Online kralen/benodigheden kopen
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Ik heb een beetje online rond gekeken, voor het kopen van kralen ed.
Want dat lijkt me wel handig, heb niet altijd tijd en zin om naar een winkel te gaan.
Maar het is mij opgevallen dat je bij bijna allemaal eerst moet betalen en dan je bestelling krijgt, dit doe ik liever niet.
Kennen jullie misschien online winkels waar je onder rembours kan betalen?
Groetjes Janet
Want dat lijkt me wel handig, heb niet altijd tijd en zin om naar een winkel te gaan.
Maar het is mij opgevallen dat je bij bijna allemaal eerst moet betalen en dan je bestelling krijgt, dit doe ik liever niet.
Kennen jullie misschien online winkels waar je onder rembours kan betalen?
Groetjes Janet
waarom doe je dat liever niet? ben je bang dat je het misschien toch niet krijgt?
als je een shop niet vertrouw kan je altijd op het forum vragen of iemand er al ervaring mee heeft, dat heeft velen al geholpen.
mocht je het juist snel willen hebben, zo lang duurt het niet altijd. en over een tijdje kan je bij ons ( http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ) betalen via eenmalige machtiging, dus dan kan je het ook snel verwachten.
verder zijn er wel wat shops waar het kan, zoals die van ons. maar ik persoonlijk vind het erg zonde, het kost nl iets van 12,95 om te versturen + nog een bepaalde percentage wat de tpg erbij optelt. van dat geld kunnen we wel wat leukers verkopen.
als je een shop niet vertrouw kan je altijd op het forum vragen of iemand er al ervaring mee heeft, dat heeft velen al geholpen.
mocht je het juist snel willen hebben, zo lang duurt het niet altijd. en over een tijdje kan je bij ons ( http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ) betalen via eenmalige machtiging, dus dan kan je het ook snel verwachten.
verder zijn er wel wat shops waar het kan, zoals die van ons. maar ik persoonlijk vind het erg zonde, het kost nl iets van 12,95 om te versturen + nog een bepaalde percentage wat de tpg erbij optelt. van dat geld kunnen we wel wat leukers verkopen.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Ja maar Janet bekijk het eens van de shops zijn kant die moet anders maar hopen dat er eerlijke mensen bestellen en netjes betalen wanneer ze het binnen hebben
helaas bestaat de wereld niet uit alleen maar nette mensen
LOL En als je een shop benadert dan zullen ze vast wel rembours versturen naar je hoor maar je kan dat het beste aan die shop vragen. maar ik zelf vindt het zonde van me geld!! om rembours te laten versturen.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
-
Gast
ik heb dat dus ook.. ik ben toch bang dat er dan iets misgaat...Janet schreef:Bedankt voor je reactie![]()
Dat is idd wel veel ja 12,95.
En ik doe het idd liever niet omdat ik bang ben dat ik het dan niet krijg.
Het zou maar zo kunnen toch je weet niet echt waar je iets besteld.
Groetjes Janet
ik heb nog nooit iets online gekocht..maar ik ben er toch over aan het denken om bij creadream iets te kopen.. wat niet alteveel kost.. en dan zo te kijken.. enzovoort
want 12,95 is wel heeeel erg duur.. want ik koop niet ineenx voor 50 euro aan spullen enzo.. en dan is dat misschien nog wel duurder dan mijn eigenlijke aankoop
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
De enige keer dat ik iets onder rembours heb laten opsturen was bij kralen via marktplaats..
en ik wil je niet bang maken maar ook bij rembours heb je geen zekerheid.. want stel dat ze je een envelop sturen met rommel en jij betaald aan de postbode.. en je maakt de envelop open en er zitten dingen in die geen kralen zijn
ik wil je hiermee niet bang maken wil alleen zeggen met rembours ben je een hoop geld kwijt en heb je nog geen zekerheid...
en ook een pakketje onder rembours is niet verzekerd geloof ik...
ER zijn zoveel betrouwbare internet shops kijk maar eens een beetje rond hier.. er zijn er zoveel genoemd waar vele goeie ervaringen mee hebben..
Groetjes!
De enige keer dat ik iets onder rembours heb laten opsturen was bij kralen via marktplaats..
en ik wil je niet bang maken maar ook bij rembours heb je geen zekerheid.. want stel dat ze je een envelop sturen met rommel en jij betaald aan de postbode.. en je maakt de envelop open en er zitten dingen in die geen kralen zijn
ik wil je hiermee niet bang maken wil alleen zeggen met rembours ben je een hoop geld kwijt en heb je nog geen zekerheid...
en ook een pakketje onder rembours is niet verzekerd geloof ik...
ER zijn zoveel betrouwbare internet shops kijk maar eens een beetje rond hier.. er zijn er zoveel genoemd waar vele goeie ervaringen mee hebben..
Groetjes!
