Waar kan ik echte goud benodigdheden kopen?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Lisandrina
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:do 05 apr 2012 13:22
Waar kan ik echte goud benodigdheden kopen?

Bericht door Lisandrina » do 20 apr 2017 15:39

Hi,

Ik kon dit onderwerp niet vinden maar hopelijk krijg ik wat tips hiervoor.

Ik zoek echte gouden oorhaakjes en benodigdheden (vooral oorhakjes en nietsstiften). Ik maak bruidssieraden en goudkleur oorhaakjes worden heel snel donker en het is niet echt elegant meer.

Ik zoek bijvoorbeeld: 8 karaat goud 33,3 % (333) en 14 karaat goud 58,5 % (585)

Misschien in Duitsland? Ik heb in Nederland wat online gekocht maar ik vertrouw het niet echt om nog meer te kopen.

Heel graag ontvang ik wat tips van al de ervarende sieradenmakers hier online :):).

Bedankt,
Lisandrina

MarjaH
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 08:35
Locatie:Zeist

Re: Waar kan ik echte goud benodigdheden kopen?

Bericht door MarjaH » zo 23 apr 2017 12:07

Via Almafindings in Alkmaar kun je bestellen bij Rio Grande in America. Die heeft veel duurzaam materiaal in goldfilled. Dat is een stuk goedkoper dan 14 karaats goud. Je betaalt dan geen invoerrechten, Alma is alleen doorverkoper in Nederland

Bij https://www.ilonaswebgems.nl en bij Kralenkwarts kun je ook goldfilled onderdelen kopen.
Met beide webwinkels heb ik goede ervaringen.

En verder in echt goud bij Herens in Schoonhoven, Bijou Moderne in Bleiswijk en Drijfhout in Amsterdam Oost.

Succes

marja

Lisandrina
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:do 05 apr 2012 13:22

Re: Waar kan ik echte goud benodigdheden kopen?

Bericht door Lisandrina » ma 01 mei 2017 11:32

Beste Marja,

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik ben de sites aan het kijken en ik ga zeker wat bestellingen plaatsen.

Ik ben heel blij met deze forum :):):).

Van harte bedankt.

Lisandrina

Gesloten