[b]broche pin[/b]
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
hallo,
ik ben op zoek naar een brochespeld maar zo geen langwerpige!
een platte ronde met zo'n pinnetje dat je door je kleding moet steken en langs de andere kant een stopje.
zo van die dingetjes die we allemaal wel als kind hebben gehad maar dan blanco.
een platte ronde met zo'n pinnetje dat je door je kleding moet steken en langs de andere kant een stopje.
hier bij ons (belgie) noemen ze het een stickpin...
ben het al in verschillende winkels gaan vragen en ze kennen het allemaal maar ze hebben het niet (al met iets op wel maar daar kan ik niets mee doen natuurlijk)
heb al op internet gezocht, daar heb ik het ook niet gevonden.
zal eens op hoedenpin zoeken dan
ben het al in verschillende winkels gaan vragen en ze kennen het allemaal maar ze hebben het niet (al met iets op wel maar daar kan ik niets mee doen natuurlijk)
heb al op internet gezocht, daar heb ik het ook niet gevonden.
zal eens op hoedenpin zoeken dan
Re: [b]broche pin[/b]
Hallo Bernie,
Ik heb zo'n ronde speld met een stopje liggen. Je kunt er kralen op rijgen. Bedoel je die. Ik wil hem wel eventueel naar je opsturen??
Groetjes Nicole
Ik heb zo'n ronde speld met een stopje liggen. Je kunt er kralen op rijgen. Bedoel je die. Ik wil hem wel eventueel naar je opsturen??
Groetjes Nicole

bernie schreef:hallo,