Ik begrijp het ook wel van de shops, ik zou het als shop ook zo doen, maar het is dus net wat je zegt de wereld bestaat niet uit alleen maar nette mensen (ook de mensen achter de shop dusSorceress schreef:Ja maar Janet bekijk het eens van de shops zijn kant die moet anders maar hopen dat er eerlijke mensen bestellen en netjes betalen wanneer ze het binnen hebbenhelaas bestaat de wereld niet uit alleen maar nette mensen
LOL En als je een shop benadert dan zullen ze vast wel rembours versturen naar je hoor maar je kan dat het beste aan die shop vragen. maar ik zelf vindt het zonde van me geld!! om rembours te laten versturen.
En onder rembours is idd wel erg duur, ook niet erg aantrekkelijk dus...dat ben ik met je eens.
Janet
toch is er op dit forum al vaak over shops gesproken en tot dusver is er gelukkig nog niemand opgelicht. enkele keer duurde het lang voordat ze het kregen, maar dan bleek de shop net vakantie te hebben ofzo. enige problemen die er helaas weleens zijn geweest, zijn problemen met mensen die wat aanboden via marktplaats.nl of ebay. daar moet je wel uitkijken. even een berichtje plaatsen bij marktplaats.nl is voor een oplichter stukken eenvoudiger dan een complete shop opzetten.
anders kijk je even rond bij de adressentopic, er is al vaak gevraagd van 'ik wil bij ... bestellen, heeft iemand ervaring'.
wat ik ook vaak zeg, is plaats een kleine bestelling. mocht het allemaal erg tegenvallen, dan ben je iig niet veel geld kwijt. en nogmaals, er zijn veel fanatieke forummers die graag 'internet-shoppen', je hebt er dus veel aan als je even op het forum vraagt of iemand al ervaring heeft met '...'.
voor de rest zijn mensen weleens bang dat de bestelling niet aankomt en ook dit komt nauwelijks voor. en als het al wel voorkomt is er vast een oplossing te bedenken of is het pakketje toch nog te achterhalen.
anders kijk je even rond bij de adressentopic, er is al vaak gevraagd van 'ik wil bij ... bestellen, heeft iemand ervaring'.
wat ik ook vaak zeg, is plaats een kleine bestelling. mocht het allemaal erg tegenvallen, dan ben je iig niet veel geld kwijt. en nogmaals, er zijn veel fanatieke forummers die graag 'internet-shoppen', je hebt er dus veel aan als je even op het forum vraagt of iemand al ervaring heeft met '...'.
voor de rest zijn mensen weleens bang dat de bestelling niet aankomt en ook dit komt nauwelijks voor. en als het al wel voorkomt is er vast een oplossing te bedenken of is het pakketje toch nog te achterhalen.
Laatst gewijzigd door Sandra op za 31 jul 2004 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
Natuurlijk is een echte kralenwinkel het leukst, je ziet meteen echt hoe iets eruit ziet, maar een echte kralenwinkel is niet altijd in de buurt. Ik ben hartstikke blij met die internetshops, meestal ook nog goedkoper dan een kralenwinkel. Je hebt wel verzendkosten maar een gewone kralenwinkel zit ook meestal niet bij je om de hoek, daar moet je ook naar toe gaan. Als je eenmaal eens iets besteld hebt, merk je hoe makkelijk het is. En als je bij een bep. shop wat wil bestellen kun je inderdaad altijd hier informeren of het een betrouwbare shop is.
precies, zo moet je denken.beginner schreef:als het dan ooit mislukt met mijn bestellig
(dat zou wel niet, want creadream zou heus wel goed zijn.. ofniet sandra)
dan ben ik toch nietzoveel kwijt
moet je maar eens zien op het forum hoeveel mensen tegenwoordig haast alleen via internetshops artikelen inkopen. dat zouden ze niet doen als het vaak mis zou gaan.
en als je al kijkt naar de prijsverschillen tussen winkels en internetshops...
ik ben benieuwd hoe het bv over een jaar of 5 met de internetshops gaat....volgens mij is het dan veel meer standaard en minder eng.
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik kreeg van de week een bestelling binnen waarbij een opbergdoosje kapot was en er een potje verkeerde kralen bij zat. Mailtje gestuurd, vandaag een nieuw pakje met een mooi doosje maar weer verkeerde kralen. Weer een mailtje....opgelost! Ik mag beide potjes kralen houden en hoef de door mij bestelde ook niet te betalen! Ik krijg een nieuwe factuur min die kralen dus 2 potjes gratis (om het op zn hollands af te sluiten)
Lekker dwalen tussen de kralen....
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi esther,
Kijk dan is een foutje toch nog een meevaller
Ik koop alleen maar via internetshops eigenlijk want winkels waar ook maar iets van kralen te koop is zijn hier absoluut niet! ook niet op 3 kwartier rijden
En het bevalt me prima lekker rustig neuzen overal tussen beetje vergelijken van prijzen.. en shoppen maar
Groetjes Eelke
Kijk dan is een foutje toch nog een meevaller
Ik koop alleen maar via internetshops eigenlijk want winkels waar ook maar iets van kralen te koop is zijn hier absoluut niet! ook niet op 3 kwartier rijden
En het bevalt me prima lekker rustig neuzen overal tussen beetje vergelijken van prijzen.. en shoppen maar
Groetjes Eelke