Koetjes bedel
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- joyas
- Bead Professional
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Ik wist niet goed onder welk onderwerp dit past,ik doe het dus maar even bij overig.
Ik ben op zoek naar een bedeltje van een koe. Ik heb een opdracht gekregen van iemand die graag een koetjes ketting wil voor een vriendin. Nu weet ik dat je bij de kralen kraam hele leuke koetjes bedels kan kopen maar ik heb eerlijk gezegt niks anders nodig.
Heeft iemand misschien nog een koetjes liggen voor me?
Laat me weten of je het hebt en wat je er voor wil hebben!
Groetjes,
Natasja
Ik wist niet goed onder welk onderwerp dit past,ik doe het dus maar even bij overig.
Ik ben op zoek naar een bedeltje van een koe. Ik heb een opdracht gekregen van iemand die graag een koetjes ketting wil voor een vriendin. Nu weet ik dat je bij de kralen kraam hele leuke koetjes bedels kan kopen maar ik heb eerlijk gezegt niks anders nodig.
Heeft iemand misschien nog een koetjes liggen voor me?
Laat me weten of je het hebt en wat je er voor wil hebben!
Groetjes,
Natasja
eyes are the windows of your soul
-
- Bead Addict
- Contacteer:
http://www.kralenkraam.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ze hebben verschillende ik ben er volledig verliefd op en beheers me nog altijd ze te bestellen
zwart witte en helemaal zilver( de zwart witte zijn GEWELDIG)
Groetjes Kruimel
- moon34
- Bead Producer
- Contacteer:
En ik heb ze ................... helemaal verliefd hahahahahaha zijn echt gave bedels!!!!!!!!!!!!!!!!!Kruimeltje schreef:www.kralenkraam.nl ze hebben verschillende ik ben er volledig verliefd op en beheers me nog altijd ze te bestellen
Groetjes Monique
-
- Bead Addict
- Contacteer:
hihihihhihimoon34 schreef:En ik heb ze ................... helemaal verliefd hahahahahaha zijn echt gave bedels!!!!!!!!!!!!!!!!!Kruimeltje schreef:www.kralenkraam.nl ze hebben verschillende ik ben er volledig verliefd op en beheers me nog altijd ze te bestellen
ik wil ze ook een keer bestellen maar ik heb nog geen idee wat ik er mee wil maken haha misschien leuk aan een zwart wit horloge

Groetjes Kruimel