

Ik heb sinds kort een rondbektang van Wire&Wire. Die is h??l smal aan het uiteinde!!! Ik gebruikte altijd eentje van de Praxis en die vond ik al smal! :wink:

Groetjes Baukje

EstherJ
Bead Believer

Bericht door EstherJ » do 13 jan 2005 19:36

Ik gebruik die van http://www.kralenwebwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en die bevalt me errug goed moet ik zeggen (heb al mijn tangetjes daarvan).

tinkerbell
Bead Believer

Bericht door tinkerbell » do 13 jan 2005 19:53

Ik gebruik ook altijd een groene van wire en wire en dit bevalt me erg goed maar hij loopt niet heeeeel smal toe..
Beadgreets,

Tinkerbell

Afbeelding

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 13 jan 2005 20:32

Ik heb er eentje van de praxis merk Skandia is een klein zwart tangetje moet zeggen HIj is niet goedkoop! Was volgens mij iets van 20,00, maar ik heb deze nog niet verdraaid en dat doe ik met goedkope wel :)
BTW een tangetje zou je eigenlijk in je handen moeten voelen voor je het koopt dan weet je of het lekker knijpt.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 13 jan 2005 20:59

EstherJ schreef:Ik gebruik die van http://www.kralenwebwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en die bevalt me errug goed moet ik zeggen (heb al mijn tangetjes daarvan).
zo'n tangetje heb ik al maar is niet wat ik zoek, wel bedankt hoor! En anderen ook bedankt natuurlijk.

Ennuh Ria? heb je ook een foto van je tangetje? ik ben zelf al bij praxis geweest maar daar hadden ze niet wat ik zocht, misschien bij en andere praxis.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 13 jan 2005 21:10

Je hebt email :) effe snel foto gemaakt ;) het heeft een heel fijn puntje om echt piepkleine rondjes te maken en wordt zo breder.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 13 jan 2005 21:18

ff checkuh!

Super bedankt Ria!

m@rlies

Bericht door m@rlies » do 13 jan 2005 21:20

Je hebt mail terug Ria! :wink:

Pluche
Bead Discoverer

Bericht door Pluche » vr 14 jan 2005 12:22

Hallo,

ik ben gewoon naar een doe-het-zelf zaak gegaan, heb mijn probleem daar voorgelegd en toen kreeg ik allerlei catalogi om zelf uit te kiezen.
Uiteindelijk heb ik de ideale tang gevonden bij het merk "Knipex". Ze hebben ze gewoon voor mij besteld en 14 dagen later had ik ze al.
Bij Knipex heet het "rozekranstangetje".
Oh ja, even bijvermelden : woon in Belgi?

Groetjes

Pluche
Bead Discoverer

Bericht door Pluche » vr 14 jan 2005 12:23

Ben er weer even niet bij !

Goed hoor, ik had "woonplaats" al ingevuld ... Belgi? dus ...

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » vr 14 jan 2005 13:03

Ooh, interessant, kan je ff zeggen van welke doe-het-zelfzaak je ze hebt?? Ik heb hier een hubo, brico en gamma ter beschikking dus... :wink:

m@rlies

Bericht door m@rlies » vr 14 jan 2005 15:28

Hoi Pluche,

Kun je zo zien of dat het tangetje die je hierboven ziet is? die is namelijk ook van Knipex.
Ik ben vandaag heel Assen doorgeweest maar: niks :cry:

m@rlies

Bericht door m@rlies » vr 14 jan 2005 18:14

Pffff, ik wordt helemaal gek overal gezocht op internet, niks te vinden, ik wou het tangetje van conrad bestellen lees ik dat ze 6,95 euro verzendkosten en 2,50 voor het verzenden van de nota rekenen, dus verder gezocht kom ik op een site waar ze een sieraden tang hebben verkopen ze hem daar per 6 grrrrrrrr :evil: :evil: :evil:

Gesloten